HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Hej
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guest






PostPosted: Fri Jan 09, 2004 0:44 am    Post subject: Reply with quote

fairlane, varför e ni så hårda, på gamres får man svära hur man vill bara man inte TKar. klart vissa gränser bör finnas men snälla, så hårda behöver man inte vara. Elitclaner som? (ape lr Very Happy)
Back to top
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 0:48 am    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
fairlane, varför e ni så hårda?



Fairlane wrote:
Robin, vi är inte ute efter att få fram någon elitspelare, vi är ute efter att ha trevligt.


Thats why!

_________________
In Trance we Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 0:52 am    Post subject: Reply with quote

sluta ta mig på orden ffs, unbanna mig istället så blir det nog förbättring, jag blir bara argare av att ni jävlas...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
faithless



Joined: 02 Dec 2002
Posts: 23

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 0:53 am    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Anonymous wrote:
LOL :s du e ju sååååååååå mogen, haha


ja det är jag faktiskt Robin lilla. Jag är snudd på övermogen...



mjo vi ser att du försöker lösa problemet, och det är bara bra såklart. men jag har spelat med han ett tag och han har uppfört sig bra då iaf. har inte märkt ngra direkt klagomål elr "negerspråk". men det är förstås helt upp till er om ni tycker det är värt chansen att ta bort den. så klart inte roligt med såna som anklagar osv men man märker ju att det finns många fler på maffia som håller på till och från beroende på om det finns admins i närheten elr inte. men som sagt så är beslutet helt upp till er, men jag själv skulle tycka att vore kul om r2 skulle få komma tillbaka till era servers å bli lite småskrammlad av min ruskiga aim Smile glhf
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 0:55 am    Post subject: Reply with quote

Tack för stöded...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 0:57 am    Post subject: Reply with quote

fast jag har iaf bättre aim än dig Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 1:32 am    Post subject: Reply with quote

Robin_J wrote:
unbanna mig istället så blir det nog förbättring


Du har redan fått det förklarat för dig många gånger att någon unbanning inte kommer att ske.
Förbättring är det redan på maffia, för du e ju som sagt bannad.
Och eftersom du tycker det e positivt att du får svära o bete dig hur du vill mot andra på servern på gamers, varför inte spela där då istället? Uppenbarligen uppskattar du ju varken eller ens följer de regler som finns på maffia, så varför vill du tvunget spela här? Shocked Finns ju 20000 andra CS servrar du kan spela på istället

Quote:
jag blir bara argare av att ni jävlas...


Det e ingen admin här som "jävlas" med dig. Vi har bara regler för att vi själva och andra som tycker som vi ska trivas. Världen kretsar inte runt dig, du har bara visat att du inte passar i den communityn vi skapat här, och är däför inte önskvärd som spelare på maffiaservrarna.

_________________
krav.blomp.com
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
fairlane, varför e ni så hårda, på gamres får man svära hur man vill bara man inte TKar. klart vissa gränser bör finnas men snälla, så hårda behöver man inte vara. Elitclaner som? (ape lr Very Happy)


På Gamers.nu får man inte svära hur mycket man vill, ett tag om inte fortfarande? så kunde man bli gaggad för "LOL?"
Man blev gaggad/bannad osv för "LOTTO!" m.m så plz!
Senast igår såg jag en kille bli bannad för svordom på Gamers.nu.
Och bara för att dom har sina regler på ett visst sätt så innebär inte det att det är det absolut bästa för oss, vi kör våran linje som vi tror på och dom kör sin linje dom tror på. Det finns inget som säger att varken vi eller dom skulle göra på det "rätta sättet"
Tja elitclaner.... Räcker det med Adrenaline[GX] ?
Eller vill du veta Rounders, skelett, BAKOM!, Team Virus, A-Laget osv också?

--------------------------------------------------------------

Anonymous wrote:
Neger kmr från spanskan negro och betyder svart. men jag förstår inte att det ska vara så hårda straff på maffia. sänk straffen så kanske ni får fram en 1337 istället för att banna alla under 25 år

Jo vi har hört det, vi har tom hört det ifrån Robin_J (Kanske t.om är du igen?) när han deltog i en annan debatt, väldigt lik denna.
Vilket gör det hela mycket mer konstigt att han skulle gå emot en sån regel som han så väl visste om?

I vilket fall så vart svaret:
[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Robin_J wrote:
nigger kommer från spanska ordet negro som betyder svart, Själv undrar jag varför han blev bannad för det???

Det kommer nog från det spanska ordet eftersom det var spanien som började med att flytta över folk från Afrika till deras nya land över atlanten, Mexico. Och Engelsmännen ifrån den sydliga delen av Amerika tog efter. Och köpte och tog också med sig "niggers" som slavar för att "arbeta" i det "nya landet". På så sätt så blev namnet på svarta slavar "niggers".
Senare blev dock dom på norra sidan sura och innebördskriget ägde rum, efter kriget så förbjöd den norra sidan slavar.

hmmm, länge sen jag gick i skolan, så om någon historie expert känner att jag har fel, så läxa upp mig Very Happy


Förövrigt är det inte något fel eller farligt med dom flesta ord, utan det som är fel eller farligt är hur man använder dom.

Topicen kan ni förövrigt hitta på:
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=6707&postdays=0&postorder=asc&start=0

--------------------------------------------------------------

Robin_J wrote:
unbanna mig istället så blir det nog förbättring

Känns som det blev en förbättring när vi banna dig och slapp ditt neger-snack.
You know it sad but true!

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 10:02 am    Post subject: Reply with quote

faithless wrote:

mjo vi ser att du försöker lösa problemet, och det är bara bra såklart. men jag har spelat med han ett tag och han har uppfört sig bra då iaf. har inte märkt ngra direkt klagomål elr "negerspråk". men det är förstås helt upp till er om ni tycker det är värt chansen att ta bort den. så klart inte roligt med såna som anklagar osv men man märker ju att det finns många fler på maffia som håller på till och från beroende på om det finns admins i närheten elr inte. men som sagt så är beslutet helt upp till er, men jag själv skulle tycka att vore kul om r2 skulle få komma tillbaka till era servers å bli lite småskrammlad av min ruskiga aim Smile glhf

Om du kollade tidigare i tråden så är det ju inte en gång han gjort bort sig utan snarare 10, så oddsen att det skulle funka den här gången är väldigt små tycker jag det verkar som.

Vad gäller att andra beter sig illa när inga admin är i närheten så är det så att jag och många andra admins fejknickar till och från för att stävja sånt och seriöst tycker jag inte att det är vanligt att stammisar missköter sig. Att nykomlingar gör det händer förstås, men 9 gånger av 10 räcker det med en enkelt tillsägelse (om man gör det trevligt) och då har de inte en aning om att jag är admin. Dessutom så klarar sig folk inte alltid bara för att ingen admin är inne. Robin här åkte tillexempel på att jag hittade hans negeruttalande i loggen.

BTW, Klart att den anonyma killen som skriver varifrån ordet neger kommer är samma Robin som tycker att ordet nigger är ok. Åtminstone postar han från samma ip...

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Robin_J wrote:
sluta ta mig på orden ffs, unbanna mig istället så blir det nog förbättring, jag blir bara argare av att ni jävlas...


Kanske du skulle tänkt på innan du blev bannad x antal ggr....

Ingen som jävlas med dig utan det är så pass enkelt att vi ser att du inte skulle klara av att få en chans till.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 16:20 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
varför inte spela där då istället?

Betalar du avgiften då lr?Question
Quote:
Finns ju 20000 andra CS servrar du kan spela på istället

Har du räknat dom Question

Till FArilane. man behöver inte ta in alla andra admins för att försöka knäcka mig, ni kmr aldrig lyckas med det änå så sry Laughing

Jaja ha d bra puss r2 Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

Du är redan knäckt...

Du är ju bannad.

_________________
AndyMedia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Team Virus, A-Laget osv också?

Team virus e inte bra, bara Streto a.k.a Tribal Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 16:25 pm    Post subject: Reply with quote

haha vadå knäckt, asså lever du i din lilla cs värld lr, jag menar knäck personligen, (att trycka ner folk). Razz Laughing aegd
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 16:28 pm    Post subject: Reply with quote

Personlig knäck från ett Internet forum med fejkade namn?
Nej hur skulle det går till?
Är du stark som inte blir knäckt personligen?
Detta är internet och Swedish Maffia, här är du bannad vilket betyder att du inte är välkommen på våra servrar.

Bara det jag menade

_________________
AndyMedia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 16:29 pm    Post subject: Reply with quote

Robin_J wrote:
Till FArilane. man behöver inte ta in alla andra admins för att försöka knäcka mig, ni kmr aldrig lyckas med det änå så sry Laughing

Jag har inte tagit in en enda admin... Det är väl helt enkelt fler som kan läsa dina dumheter...

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 17:41 pm    Post subject: Reply with quote

Robin_J wrote:
Quote:
Team Virus, A-Laget osv också?

Team virus e inte bra, bara Streto a.k.a Tribal Razz

Wow ett lag av alla dom jag räkna upp! Riktigt nice!!
Speciellt när du har kollen också! Tribal spelar inte i Team Virus och inte gjort det på ett bra tag. Team Virus har haft ett helt nytt lag som hade följande lineup i CPL Danmark:
olauzzoN
Rob
evs
outcast
wessman

Ja nu går det bra om du kan erkänna att du vet ett skit om CS-Scenen som du utger du göra med kommentarer som vilka elit som har lirat här (och vilka skulle det nu vara som skulle vara bättre än dig?) m.m
Det går också bra att du skyller på att du har ett s.k liv som går ut på att kalla folk neger på CS-Servers och att du vet allt om CS-Scenen på fritiden, fastän du absolut inte bryr dig! Ändå sitter du och whinar sönder dig för att du inte får spela på viss server bland tusentals andra.
Och ja, jag har hellre mitt lilla nördiga liv än att leva det så.
GG!
3rs?

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 18:40 pm    Post subject: Reply with quote

Robin_J wrote:
Quote:
varför inte spela där då istället?

Betalar du avgiften då lr?Question


1) Ja om du betalar min lägnhetshyra kan jag göra det. Fast jag tror iofs inte din veckopeng räcker till min hyra.

2) Eftersom du berättade för oss vad man fick och inte fick göra där utgick jag från att du hade en susning om vad du pratade om, dvs att du faktiskt spelat där.

Quote:

Quote:
Finns ju 20000 andra CS servrar du kan spela på istället

Har du räknat dom Question


Varför ska jag räkna dem? Finns ju massor med program som räknar dem åt mig...
Just nu
CS 1.6 18976 servrar online
CS före 1.6 14038 servrar online

_________________
krav.blomp.com
Back to top
View user's profile Send private message
Netforce



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 102
Location: Sweden/Stockholm

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 18:51 pm    Post subject: Reply with quote

plz.. denna borde vara i hall of fame.. Laughing

Så länge debatten pågår så är det mellan admins och den bannade.

Respektera det är ni snälla

/Quest
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Robin_J



Joined: 26 Jan 2003
Posts: 28
Location: Borås

PostPosted: Sat Jan 10, 2004 17:52 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Bara det jag menade


bry?!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies