HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dumma grejer ni gjort på fyllan?
Goto page 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ballarballar



Joined: 03 Sep 2003
Posts: 121

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 19:49 pm    Post subject: Dumma grejer ni gjort på fyllan? Reply with quote

Skriv in dom nu =)
Det kan vara roliga saker, pinsamma saker, vadsomhellst hehe.


På min födelsedag 1a maj nu i år så hävde jag i mig 12 sort guld, 2dec HB, kom till krogen hävde i mig 3 stor stark, 3 6cl drinkar och en polare lurade mig att _snapsa absinth_. Som ni kanske förstå var jag lite väck. Det slutade med att jag åt en polares spy 2ggr och han pissade på min skor. Det mesta efter absinthen är en stor dimma hehe


Första fyllan jag hade var när jag gick i åttan(bör lägga märke till att jag hoppade över femman när jag var mindre så jag var ett år yngre än alla andra). Så jag var mycket ung och snodde 7,5 deciliter HB av min farsa utan att han märkte. Detta blandade jag med 2 stycken Battery energidrycker och hävde i mig. Jösses vad packad man vart. Jag kommer ihåg att jag gick in i en kyrka och förde liv. Tydligen var en föredetta rektor till mig där som ringde min morsa som kom och hämtade mig trots att jag sa till henne att jag var nykter hehe. Hon frågade vad jag druckit och jag svarade 4st 2.8or Very Happy. Hon hade köt ett sexpack sådana till mig helgen före och hon gick på det hehe. Jävligt kul att hon trodde på det men det var rätt pinsamt att vakna upp dagen efter och inse att ens morsa o farsa lagt en i soffan o hjälpt en spy
Back to top
View user's profile Send private message
ballarballar



Joined: 03 Sep 2003
Posts: 121

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

iofs är det rätt vildt på krogen Very Happy

Det skall Magnus få erfara när han flyttat hit haha. Slänga sig på bord o grejer Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 19:51 pm    Post subject: Reply with quote

Hmmm, nja jag är nog ganska städad av mig. Enda jag har gjort är att däckat på förfester och gått runt å tafsa på tjejer
Back to top
View user's profile Send private message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 19:53 pm    Post subject: Reply with quote

tänker inte börja för när rectum kommer in och skryter om hur mycket han druckit under en kväll så blir vi alla nåt fruktansvärt sönderägda
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ballarballar



Joined: 03 Sep 2003
Posts: 121

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 20:00 pm    Post subject: Reply with quote

Jag längtar redan Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 20:13 pm    Post subject: Reply with quote

tja fick nickname edde the eagel (efter mångsyslaren som även hopar bakhopning) i sommras när jag efter en massa kal öl i varm sol under dunder marknaden skulle hoppa ner från balkongen till marknivå (bor andra våningen) men klumpig som jag var så skulle jag hänga mig i räket o sedan släpa taget.

bekymer upstod när jag vid första släpet (till raka armar) biter mig i tungan tapar taget o får ett totalt okontrolerat fall ner på betongen landar på höger fot och pajar hälen fimpar rygmusklerna och klapar huver i gräsmatan.


givetviss stönar man lite då och bloden flöda ur käften på en givetviss flipar en av brudarna ut och ringer ambulansen så efter 15 minuter så är jag på sjukan och får förklara att det inte är något fel och sedan sjuts hem igen.

så nästa år ska jag använda trappan istälet Razz
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 20:23 pm    Post subject: Reply with quote

Hahaha.. detta blir en lång tråd.
Väntar lite med mina grejer Surprised
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Hahaha.. detta blir en lång tråd.
Väntar lite med mina grejer Surprised


chiken Razz

komigen du vågar lovar Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 20:57 pm    Post subject: Reply with quote

mm ja vart ska man börja har inte gjort så farliga saker när jag e full..men kan dra nånting iaf....

jag satt hemma å runt 21:30 ringer en polare å säger kom på fest..okey sa jag men jag hadee inget att dricka....men han skulle bjuda lite iaf...kom dit till festen 22:30...får en drink av en annan polare....sedan häller en till polare upp ett grogg glas jag frågar om man får smaka då....han sägar bara om du sveper allt...lätt tänkte jag å gjorde det....sen efter 10 häller han upp en till som jag ska dra i mig hela...sen fick jag lite mtill...å minns ej så mycket av den kvällen tappa minnet vid 23:30...dagen efter när jag vaknar så hade jag tappat bort en sko å mobilen andra skon låg på bron Laughing

sen när jag var uppe i fjällen söp vi en dag å gick ut på puben där....när jag begav mig hemmåt hade polaren dragit för länge sedan...så jag började gå hemmåt tog skoterleden hem tror ni jag visste vart jag va efter ett tag?? när man väl kom hem så somna man ganska snabbt....men dagen efter vaknar man med en spya brevid sig...hande lyckas spytt i sömnen kl 11:00 var man klar med tvättningen av madrassen..

å efter en nyårsafton fest hade jag ramlat raklång i hallen så fort jag kommit hem..

sen har jag typ bjudit bort 2000 på puben när jag varit full.

men som sagt detta är småpotatis för er Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:11 pm    Post subject: Reply with quote

Tar en.. detta är bara en dum grej.. inte det dummaste Laughing

Jag o några polare kände ägarna till en krog i Borås.. så vi kunde för-festa där med galet bra pris.. 15 ;- för en stor stark.

Vi sitter o turas om att bjuda laget runt, vi var 6 pers..
Efter ett tag vi kört laget runt 2 gånger.. dvs 12 stora stark.. o då var man ju en liten kis Laughing

Jag tappar lite minne.. o "vaknar" upp på övervången på stället där det nu är fullt av folk med discodans 2k Surprised

Jag sitter vid ett bord, 2 tomma ölglas står framför mig. Min kompis Peter kommer fram till mig genom dimman och säger.. "Magnus.. du dreglar!" och asgaravar. Jag noterar att jag faktiskt dreglar.. men har ingen kontroll över kroppen, så jag sitter kvar o fortsätter som allt är frid o fröjd. Shocked

Efter ett par minuter vänder det sig i magen o det vattnas i munnen, det är dax för lite grejjer att komma upp. Dock så vill jag inte spy inne på krogen, pinsamt eftersom att jag känner ägarna.. så.. jag tar de två tomma glasen, spyr dem fulla.. vinglar upp till blackjackbordet där jag spyr alla 3 askfat fulla och sedan ut på golvet där jag står o vaggar fram o tillbaka. Rolling Eyes

En vakt som jag känner kommer o hjälper mig ner på nerdervåningen där min nu asfulla kompis Peter står. Vakt ställer mig i ett hörn vid ingången o ringer taxi. Peter säger till mig.. "Vänta här, taxi kommer om 5 minuter"

Jag väntar ett par minuter.. tror jag o öppnar sedan dörren. Där står en taxi, så jag går ut, Peter kommer efter. När jag ska ta fram min plånka så upptäcker jag att jag inte kan det, är för full. Jag sluddrar fram att Peter får fixa detta, Peter tar upp min plånbok o håller den vinglande i handen.

Jag sätter mig sedan i taxien, säger "ååååk!" o Peter står kvar med min plånbok.. jag upptäcker nu att taxien är full av folk jag inte känner.. fel taxi.. jaja.. taxichaffis e skyssht o kör mig ändå. Jag kräks ett antal gånger ut ur dörren i full fart.. väl framme hittar jag inte min plånbok.. -doh-
Taxichaffisen hotar me polis, men jag lyckas fly iväg ut i vinterkylan. Surprised

Jag blir nu lite rädd, då det är kallt o jag håller på o däcka.. lyckas dock ta mig hem till Peters mammas lägenhet (fick nycklar) o däckar o hans säng, fulltpåklädd med spya över hela mig. Crying or Very sad

Jag vaknar på morgonen av att dörren låses upp. Det är Peters mamma.
Jag är ensam i lägenheten, vi har aldrig tidigare träffats. Surprised

Peters mamma går in.. tittar på mig och vänder o går ut ur lägenheten igen. Jag däckar. Vaknar runt 17-tiden.. Peter är inte hemma! Jag har kräk över hela mig! Tar fram telefonkatalogen, men däckar p.g.a. att det är så mycket liten text i den (blir snurrigt, sedan svart). Laughing

Vaknar en andra gång, nu runt 19-tiden och telefonen ringer. Det är Peters pappa. Jag svarar:

<Jag> "Heeeej.."
<Peters pappa> "Hej Peter! Värst vad det snöar idag!"
<Jag> "Öööh... jaaaaa..."
<Peters pappa> "Jag kommer över med lite kläder till ungarna om en liten stund!"
<Jag> "Öööh.. okej"
<Peter pappa> "Bra, då ses vi!"
-Klick- Shocked

Går på toa.. mår illa.. ska kissa.. upptäcker att jag kan spegla mig i golvet.
Tydligen hade jag försökt att kissa föregående natt o missat ganska stort.
Mina strumpor är nu helt blöta av urin. Surprised

Telefononen ringer.. Shocked

<Peter> "Heeej.. jag däckade på Trädgårns kontor.. haha.. kul va?"
<Jag> KOM HIT NUUUU!!!!! Surprised

Peter lyckas komma hem innan sin farsa.. jag kommer efter mycket om o men... också hem.

Slutet gott allting gott.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fakenick



Joined: 24 Jan 2003
Posts: 750
Location: Lund

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:18 pm    Post subject: ! Reply with quote

AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA, å fyy faaan! berätta fleer, snälla Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:21 pm    Post subject: Reply with quote

Oj oj!!

Ok jag börjar med dom jag kommer på för tillfället.

"Jorden runt på 80 dagar"

Källa: http://www.swm.se/viewtopic.php?t=5420

Var ute igår....
Satt först hemma och drack lite bärs och lyssnade på musik, sen kom Jacko och Hinken och hämtade upp mig så stack vi på inflyttningsfest. Kvällen hade vi tänkt avrunda på HIPP i Malmö för det skulle vara Slitzfest där. Eftersom alla vi har det lite knapert nu på sommaren så tänkte vi kröka ner oss extremt innan vi stack dit och sen köra en riktig fuling och dra med oss en plunta in.
Sagt och gjort, vi krökar, krökar och krökar och alla 3 går minst 50 000 år tillbaka i evolutionen pga fylla. Efter 1.5 liter Smirnoff och 24 bärs på tre personer gör man det...
Så, där slutar mina minnen, vi står står vid ett räcke och tokdricker vodkan.
Nu kommer härligheten...
Jag minns som sagt INGET av den resterande kvällen.
Det jag däremot minns mycket väl är att jag kl 05:00-06:00 vaknar upp och har ont i hela kroppen. "-Jävlar vilket gille det måste varit igår!", tänker jag direkt. När jag börjar resa mig upp och gnuggat mig i ögonen inser jag att jag verkligen inte är hemma. Jag är inte hemma hos en polare eller hugg heller, utan jag (efter några minuters gnuggande i ögonen) inser att jag är helt lost!! När, var, hur har jag inte den blekaste om!! Jag gör en autocheck och kollar så att plånka, mobil och nycklar är kvar. Allt utom plånkan är kvar. Kul....muddrad och plundrad också.....
Jag börjar titta mig omkring och har verkligen inte den blekaste var jag är. Fortfarande full ragglar man runt och börjar nu inse att man sovit längst bort så långt bort man kan komma i en lååååång gång.. Jag går och går och går och till sist kommer jag fram till en massa montrar och liknande. Nu känns det väldigt olustigt för jag börjar få en hint om att jag inte är i Sverige!!
Försöker fråga mig fram, men ingen vill prata med mig... då känner man sig riktig risig!! Går runt lite och tittar mig omkring och efter ca 20 minuters irrande börjar jag känna igen mig... jag känner verkligen igen mig men vill nog inte inse sanningen. Tyvärr kommer sanningen fram när jag läser på en skylt: Välkommen till Kastrup.
Jag hade alltså däckat i Danmark!!!
När jag verkligen inser att jag är i Danmark så vill jag bara gråta!! Full, trött och rånad i Danmark. PARTY!!
Eftersom jag är hundra på att jag inte har ett öre på mig så fattar jag att jag inte kan komma hem heller, men i tron om att jag "glömt" pengar i fickan börjar jag rota runt i mina fickor. Till min enorma förvåning hittar jag mitt VISA kort (!), 500 danska, 2000 svenska kronor(!!) och ett taxi kvitto... på 1500 kr.... ÅNGEST!!!!
Nu är det börjar snus och kaffe abstinensen cirkulera i min hjärna och det letar jag upp illa kvickt!! Efter en kopp kaffe och inget snus börjar jag ställa mig själv lite frågor. "-Vad i helvete gör du typ 10 mil hemmifrån?!", "-Varför somnade du på Kastrup?!" och "Varför!?".
Efter 10-20 min kommer jag på att kolla vad/vem jag ringt på min mobil, då ser jag att jag har ringt min kära kompis Sara och det samtalet varade i 20 minuter...hon bor fö. i London... Sen hittar jag även 6 st SMS som lyder allt från "-Vad i helvete är du?!" till "-Hur gick det med resan?!". Ångesten är nu ENORM! Letar upp tågen och kollar när första bästa tåg hem går. Eftersom jag fortfarande är full går det verkligen inte bra!! Men till sist sitter jag iaf på ett tåg till Malmö C. Efter 1-2 timmars fylleresa är jag nu hemma och då kommer jag på att jag lovade mamma att jag skulle jobba idag!! Klockan 10:00 ska jag börja!! Så...efter att ha tömt kontot, däckat i Danmark, blivit rånad och fortfarande full ska man som ketshup på rödbeten ska dessutom jobba i 5 timmar med att stå i en affär och sälja te när man stinker ångest och fylla.


Lik i garderoben

Jag och [gobbe]MarcellA satt hemma en kväll och hade inte mycket för oss.
Detta var i augusti och kräftskivorna härjade. Så jag och MarcellA kommer på idén om att köra en egen kräftskiva! Vi springer ner till Konsum och köper allt från tacos till partyhattar för sammanlagt 2000 kr. Vi springer hem igen och börjar stöka ut oss och lägger kräftorna i vattenbadet.
Så efter ½ flaska Calvados så är det inte lika roligt med kräftskiva längre utan nu ska vi bli Vietnam veteraner...
Vi bökar igenom MarcellAs källare och garderob efter "´nam vet´" kläder.
Jag får på mig en kamoflagejacka, slitna 70-tals brallor och en bandana.
MarcellA gjorde sig en skottsäker väst genom att klippa av ärmarna på en skinjacka! Sen målar vi oss i sann militär anda med vattenfärgen (eller hur!!) som vi köpt och får till riktiga konstverk i trynet!
Efter andra halvan av Calvadosen rycker vi in på bärsen och resten av spriten som slinker ner som vatten. Så vi måste proviantera inför belägringen av bron över floden Phom Nah. (läs: bron över Kävlingeån).
Så vi stormar upp till en nattöppen mack som ligger 45 min bort för vi skulle reka vår position från förra drabbningen (se: Vikingarna drar i österled)
Där köper vi folköl för halva lönen och drar sen ut i fält.
Efter att ha bränt bål på motorvägen och nästan knäck varje ben i kroppen för vi skulle givetvis hoppa för kung och fosterland över diket vid motorvägen så kommer vi upp på andra sidan av motorvägen.
Jag tappar mina skor när vi välter fram över en jävla åker. Sen på vägen så blir jag kapten och MarcellA blir mening. Så jag börjar vråla och gorma som en banthund på MarcellA och det ogillas kraftigt så jag får mig en av mitt livs värsta käftsmällar och golvas direkt.
Men inte ska stolta soldater sluta för det! Vi stormare vidare och kommer fram till vårt läger, en skogsdunge som ligger precis vid bron.
Nu ska vi ner och kolla om något från Gobbarna i Österled finns kvar.
Det gör det... och en jävla massa mer. Någon har dumpat en massa kläder och skor i vår dunge.
Nu är det stora minnesluckor men vi är i dungen en stund. Sen får jag snefylla och fredde passar då på att ta tillfället i akt. Så han börjar gorma och vråla om att det ligger ett lik nergrävt i dungen och att han håller på att gräva upp det. Jag får i snefyllans anda panik och springer iväg långt åt helvete och ringer polisen och berättar snällt att det ligger ett lik i skogen.
Jag hinner knappt lägga på luren förän jag är nästintill omringad av 1 ambulans, 2 läkarbilar och 5-6 polispatruller. Jag hoppar in i en polisbil och visar dom vägen. Nu tycker jag mest att det är roligt än farligt. Så jag sitter och hoppar i bilen och är på helspänn!
Vi kommer fram till dungen och jag förklarar att jag hade en polare med mig som är försvunnen.
Då, precis när jag sa det så kommer det 2 st hundpatruller... Dom släpper givetvis sina hundar som ska leta upp "liket" men eftersom det inte finns något lik utan bara en liten MarcellA som hade fått panik när han hörde hundarna och började springa längs åkern på andra sidan av dungen så sätter hundarna efter honom istället!
Jag blev nu ivägskickad och vandrade hemmåt.
Efter 5 minuters gång så hör jag ett jävla liv från åkern men tänker inte mer på det utan bara går hemmåt.
Väl utanför min dörr kommer jag på att jag glömt mina nycklar hemma hos MarcellA, så jag går hem till honom, ringer på, ingen hemma. Går runt och ser att hans fönster är öppet så jag klättrar upp och gör "inbrott" i hans lägenhet för att duscha av mig fyllan och går och sen och lägger mig.
Efter 10 minuter stormar MarcellA in genom dörren, helt sönderriven, uppskakad och chockad.
Han får fram att någon jävel (?) hade ringt polisen till vår dunge och att han då hade börjat springa iväg längs åkern och att han blev övermannad av 2 st polishundar mitt på åkern och 5 sekunder senare hade 10 poliser tryckt ner honom i marken och gormat och vrålat åt honom. Hans "skottsäkra väst" var helt sönderriven av hundarna´Very Happy

Det visade sig att vi/jag hade engagerat varje polispatrull i hela Lund/Malmö regionen och dessutom satt sjukhuset på alert ifall "liket" var vid liv.

Gobbarn i Österled

Ytterligare en med MarcellA feat. Ogge.
En sommar satt vi och käkade på stan och hade allmänt tråkigt. Så vi tar bilen ut till Bo Ohlsson (allt-i-allo-mega-affär) i Tomeilla. Där köper vi allt vi kommer över, yxa, såg, 20 m rep, luftmadrasser, 2 st "Vilde Vikings Utklädnads set för barn, 8-12 år" och en herrans massa till.
Sen bär det in på bolaget och 24 bärs och 1½ liter JD´s. (vad tänkte vi?)
Sen drar vi hem till MarcellA igen och klär ut oss till vikingar och kommer på idén om att vi ska ut i skogen och bygga en vikingaby. Så vi snor 2 cyklar och cyklar så långt åt helvete man kan komma. Efter 30-40 min så kommer vi fram till en skogsdunge (se: förra story). Där börjar vi med att dricka upp all ölen på några minuter och blir kalasfulla. Då halar vi fram yxan och sågen för att nu ska det byggas!!
Vi hugger ner ca 10 st granar och bygger tidernas fort!! Sen krökar vi vidare och har kräktävlingar. Ogge vinner med hästlängder.
Sen är det minnesluckor.
Jag vaknar upp av att det är förbannat varmt och hör hur Ogge och MarcellA springer runt och runt.
Jag finner att jag ligger ca 30 cm från en enorm lägereld (läs: majbål) och hur dom försöker släcka det. Lågorna slickar trädtopparna men den dör ut ganska snabbt. Sen ska vi ut på plundringståg och trakassera de kristna hundarna. Så vi drar sista klunken av vår Jack Daniels, drar våra svärd och stormar en Statoil mack ca 400-500 meter bort. Kassörskan får panik när vi stormar in, klädda i särkar, vikinga hjälmar, brynjor och en promille mellan 2 och 2.5. Men det går fin fint! Vi "plundrade" dom på 12 st sexpack bärs (72 st follor Very Happy ) och 3 st köttbitar. Sen stormar vi tillbaka från vår lyckade räd mot de kristna hundarna. Efter väldigt mycket om och men är vi framme i vårt läger. Då har vi endast fått med oss köttet och 3 st sexpack hem....
Nu ska vi vara riktigt hardcore och grilla/flambera/bränna kötter över öppen eld som vikingarna gjorde. Men då vi är fruktsnvärt hungriga så kommer vi på att man säkert kan käka dom råa. Jag han få ner en bit innan jag var tvungen att ropa på ulrik i 10 min.
Sen däckade jag och minns inte mycket mer av kvällen.


Nu lugnar jag mig lite. Det finns en massa fler men ni orkar nog inte läsa mer för tillfället.


Last edited by Dude on Wed Oct 29, 2003 21:24 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:23 pm    Post subject: Reply with quote

Olles köpenhamnfylla kickar allt Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:32 pm    Post subject: Reply with quote

HAHAHAHAHAH! FY FAN OLLE! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Igen vågar posta efter detta! Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ballarballar



Joined: 03 Sep 2003
Posts: 121

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:36 pm    Post subject: Reply with quote

Må jag säga att det var fan bland det bästa jag läst på länge Very Happy. Fyfan vilken skön humor o vilken fantasi HAHAHA.
Tror jag hade stortrivts med er
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:40 pm    Post subject: Reply with quote

ALPHA!!!!!!!!!!!!! YOU'RE THE MAN!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:42 pm    Post subject: Reply with quote

HAHAHAHAH ALPHA DU ÄR GRYMMAST Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:52 pm    Post subject: Reply with quote

Hhahahahhah! Jag dör! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 21:55 pm    Post subject: Reply with quote

HAr en story från åttan... Jag och en polare skulle på en fest! Hade tagit en flaska och blandat ungefär 3-4 dl häxa..... Eftersom att jag och min polare hade jävligt bråttom så drack jag upp det på cirkus 20 min.... Plötsligt sa det kab000m och man va asnitad och man börjar dimma fram... kommer till en fest där man få svaret.. du får stanna ute.. du är för full... Men eftersom att man är så nitad så gör det inget... Sätter mig på trottoaren och däckar till...

Vaknar upp av att jag blir inputtad i en buska och sedan får man höra att sin polare säger.. " NEJ HAN HAR INTE SNOTT DIN CYCKEL!!!!" Eftersom att jag är så jävla grym och har ett sjätte sinne förstår jag att detta är inte riktigt allright... jag börjar kuta .... Bara det att jag tar ngn jävla träskväg igenom en massa trädgårdar... Min polare lyckas hitta mig... Då bestämmer jag mig för att valsa hem.. Han hjälper mig och när vi är vid mig så ser vi plötsligt en polisbil stå utanför vårt hus... Jag tänker ... Icke en chans att jag kommer hem och är såhär packad när farbror blå står i gaveln... Så vi bestämmer oss för att vänta lite tills polisbilen sticker.... Den lämnar huset.. Jag drar in.. Och däckar direkt.... Vaknar upp nästa morgon och hör hur farsan säger.. "Har max (vår förra hund) pissat på mattan igen ? .. Svarar mamma.. "Nej.. det va philip!" .. Jag tänker ..vafan e nu detta.. Så jag får höra att jag bara sonika hade ställt mig på övervåningen utanför toaletten och pissat på mattan... ångest.... kände mig lite öm över kroppen och får dra ut taggar från händerna... tänker..vafan har hänt igentligen... Får senare reda på av olle att han + 5 andra boyz hade stått å puttat in mig i en buske.... Razz Razz Razz

Iaf... senare under dagen får jag reda på att en kille förra kvällen hade kommit springande till vårt hus panikslagen och sagt att hans polare fått nit av en kille som va aslack för att ngn stulit hans cyckel... så man gjorde nog bäst i att kuta.. Smile Smile Smile
Back to top
View user's profile Send private message
sundevil



Joined: 24 May 2003
Posts: 608
Location: Skiftar

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

Spelat bas naken inför 150pers + ( en sk piccolabas )

Sålt min lillasyster och min morbrosfästmö för 1öl och en tequilla i spanien.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Next
Page 1 of 14

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies