HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Knark
Goto page 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:17 pm    Post subject: Knark Reply with quote

Vad tycker folket här på Maffia om knark?!
Vad har ni testat? Har ni sneat? Hatar eller älskar?!
Back to top
View user's profile Send private message
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:26 pm    Post subject: Reply with quote

Testat: Majja, hasch, ecstacy och morfin... inget som jag är stolt över, men hach, ectsacy och morfin har jag endast provat 1 gång då det inte gav mig mycket..
Majja däremot tycker jag är fint att röka, har dock inte gjort det på ett par år men då jag gjorde det va det en fin känsla !

_________________
Heroes never die, they just reload !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:33 pm    Post subject: Reply with quote

har rökt majja
kändes som man typ flög efter tag allt gick sakta
väldigt skön känsla

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vessey



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 810

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:34 pm    Post subject: Reply with quote

Aldrig testat, kommer aldrig göra


usch

_________________
vessey! #sm

Maffianist!
Back to top
View user's profile Send private message
norda



Joined: 24 Feb 2003
Posts: 170
Location: Kramfors

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:35 pm    Post subject: Re: Knark Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
Vad tycker folket här på Maffia om knark?!
Vad har ni testat? Har ni sneat? Hatar eller älskar?!


Alpha, bara för nån timme sen så tänkte jag posta ett exakt likadant inlägg, men du han före denna gång..
Min åsikt om droger: Jag har sett aldeles för många vänner gå ner sig i knark, sett hur deras liv bara rasar, familjen tar avstånd, vännerna tar avstånd. Till slut har dom bara nålen, och eventuellt en knarkar polare, som igentligen inte är en polare..
Jag har aldrig provat droger, av många anledningar. Har lagt tid och energi på träning os.v istället.. På ett sätt så säger jag så här, det är inte dumt att prova E, men farligt som fan. För den värld man kliver in i då är det bästa man kan tänka sig, en fel fri värld. Det är väl det vi vill ha?

Ja, vad är det för fel med det då? Nångång då och då? Jo, dilemmat lär komma om vi säger att familjen eller någon annan man har kär omkommer, snabbt och helt chockerande.. Då är det farligt att en gång testat E, Amfettamin. För man vet att man kan kliva in i en värld som är så pass problem fri, menar inte att man glömmer det som hänt men man dämpar ganska rejält..
Som sagt, har många gamla vänner som kört ner sig, har även många andra i min omgivning som provat tjack, E och lite små saker. Det är dom som har berättat för mig hur det är som, hur man blir et.c..

Så, jag har inte provat. Och ratar det verkligen..Ser inte anledningen..
Inte nyfiken norda? Jo, det är nog alla, även dom som inte erkänner det.. Jag ser inte meningen med det, dom få ggr jag festar drar jag hällre nån bärs och klyver en whisky. Så skit i det där med droger, inte värt d.
Kort och enkelt inlägg från mig, vi hörs på servrarna.
// Norda.tk

_________________
norda.tk is back from the dead! Sweet eeyh!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:36 pm    Post subject: Reply with quote

har testat en gång för en 6-7 år sedan, rökte mig då lite hash...
inget särskilt med det, varken kul eller särskillt tufft.
stolt över att ha testat, ännu mer stolt över att aldrig mer gjort om det.
låt dom ha skiten i USA istället

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
X9



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 486

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:36 pm    Post subject: Reply with quote

Har ej testat, kommer inte att göra det heller.. hatar flottiga pundare no matter what.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
norda



Joined: 24 Feb 2003
Posts: 170
Location: Kramfors

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:36 pm    Post subject: Reply with quote

vessey wrote:
Aldrig testat, kommer aldrig göra


usch

Men även ska man komma ihåg att aldrig säga aldrig, så länge man inte ser in i framtiden så kan man därav inte säga heller om man kommer göra det eller inte.. Men din inställning är ju bra!
//norda.tk

_________________
norda.tk is back from the dead! Sweet eeyh!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:38 pm    Post subject: Reply with quote

Har testat harsch samt blivit ilurad GHB. Dock så ångrar jag detta djupt. Testa aldrig på!
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
norda



Joined: 24 Feb 2003
Posts: 170
Location: Kramfors

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:43 pm    Post subject: Reply with quote

gnse|Tollezone wrote:
Har testat harsch samt blivit ilurad GHB. Dock så ångrar jag detta djupt. Testa aldrig på!


Det jävliga med GHB är ju att andnings funktionen kan upphöra, efter som det så pass lugnande medel. Känner en kille dom fick bära ut ifrån gymmet när jag va och tränade, han slutade bara andas.. Många tränade på ghb förut, med tanke på att dom blev lite "utvilad"
Ähh, skit i knarket, gör som jag.
Far och ät jul bord..
Hojj

_________________
norda.tk is back from the dead! Sweet eeyh!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 18:48 pm    Post subject: Reply with quote

norda wrote:
vessey wrote:
Aldrig testat, kommer aldrig göra


usch

Men även ska man komma ihåg att aldrig säga aldrig, så länge man inte ser in i framtiden så kan man därav inte säga heller om man kommer göra det eller inte.. Men din inställning är ju bra!
//norda.tk


nog borde man väl kunna använda sig av ordet aldrig, iaf jag tror mig ha så pass mycket självdiciplin så jag kan säga nej. (ja jag snusar, röker en liten ask prince i veckan och kan supa mig för full ibland)
jag kommer aldrig mer testa/prova/använda mig av några droger, bortsett från alkohol och nicotin

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 19:02 pm    Post subject: Reply with quote

jag har prova harsh en gång av ren otur då jag lånade en pipa på en fest o det var rester i boten på den.
jag blev jävligt lulig och festlig men sedan hade jag skaknigar i flera dagar efter det jävligt otrevligt.
vad skaknigarna beror på vet jag inte om det var för hashet skull eller något annat som var fel men en sak vet jag det dög jävligt bra för mig att aldrig villja prova skiten igen.


sprit duger väldigt bra att berusa sig på och det är relativt enkelt att ta sig ur (inte lätt men jämfört med resten).
nikotin är en jävulsk drog om man jämför med dom andra drogerna det är den enda jag vet om som kan få dig krokad på första försöket och som liger kvar i många år efter du slutat.
farliga med cigg är att det är socialt acepterat och därför blir en vana.
svårt att få något olagligt till en vana om man måste smita undan för att få det i blodet.

det är lite därför jag tycker att alla andra dråger ska vara förbjudna för om det är lagligt så blir det en del av livet som cigg är för många.
men även att det är en sådan "mild" dråg så att du märker inte av dom verkligt negativa delen förs du slutar o då måste du blivit väldigt sjuk först.


så jag ser med glädje på dom strängare strafen för GHB och Rohypnol.

en granne åt mig och c0re_ slog nästan ihjäl en gammal tant för en klocka när han gick på doping preparat så det är inte bara knark som är farligt för en mentala balance.

_________________
oger dum.... men vet vart han ska FRAMÅTT!!!!!

http://www.givetheiron.se/
http://www.metalgbg.com:8000/index.php forum för metalmusik.
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 19:14 pm    Post subject: Reply with quote

Jag gillar inte droger...har sett alldeles för mycket skit i samnband med det..hur lågt folk kan sjunka....dock har jag alltid levt efter devisen att jag provar det mesta iaf en gång...så därför har jag testat en del olika droger...mest av ren nyfikenhet. Hasch, marijuana, Mescalin o Kokain är väl det jag provat på. Inget av det var speciellt fantastiskt....tycker mest att man blir seg o asocial. Då tycker jag absolut att alkohol är det roligaste att använda när jag festar så det är det jag fortsätter med.
_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:01 pm    Post subject: Reply with quote

döden death döden death
HATA KNARK
death döden death döden

Jag har/ska alldrig i hela mitt liv testa kanrk, och jag har inte ens testat någon ting, inte ens sigar. Det enda jag testat är lite öl, vin, sprit. Men har nog alldrig haft mer en 0.1 promile. Min föräldrar röker inte så mina lungor är helt cleana, Puhhhh.

JAG KAN INTE FATTA HUR TOBAK & ALKOHOL HAR BLIIVIT LAGLIG!!!! DET ÄR JU FÖR FAN MINST LIKA FARLIGT SOM ALLTANNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enbart för att det har hängt med i historan som gör att det finns högre män/kvinnor som känar pengar på det. Pengar går före lagen när det gäller liv och att på sikt kommer även staten att förlorar pengar, hur kan det vara möjligt?

Men sån tur är så tycker jag det är lite knark på skolan, det är bara vissa som gör det, men dem vet man framtiden för...

_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld


Last edited by Saibot on Sat Dec 20, 2003 20:27 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:03 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har testat majja, hasch och opium. Opiumet sneade jag på och allt gick åt helvete. Så sen den dagen har jag haft en ganska bra avstånd till droger och håller mig till öl och sprit.
Back to top
View user's profile Send private message
&Korean_Hap



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1546
Location: Helsingborg

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:04 pm    Post subject: Reply with quote

Det närmaste droger jag kommit var för ca 10 år sen när jag lyckades pilla i mig dubbel dos av värktabletter. Jag hade diskbråck och käkade meget starka piller. En dag hade jag FET-ont och ville jobba i alla fall så jag knaprade i mig en dos extra. Den dagen satt jag i min stol på jobbet och hade noll koll på vad jag sysslade med.

Jag kommer garanterat aldrig att pröva på några droger över huvud taget. Finns inget som e värre än den totala känslan av hjälplöshet när man inte har koll på sig själv!

VVD <--> Våga Vägra Droger!!!!!

_________________
SAOL:
Bitch [bit´ç] s. -en -ar
självständig aggressiv kvinna; rivjärn
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:06 pm    Post subject: Reply with quote

jag SKA testa majjabrajja!
_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[KACFM]Widing



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1448
Location: Vadstena

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:20 pm    Post subject: Reply with quote

Har aldrig testat kommer aldrig testa. Har haft sån skit i släkten men de är döda nu och av den enkla anledningen kommer jag inte att ge mig in på det.
Min morbror ser jag som ett aldelles utmärkt tecken på att man ska hålla sig ifrån det. Han dog förrförra året p.g.a sitt missbruk och det man såg när han låg på sin dödsbädd var en riktigt härdad man, endast 40 år men såg ut som 70-80. Knarkat hela sitt liv, åkt in och ut på olika instutioner, svikit min mor så många ggr. I en sån situation vill jag inte hamna och därför h¨ller jag mig helt o hållet ifrån det.

_________________
Är du oxå kommunist
Besök Widing och råd bot på dina problem
En widing om dagen håller Mao och Linda Skugge borta

http://www.kacfm.tk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:38 pm    Post subject: Reply with quote

Jag kan nog inte skriva i den här tråden, men jag tror faktiskt inte att jag kommer prova, men man vet aldrig! Btw Tolle har du haschat? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
c0re_



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 192

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 20:58 pm    Post subject: Reply with quote

Icke testat och kommer inte göra det, finns ingen anledning för mig att testa.
Knark är skit helt enkelt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Next
Page 1 of 28

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies