HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dumma grejer ni gjort på fyllan?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Wed Jun 01, 2005 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Okej, Det var för kanske 5 år sen när min tjej precis hade dumpat mig för en snorunge i detta fall. Morsan och farsan hade grillfest och mammas arbetskamrat var där. Hon var kanske 46 år då om jag höftar. Jag satt och var allmänt deppig och vägra gå hem och sitta i soffan ensam så jag var där och söööp mig snygg. Vid 23 tiden så var morsan så full att hon satte eld på sitt hår när hon somna vid bordet. Farsan satt och sjöng gamla Creedens låtar i rummet ensam och jag satt och babbla sex med morsans arbetskamrat. Jag sa att jag gillar tjejer som tar för sig i sängen, hon sa att hon gillar killar som inte tar för sig i sängen. Ungefär...
Senare runt 01 på kvällen bad hon mig följa med henne till bussen, då både morsan och farsan hade somnat. Jag följde med upp till bussen och hon fråga om jag inte ville följa med henne hem och dricka lite mer "VIIIN". Jag sa visst vill jag det men jag skulle häldre följa med dig hem och ha sex, då garva hon och sa hoppa på bussen. Hon fick såklart bjuda mig in då jag inte had ett pissöre på mig (bara det). Väl där hemma så sätter vi oss i soffan och korkar en flaska vin och hon berättar om sina ungar som var 17 och 15 år. (Jag var på den tidpunkten 19-20år). Men hon ser jävligt bra ut, slät fin hy, helt ok arsle för den åldern Wink och bra kropp. Efter en flaska vin bad hon mig vänta i sovrummet men jag fick inte ta av mig nått. Då kom hon in med värsta lackstället eller om det var latex who gives, piska och stilett pumps som var högre än benen hon bar kroppen på. Den kvällen fick jag be om att få göra hennem i säkert en timme teasa hon mig med diverse elakheter. Men fan vilket ligg.

Sen dess har vi aldrig "pratat" sådär, förutom när hon är med morsan nån gång. Precis vad jag gillar, tjejer som bara vill ha sex sen dumpa killen...

I LIKE!
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Wed Jun 01, 2005 14:01 pm    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Hahaha Fredrik, berätta mer! Laughing Du är en sådan cassanova!!

åh, använd gärna styckeindelning också så slöa stackare som jag själv orkar läsa hela Smile

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
isqb



Joined: 29 Oct 2003
Posts: 655
Location: Sverige, Orsa

PostPosted: Thu Jun 02, 2005 7:52 am    Post subject: Reply with quote

att supa på en onsdag innan ett prov, sova 4 timmar och sedan gå till skolan. inte kul.. gör inte så.. aj!
_________________
http://www.savepic.com/freepicturehosting/is.php?i=295484&img=isqb.jpg

17:30:30 ‹Eldboll› SO this is the great libary of no. Who, or rather what, are they? They sime to be some kind of imp!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 16:10 pm    Post subject: Reply with quote

Pinsamt!

Förra veckan var jag ute med polarna. Det var ett jävla ös och spriten flöda'.
I alla fall:
Vi tog fel buss hem jag och min polare. Han skulle sova hemma hos mig så vi började vandra hemmåt vid 4 tiden, vi hade en 2-3 kilometer hem i och med att vi tog fel buss. Vi vandrade förbi City Brämhult och kom på att vi kunde ta en kundvagn hem! Men ingen utav oss hade nåra femmor och tior på oss så det fick bli en sån där barnvagn, en skitliten kundvagn som man inte behövde stoppa i pengar i. Han körde mig hela vägen hem i den (sicken polare!). När vi kom in på vår gata hade jag näst intill somnat i kundvagnen där vi rullade fram. Klockan var nu väldigt mycke och precis innan vi skulle svänga in vänster till mitt hus, då går grannen ut och hämtar tidningen. Och där ligger jag, helt dyngrak, nästan sovandes, i en barnkundvagn.

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 9:16 am    Post subject: Reply with quote

Var på bröllop på Isle of Man nu över helgen (tor-sön)

Då jag på fredagkväll festade med brudens kusin o andra på en sista minuten insat möhipp då de inte fanns några krav på kön fick även jag vara med o hålla ställningarna dock slutade de med att jag o kusinen hamnade i sängen då henne polare ligger i sängen brevid o får vara lite smått delaktig i akten som publik de misstagen gör jag inte om....

då hon senare snackade om de olika ställningarna vi hade osv Razz känndes de som ett enda stort misstag....

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 11:38 am    Post subject: Reply with quote

YEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
OSCAR!
OSCAR!
OSCAR!
OSCAR!

Hoppas du filmade din lilla Paris Hilton!

_________________
http://arresteddevelopment2009.com
AD in 09!
I... drink... your... milkshake!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 11:40 am    Post subject: Reply with quote

HAHAHAUUAhaIUAIIAIHAIAIIAIHIAHIAHIHA

MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!

MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!
MAD RESPECT!!!!

ORRE BORRE FOR LIFE!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 11:47 am    Post subject: Reply with quote

HAHAHAHA DELUXE!! Very Happy
Horde din morsa eller farsa nagot det der senare do?

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 11:47 am    Post subject: Reply with quote

HURRA!!!!!
själv hade jag en väldigt ärlig fylla nu senast... ärliga fyllor är inte bra, när man t.ex säger till en iranier (ni vet, såna skräniga typer som skriker att de är bäst och att alla som inte är irani suger) att han luktar illa vilket han nu också gjorde, att bartendern lämnar för många sedlar tillbaka, att flickvännen ser lite packad ut trots att hon var nykter osv....
usch, ärlighet är en synd Smile

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

dcH- wrote:
HAHAHAHA DELUXE!! Very Happy
Horde din morsa eller farsa nagot det der senare do?


Nej och det kommer hon aldrig få höra heller Wink
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
HURRA!!!!!
själv hade jag en väldigt ärlig fylla nu senast... ärliga fyllor är inte bra, när man t.ex säger till en iranier (ni vet, såna skräniga typer som skriker att de är bäst och att alla som inte är irani suger) att han luktar illa vilket han nu också gjorde, att bartendern lämnar för många sedlar tillbaka, att flickvännen ser lite packad ut trots att hon var nykter osv....
usch, ärlighet är en synd Smile

Jag tror jag förstår vad du menar, tycker väl kanske att din beskrivning av vad en iranier är var lite typ snäv kanske...

Det är på såna ärliga fyllor man önskar man glömt mobilen hemma, eller?

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 13:41 pm    Post subject: Reply with quote

ojoj ärliga fyllor....
När polar gänget drack sprit för första gången för många år sen, så gick det ju som det gick.
Vi skulle till ens polares klassfest. Vi var packade som svin och sjöng och ståjade när vi kom på bussen efter förfesten, medans hans klasskompisar som hade gått på några hållplatser bort satt som ljus....
Väl där spydde alla, jag däcka i nån stol heeeeela kvällen och gick bara upp för att spy och när jag tjöta på en av mina bästa polare att jag ville hem (det ville inte han, ty klockan var bara 22:30...)

Ivilketfall som helst, väl när bussen kommer X antal timmar senare inser jag att jag inte har någon plånbok, bästa polaren fixar naturligtvis och av bär det. Och när vi kommit till sista hållplatsen får jag någon knäpp i skallen och fått för mig att det är hans fel att plånboken är borta!!, skulle inte han ha dragit med mig på hans jävla klassfest så skulle jag fortfarande ha den kvar är min stora logik! I ärlighetens fylla börjar jag skälla ut honom och berättar vad jag tycker om hans jävla sätt..... Rolling Eyes Jag skäller på honom hela vägen tills vi skiljs åt (vilket är typ 1½,2km).

Plånboken låg hemma när jag kom hem.

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sLinzR



Joined: 25 Jan 2003
Posts: 913
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 14:55 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
ojoj ärliga fyllor....
När polar gänget drack sprit för första gången för många år sen, så gick det ju som det gick.
Vi skulle till ens polares klassfest. Vi var packade som svin och sjöng och ståjade när vi kom på bussen efter förfesten, medans hans klasskompisar som hade gått på några hållplatser bort satt som ljus....
Väl där spydde alla, jag däcka i nån stol heeeeela kvällen och gick bara upp för att spy och när jag tjöta på en av mina bästa polare att jag ville hem (det ville inte han, ty klockan var bara 22:30...)

Ivilketfall som helst, väl när bussen kommer X antal timmar senare inser jag att jag inte har någon plånbok, bästa polaren fixar naturligtvis och av bär det. Och när vi kommit till sista hållplatsen får jag någon knäpp i skallen och fått för mig att det är hans fel att plånboken är borta!!, skulle inte han ha dragit med mig på hans jävla klassfest så skulle jag fortfarande ha den kvar är min stora logik! I ärlighetens fylla börjar jag skälla ut honom och berättar vad jag tycker om hans jävla sätt..... Rolling Eyes Jag skäller på honom hela vägen tills vi skiljs åt (vilket är typ 1½,2km).

Plånboken låg hemma när jag kom hem.


HAHA, lyckat Harvey =)
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 19:55 pm    Post subject: Reply with quote

Satan i gatan va jag kan skriva mycke här efter helgen i de norska fjällen...Måste säga att det var roligt som in i helvete men ångesten har ingen nåd.

De dumma grejerna involverar avsugningar, matbordsdäckningar, ollonslickningar, blottanden och så vidare och så vidare. Allt är lite dimmigt men för er som vill se Balzamon in action kan ju kolla på När & fjärran om ett tag. De var nämligen där och filmade mig på afterskin hehe. Helt galet pisamt. Polarn lyckades med bedriften att sänka en 70a jäger på vägen upp i liften. Han fick åka scooter ner efter att ha däckat i skogen. Sedan somnade han i en köttfärssåstallrik haha. Fyfan. Skriver lite mer senare nu måste jag jobba.

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Micke



Joined: 06 Sep 2004
Posts: 712

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 21:18 pm    Post subject: Reply with quote

Det dummaste jag har gjort skulle nog vara den gången jag var på väg hem från min kompis och jag satte mig på bussen dagen efter. Hade drukigt tillräkligt och dagen innan så kunde jag inte spy vilket jag brukar göra efter en viss mängd alkohol i mig.

Men men jag sitter iallafall och snurrar längstbak i bussen alldelles ensam och börjar må riktigt illa eftersom bussen gungar som en galning. Och helt plötsligt kommer det, fy fan vad pinsamt. Tur är det iallafall att där va ingen på och att jag satt längstbak. Jag kommer ut ur bussen 5 minuter senare och glad var jag att det var över.

Har aldrig spytt av en baksmälla och trodde inte ens det var möjligt!, tom min brossa var chockad över att höra detta Laughing Laughing

_________________
WSAD! QE! (SPACE)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 13:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ja...vart ska jag börja...

Fest igår, jag drar bara mina raggningsgrejjer, jag är för mycket idiot för att det ska gå att skriva ner allt.

Börjar ragga på en tjej som jag träffat några gånger förut och samtalet kommer på nåt sätt in på bajs, då kommer min polare lägligt in och berättar en trevlig liten anekdot om när jag bajsade på en vägg...hmm tack för den, ute ur matchen.
Sen drar vi vidare till en annan tillställning och nu har jag bestämt mig för att ragga på min äldre systers polare, som jag tycker är tokfräsh, på nåt sätt tappar jag bort mig i fyllan och börjar hångla med min syrras andra kompis. En stund senare beklagar jag mig för min syster om felplacerandet av min tunga och hon uppmanar mig att inte hångla mer med den tjejen och istället ragga på den kvinna jag vill ha, så nu har jag bestämt mig!
Jag går in och snackar med rätt tjej och bestämmer mig efter en stund att ta ett glas vatten för att släcka törsten, tar en klunk, innan någon partyglad nisse kommer och häller vodka i mitt vatten, jag tänker "vatten och vodka kan väl inte smaka så illa", tar en stadig klunk.

Fort ut ur rummet, ned för trappan, ut och spyr. Tar 2 tuggummin och går in igen. Börjar hångla med fel brud igen i 20 minuter och sen gick jag till min polare och sov...

_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 18:21 pm    Post subject: Reply with quote

fyllelirade bort 12000 spänn igårnatt.. känns motiverat och bakisångesten späddes inte alls på.
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
JustinSane



Joined: 15 May 2004
Posts: 595
Location: Borås

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 18:46 pm    Post subject: Reply with quote

måste skaffa alkolås till datorn, farligt med pengar inne på pokern Mad
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 22:25 pm    Post subject: Reply with quote

JustinSane wrote:
måste skaffa alkolås till datorn, farligt med pengar inne på pokern Mad


Borde va olagligt å va full på nätet uj va mkt ja gjort bort mig förr..

Minns hela förmidagar när ja läst loggar å fått ångest deluxe

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 22:48 pm    Post subject: Reply with quote

..Hoppa ut för en trappa, Gick inte så bra som det verkade...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next
Page 11 of 14

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies