HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Angående PopUps i steam.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Korben Dallas



Joined: 01 Nov 2002
Posts: 416
Location: Gbg

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 11:03 am    Post subject: Angående PopUps i steam. Reply with quote

Jag skulle bara passa på att uppmana alla som har fått popups i steam och inte gillar det att skicka ett mail till steam så att de uppmärksammar problemet.

Det måste vara olagligt på ngt sätt. Jag betalade inte för ett spel fyllt med reklam.

Deras hemsida är www.steampowered.com därifrån hittar man lätt till contact steam
Back to top
View user's profile Send private message
Erazor



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 410
Location: Home

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 11:06 am    Post subject: Reply with quote

det är ruskigt störande när dessa popups dyker upp, har redan skickat ett mail och medelat att jag inte tkr att det är någon bra ide att föra in reklam i ett spel som från början var gratis och helt möjligt att spela för vem som helst. Jag påpekade att det inte heller vore rätt av dom att börja ta betalt för tjänsten att få spela.

Men mn.. vi får väl se vad som händer, om tillräckligt med folk skickar brev o klagar kanske dom tar bort reklamen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[KACFM]Simone



Joined: 26 May 2003
Posts: 670
Location: I exil :(

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 11:08 am    Post subject: Reply with quote

Jag har inte märkt några popups... Question När började dom att komma?
Jag vill inte ha dem heller, så kommer de skall jag klaga!
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

Har inte heller märkt av några popups... har ni brandvägg killar?

Det enda jag lagt märke till i reklamväg är de reklamrutor som är inbakade i vissa steam-fönster, när man loggar in på en server eller uppdaterar CS till exempel. Det bästa är att VALVe har klantat till det en smula, för ovanlighetens skull... Very Happy Reklamen blir placerad för långt ner till höger, det blir en kant uppe och till vänster... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Lindeman



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 769
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 13:35 pm    Post subject: Reply with quote

Hellre reklam än betaltjänst, måste jag säga. Fast pop-ups har jag aldrig haft tålamod med... Har inte fått några genom steam dock.

/Viscera
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies