HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Lite hjälp!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> The League
View previous topic :: View next topic  
Author Message
torach



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 58
Location: Göteborg - Sweden

PostPosted: Mon Jan 26, 2004 16:59 pm    Post subject: Lite hjälp! Reply with quote

Okej, vi har kommit en bra bit på vägen, många viktiga bitar är löst, några återstår.

Det hade varit trevligt med lite sötare design kanske, så om någon som har kunskap och tid att rodda ihop en mall, så skall jag ta och slunga in min php i detta.

Har ni förslag etc, skicka ett mess till mig på IRC så jag kan kika lite, så fixar vi nått finar än det jag bara tramsat ihop just nu.

Sen om det finns folk som känner att de orkar diskutera småsaker etc ibland samt någon som vill vara admin (Och jag vill inte ha massa massa massa förfrågningar, utan gärna folk som gjort liknande saker tidigare.)

Jag hoppas att vi så snart som möjligt skall komma igång med ligan, komemr lägga upp lite polls på diverse olika saker som vi kan tänkas behöva bestämma, tex hur många lag i varje division etc

_________________
Carpe Heri
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Torak|



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 910
Location: Katrineholm

PostPosted: Mon Jan 26, 2004 21:11 pm    Post subject: Reply with quote

prata med ToTe han gör ändå ingen nytta :p

eller ta den gamla designen på sida om nån har den dvs

_________________
tror du att kaktusen ahr hår eller taggar? kan man äta hår om man är jätte hungrig? kan man äta ett spjut? kula på magen bra på sporten kula? varför vad är det för ord? undra vem som kom på namnet ord? hur många olika ord har det funnits för ordet ord?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> The League All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies