HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dumma grejer ni gjort på fyllan?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 22:55 pm    Post subject: Reply with quote

Moxx wrote:
..Hoppa ut för en trappa, Gick inte så bra som det verkade...

låter ungefär lika smart som när jag skulle skejta nerför ett trapphus på en skärbräda...

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 23:12 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
Moxx wrote:
..Hoppa ut för en trappa, Gick inte så bra som det verkade...

låter ungefär lika smart som när jag skulle skejta nerför ett trapphus på en skärbräda...


Haha nice Smile
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 23:40 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
Moxx wrote:
..Hoppa ut för en trappa, Gick inte så bra som det verkade...

låter ungefär lika smart som när jag skulle skejta nerför ett trapphus på en skärbräda...


haha de skulle jag villa ha sett du mts Smile

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 23:42 pm    Post subject: Reply with quote

Har några historier att bjuda på, men dem orkar jag inte skriva ner nu. Senast va väl i helgen, när jag och en god vän sågade ner lite träd. Det var kul. ^^
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 5:59 am    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
Moxx wrote:
..Hoppa ut för en trappa, Gick inte så bra som det verkade...

låter ungefär lika smart som när jag skulle skejta nerför ett trapphus på en skärbräda...


Haha, mts du är fan glidareN Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 7:07 am    Post subject: Reply with quote

bELK! wrote:
mts wrote:
Moxx wrote:
..Hoppa ut för en trappa, Gick inte så bra som det verkade...

låter ungefär lika smart som när jag skulle skejta nerför ett trapphus på en skärbräda...


Haha, mts du är fan glidareN Very Happy

trodde jag också... men morgonen efter kände jag mig som idioten som inte fattade hur gårt armerad betong egentligen är.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
superpetter



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 1002
Location: Uppsala

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 11:09 am    Post subject: Reply with quote

dethär är helt klart den roligaste tråden på forumet att läsa Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 14:18 pm    Post subject: Reply with quote

Igår var jag på "fina" Hard Rock i stan med morgonrock och pyjamas...

Började tokskrika på en kille som körde bil och därför beställde en lättöl Very Happy

_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 1:08 am    Post subject: Reply with quote

Åkte nyss in till stan för att gå på brorsans slutskiva, glömde plånboken och legitimationen och allt så jag fick åka hem igen...
_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 10:09 am    Post subject: Reply with quote

Blev utelåst från polarens lägenhet i fredags. Sitter där och plingar/bankar och skriker på honom att han ska vakna (idioten sover alltså). Men idioten vaknar inte. Som tur var hade jag två goda vänner med mig som sällskap, taktiken var att vänta ut honom. Så vi satt där i trapphuset till klockan 7, då tänkte jag att jag drar ner till centrum o tar en buss hem, så jag började gå. Efter nästan 10 minuter ångrade jag mig och gick tillbaka, knackade en halvtimma till och blev insläppt. VAd gör man inte för att sova bredvid fredrik? =)

Om man bortser från det så var studentfirandet i Borås helt underbart och skojsigt! Jag borde gått ut nu i år men i och med att jag går om så blir det ju inte så =/ Så det var lite jobbigt att höra vad alla skulle göra nu under sommaren och till hösten. Resa, jobba gå lumpen o så vidare. =S
Men what da fack så att säga trevlig sommar!

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Dec 23, 2006 0:10 am    Post subject: Reply with quote

Vet inte om jag skulle skriva det här eller inte men gör iaf en sid hänvisning så vet ni kanske varför.....

http://www.swm.se/viewtopic.php?p=2239731#2239731

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Sat Dec 23, 2006 17:02 pm    Post subject: Reply with quote

Det "dummaste" jag har gjort är väl att raka skallen.
Från en längd ner till ögonbrynen ungefär, till 6mm.

Dock ville jag det och var inte helt stupfull så det kanske inte var så dumt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Sat Dec 23, 2006 17:45 pm    Post subject: Reply with quote

(Har blivit pappa så varje gång man ska SUPA blir det hårt hårt hårt)

Fest hos mig, vi super och spelar snurra flaskan sanning eller konka. Flaskan hamnar hos mig och jag konkar min tjej att hångla upp en av det manliga könet på festen. Hon gjorde det, bla bla bla, då fattade alla att denna sanning konka var stenhård. man BÖJDE SIG INTE!... Jag får konka efter ex antal visa kuken, runka, visa fittan etc... Jag frågar min tjejkompis som är där med sin halvnya kille (4-5månader) vem som är det bästa ligget hon haft. Hon kör en "ingen kommentar".. Vi ärpå henne som FAN och till slut svarar hon typ PETER, vilket inte är henne kille. Det blir tjaffs och löjl..

Festen fortsätter, jag och min polare Jonas samt killen ifråga här ovan letar fram en häftpistol (sån orange med DRAG I och långa häftstit). Jonas håller i häftarn först och drar in en jävel rakt i min arm vid handleden så den slåt emot benet. AJ AJ AJ, fast ändå inte så aj. Gör igen. Sedan fick jag stämplaren, jag satte in i skallen på JONAS, AJ AJ AJ, eller inte så AJ gör igen. Sedan fick kompisens kille häftapparaten.. Han marcherar med ett grinn på sitt face ut i vardagsrummet och sätter en klammer i sin tjej ben. HAHAHHA!.. Sedan var det min tur, då var det alla på festen som gav alla en utmaning. Typ häfta dig i armen, benet etcc.. Min tjej fick ge mig en utmaning "Häfta fast pungen i något"..

Så jag började testa, först med ett korkvärmeunderlägg, pang den satt fast i pungen. Sen i en skärbräda i trä, sen en skärbräda i plast. Det västa var att det var svårt som FAN att få ut klammern ur PLATSEN. Så jag satt fast med pungen i plasten 10 min innan vi fick loss den med tänger och skrivmejsalr..

Hur som haver... Dagen efter så vaknar jag, går in på toan och öppnar ögonen. På armarna, benen och pungen har jag gul/grön/blåa blåmärken stora som snusdosor. Jag såg ut som en dalmatiner, och ont i hela kroppen hade jag. Fyfan...

Men fan va kul det var...!

När alla gått hem spelade jag och frugan stripp-poker. Förlorade jag skulle jag ställa mig på balkongen och runka.. NAKEN!...

Jag looosa! HAHHAhahAHUHAUHAUH!
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sun Dec 24, 2006 0:40 am    Post subject: Reply with quote

fredrik du är så sjuk ! Razz

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Zirape



Joined: 21 Nov 2005
Posts: 972
Location: leksand

PostPosted: Sun Dec 24, 2006 0:44 am    Post subject: Reply with quote

haha fyfan du är inte normal Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Sun Dec 24, 2006 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Hehe, sånt är skojigt!

Två veckor sedan hittade jag en stor tuss könshår i min plånka på söndagseftermiddagen...Hmmmmmm Surprised

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 13:29 pm    Post subject: Reply with quote

Detta har iofs inte jag gjort.
Men denna kille skulle passa bra i denna tråd hahaha Laughing

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,962419,00.html
Back to top
View user's profile Send private message
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Dec 06, 2022 11:23 am    Post subject: Awesome Yak Merino Wool Site Reply with quote

To the person inquiring about soft long johns, carhartt men's long underwear, 3xlt thermal shirt, icebreaker base layer, I highly suggest this useful ski base layer info as well as tsla men's thermal wintergear, waffle long sleeve mens, fleece lined thermals mens, mens 3xl thermal shirts, nike thermal sweats, big mens long johns, apres ski base layer, wool polyester blend base layer, look at this recommended merino wool base layer link on top of volcom thermal, medium tall long johns, base layer sweaty betty, smartwool base layer hoodie, green thermal long sleeve, ski thermal top, best thermal tops mens, under armour waffle thermal, try this best ski base layer tips for ski underwear merino wool, eddie bauer merino wool base layer, extra long thermal leggings, nike thermal compression top, old navy mens thermals, best ski base layer mens, best merino wool base layer for cold weather, woolen thermals for women, not forgeting this awesome ski base layer forum not to mention nike mens thermal, burgundy thermal shirt, old navy thermal mens, merino base layer mens sale, woolx explorer, long john underwear with trap door, fleece lined thermal shirt, brown long johns, as well this top merino wool base layer tips for xxl long johns, icebreaker long sleeve base layer, wool sleeveless base layer, smartwool base layer hoodie, smartwool base layer mens sale, merino womens round neck thermal top, thermal polo neck mens, thermal wader pants, See More @ Recommended Heavy Equipment Blog b47ab66
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Dec 06, 2022 11:37 am    Post subject: Recommended Yak Merino Wool Details Reply with quote

In reply to the lady talking about ll bean merino base layer, best wool long underwear, men's heat leggings, thick thermal long johns, I highly suggest this top rated merino wool base layer site not to mention hooded merino wool base layer, fruit of loom thermals, thin thermal long sleeve, thermal under t shirt, red long johns with flap, men's merino 150 base layer long sleeve, xlt thermal shirts, thermal wear best brand, look at this updated ski base layer info and don't forget mens fleece thermals, proclub thermal, thermal long johns near me, hanes long sleeve thermal shirts, smartwool 250 long sleeve, old navy long johns, big and tall thermal base layer, 32 degrees heat base layer pant, try this high rated merino wool base layer details for carhartt long sleeve thermal shirt, ski thermals mens, men's heavyweight long johns, smartwool one piece base layer, meriwool 400g, mens small long johns, mens cotton thermal underwear, thermal leggings near me, not forgeting this useful ski base layer forum on top of best merino wool long underwear, best mens thermals for cold weather, waffle long sleeve shirt mens, russell cool base layer pants, joe boxer thermal underwear, mens waffle shirt long sleeve, aclima base layer, merino wool base layer first lite, as well this awesome merino wool base layer blog for icebreaker merino wool base layer 260, old navy thermal mens, warm long underwear mens, smartwool merino 150 short sleeve, thermal under clothes mens, merino 300 base layer, best thermal wear brand, merino base layer for running, See More @ Great Heavy Equipment Site 94b0892
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Dec 20, 2022 13:19 pm    Post subject: Excellent Duck Hunting Decoy Site Reply with quote

for the man talking about using goose decoys for duck hunting, mojo elite series mini mallard hen, best motion decoy on the market, mojo duck calls, avery mallard decoys, cheap diver duck decoys, I highly recommend this recommended hunting duck decoy forum or full body duck decoys 12 pack, ducks unlimited duck decoys, robo duck wings, avery scoter decoys, black decoy flocking, dabbler duck decoy, not to mention this great hunting duck decoy forum not to mention mason duck decoys, flambeau skyscraper decoy, water movement decoys, cheap teal decoys, final approach teal decoys, g&h duck decoys for sale, alongside all this great hunting duck decoy site which is also great. also have a look at this best hunting duck decoy site alongside all motorised duck decoys, tom taber wood duck decoy, diver duck decoys 12 pack, duck creek decoys, duck creek decoys flashback, dozen duck decoys, not to mention this updated hunting duck decoy blog on top of ghg oversized canvasback decoys, game winner wood duck decoys, mallard drake decoy, ghg mallard shell decoys, dura duck decoys, stoney point decoys 1984, and don't forget useful hunting duck decoy info which is also worth a look. i also recommend this best hunting duck decoy site and don't forget natural swimmer decoy, hen redhead decoy, mojo duck with remote, bigfoot mallard decoys, wood carved duck decoys for sale, black decoy flocking, alongside all this great hunting duck decoy forum not to mention floating spinning wing decoy, repainting decoys, black duck field decoys, mojo elite series mallard, flambeau extreme magnum decoys, wigeon full body decoys, on top of great hunting duck decoy advice on top of foam decoys for sale, eider decoys, goose hunting decoys for sale, duck spinner decoy, g&h mallard shell decoys, folk art duck decoys, which is also great. finally, have a look at this top rated hunting duck decoy site with mojo decoy remote, pulsator xs, painting black duck decoys, duck spinner decoy, decorative duck decoys, cheap diver duck decoys, for good measure.
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Next
Page 12 of 14

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies