HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
En sån där dag ..
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 16:12 pm    Post subject: Reply with quote

norda wrote:
[GTI]&an_oger wrote:
norda wrote:
[GTI]&an_oger wrote:
ja oftast är det inte dom som står vid hyveln som rår för det.

alltid när jag får dåligt virke (råspont) så märker man att någon har pressa schemat för dom för det fins tydliga spår för att matarna går på för hög fart.

men det blir vanligare o vanligare med mögligt virke eller virke som är på en 20%+ i fuktighet.
men men så blir det när dom stora ska ha profit så får vi slita skit Very Happy


Det vi hyvlar ligger oftast på en fukt av 10-14& Då brukar det inte bli så mkt böjjar åt olika håll.. Men jävlar när dom torkar 50´s virke med 38´er.. Då blir det banan båtar och svordommar och knäckta panel bitar.. =)


haha jo jag kan tänka mig det...... jag brukade jobbba åt ABB en gång i tiden och då fick man höra lite av hyvlarna om vilken skillnad det var på ABB tork o valiteck eller motsvarande.

men vi får väll se hur länge vi kan jobba nu sågverken runt där jag bor börjar få kris att hitta någon som vill sälja timer åt dom.
vart någon stans liger det hyvleri du jobbar åt ?


Sveriges metropol, Kramfors =) Fast vi kör inte bara hyvling, det är allt från kärnveds sortering till briketter, spånbalar.. Iof för att köra spån så måste man ha virke att hyvla från.. Ganska litet företag, typ 30 beställda.. 2 skift på hyveln.


humm jag har varit där och bygt virkes torkar om jag inte mins fel.
eller snare bytte baterier i en sådan.

tog en 14 dagar eller så det var scaninge som ägde sågverket mins inte om det hette lugnvik eller om det var lungnvik som var nerlagt då jag var där. (sommaren 2002).

_________________
oger dum.... men vet vart han ska FRAMÅTT!!!!!

http://www.givetheiron.se/
http://www.metalgbg.com:8000/index.php forum för metalmusik.
Back to top
View user's profile Send private message
norda



Joined: 24 Feb 2003
Posts: 170
Location: Kramfors

PostPosted: Sat Dec 20, 2003 16:18 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]&an_oger wrote:
norda wrote:
[GTI]&an_oger wrote:
norda wrote:
[GTI]&an_oger wrote:
ja oftast är det inte dom som står vid hyveln som rår för det.

alltid när jag får dåligt virke (råspont) så märker man att någon har pressa schemat för dom för det fins tydliga spår för att matarna går på för hög fart.

men det blir vanligare o vanligare med mögligt virke eller virke som är på en 20%+ i fuktighet.
men men så blir det när dom stora ska ha profit så får vi slita skit Very Happy


Det vi hyvlar ligger oftast på en fukt av 10-14& Då brukar det inte bli så mkt böjjar åt olika håll.. Men jävlar när dom torkar 50´s virke med 38´er.. Då blir det banan båtar och svordommar och knäckta panel bitar.. =)


haha jo jag kan tänka mig det...... jag brukade jobbba åt ABB en gång i tiden och då fick man höra lite av hyvlarna om vilken skillnad det var på ABB tork o valiteck eller motsvarande.

men vi får väll se hur länge vi kan jobba nu sågverken runt där jag bor börjar få kris att hitta någon som vill sälja timer åt dom.
vart någon stans liger det hyvleri du jobbar åt ?


Sveriges metropol, Kramfors =) Fast vi kör inte bara hyvling, det är allt från kärnveds sortering till briketter, spånbalar.. Iof för att köra spån så måste man ha virke att hyvla från.. Ganska litet företag, typ 30 beställda.. 2 skift på hyveln.


humm jag har varit där och bygt virkes torkar om jag inte mins fel.
eller snare bytte baterier i en sådan.

tog en 14 dagar eller så det var scaninge som ägde sågverket mins inte om det hette lugnvik eller om det var lungnvik som var nerlagt då jag var där. (sommaren 2002).

lugnvik heter det, och den sågen e nog nere. Till stor del ia.f

_________________
norda.tk is back from the dead! Sweet eeyh!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Dec 20, 2022 18:31 pm    Post subject: Top Rated Marketing Agency Details Reply with quote

In reply to the lady asking about digital public relation, business to business advertising agency, doner agency, best website advertising companies, virtusa consulting services, affordable seo services, I highly recommend this updated video ad creation service forum or web development consultation, media buying agency, facebook ppc management, interactive marketing, best programmatic advertising companies, leo burnett agency, not to mention this awesome marketing consultant agency blog not to mention google ads marketing, liberty mutual ad agency, brand strategy framework, full service ads, crm consulting, seo web design companies, on top of this top rated seo link building services blog which is also great. also have a look at this high rated google marketing consulting companies site alongside all video services, rosstone consulting, av consulting, kanda consulting, php in web development, internet marketing agency, as well as this excellent marketing strategy consultants url and don't forget social media marketing consultant, ddb ad agency, ecommerce web design service, real estate marketing agency, tech consulting companies, largest ad agency in the world, alongside all useful digital advertising agency info which is also worth a look. i also recommend this top rated web development skills forum on top of monthly seo services, seo auditing services, web marketer, sap consulting services, big data consulting, growth marketing agency, not to mention this high rated web design ux site and don't forget brand strategy consulting, ppc advertising consultant, setting up a consulting business, list of seo services, accenture management consulting, digital consulting firms, on top of awesome web development skills site alongside all rethink ad agency, fcb ads, ddb ads, amazon advertising optimization, big advertising agency, advertising agents near me, which is also great. finally, have a look at this new branding marketing agency tips with e commerce advertising agency, digital transformation consulting, marketing consultant agency, marketing consulting firms, digital advertising agencies, seo backlink services, for good measure.
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Oct 06, 2023 5:20 am    Post subject: Recommended Product Tips Reply with quote

Please try Google before asking about Top Product Tips 47ab662
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon Oct 09, 2023 20:10 pm    Post subject: Useful Auto Daļas Info Reply with quote

To the person talking about new auto parts, auto accessories, porsche cayenne parts, dodge dakota parts, ford car parts, muffler car, I highly recommend this VAG 6JR867014BORQ VERKLEIDUN or rockauto subaru, oem audi parts, central auto parts, wilson auto parts, aftermarket car parts websites, local junk yards near me, on top of this VAG 5H6867427MCA9 Auto Part not to mention VAG 3AF8396433Q7 Auto Part which is as good as morgan auto salvage, advance auto zone, blade car accessories, aplus auto parts, carpro ironx, car parts com used auto parts, not to mention VAG 3G0857511AMPZI Auto Part on top of car wiper blades, a and b auto salvage, vw car parts, salvage yard parts, modded nissan altima, all auto parts 2u, and don't forget this VAG 0P2109450E Auto Part and don't forget car wiper price, napper auto parts, bmw window regulator, car battery price, rapid car parts, advance auto parts online, on top of VAG 5GM845026 Auto Part which is about unique car accessories, rhinestone car accessories, atoto car stereo, bellaire auto parts, amazon com auto parts, race car parts, on top of this VAG 4G0853651AT94 Auto Part alongside all quality used auto parts, car parts shop, online auto parts, discount used auto parts, amazon auto parts discount, autoparts near me, on top of this VAG 4G0885973AM4A5 Auto Part alongside all als auto salvage, regal auto parts, sell car for parts near me, auto parts outlet, quixx paint scratch remover, audi scrap yard near me, alongside all VAG 5Z0945112 LEUCHTE as well as car wiper rubber, painting plastic car parts, eagles auto parts, car part com app, a&d auto parts, junk yards close to me, which is also great. Finally, have a look at this VAG 4M1919616B Auto Part with subaru automatic transmission, atoto car stereo, kings auto parts, car dashboard accessories, side mirror replacement near me, carpart com used, for good measure. Check more @ [url=https://forum.paypro.ru/viewtopic.php?f=9&t=2575&p=14224]Excellent Auto Daļas 2020ab9
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Oct 10, 2023 1:09 am    Post subject: Useful Outdoor Clothing Info Reply with quote

Please try Google before asking about Cool Outdoor Clothing Blog 020ab99
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Oct 17, 2023 6:33 am    Post subject: Great Product Website Reply with quote

Please try Google for Best Product Blog 94b0892
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Oct 26, 2023 16:53 pm    Post subject: New Product Guide Reply with quote

Please try Google for High Rated Product Website dd80_f9
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies