HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
de_aztec
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SoliD-



Joined: 16 Dec 2002
Posts: 11
Location: Göteborg

PostPosted: Sun Jan 05, 2003 19:35 pm    Post subject: Reply with quote

kan alla gå in i konsolen och trycka votemap 3 plz?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Eclipse



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 180
Location: Borås

PostPosted: Sun Jan 12, 2003 23:34 pm    Post subject: aztec - utspelad Reply with quote

På senare tid har aztec blivit en urkass karta! Alltså är man Terrorist så är det väldigt sällan man får bra rundor om CT är hyffsat bra.
Porten: Död direkt efter en awp över yarden.
Bron: Oftast hinner man till mitten innan någon i vattnet eller på andra sidan får syn på en. Ibland blir det till och med från båda hållen samtidigt.
Vattnet: Har inga CT hunnit ner i vattnet så sitter de oftast åvanför vattnet på något ställe och väntar.

Tre vägar finns det att välja mellan om man är T, så på denna kartan brukar oftast T vara underlägsna. Visserligen brukar det gå ganska bra om T stormar port. Men hur ofta gör alla det?!

Ibland springer 2 ut och 4 kommer efter, de 2 dör och de andra fyra som inte hunnit ut ställer sig i brorummet.

Är man CT så är denna kartan hur kul som helst. Men eftersom PTB och autoteam balance finns så finns det ju alltid 50% chans att bli båda styrkorna.

Jag tycker inte att alla skall vara så fokuserade på att vota map 3 för de_aztec. För den börjar verkligen bli utspelad. Tycker istället att det är roligare med nya banor som de_scud och de_piranesi, där det inte heller spelar någon roll om man är CT eller T.

Vissa tycker säkert annorlunda än jag och kanske lyckas jättebra som T på aztec men, jag står för vad jag säger och tycker precis såhär.

/Eclipse
-----------------------------------
Visit: #it_eclipse @ qnet or
mail to it_eclipse@hotmail.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 7:38 am    Post subject: Reply with quote

har funderat och funderat och funderat och komit fram till att jag inte ar "orchis spion" eller "DR baltazar"
men här om natten när jag inte kom in på maffia som vanligt så tog jag o körde aztec på random tysk server
och var kung och anlednigen var att dom som körde awp där hade inte 10 shots 10 frags utan som Ts så
han man ganska långt inan man dog av awp eller m4a, så det är det som är felet aztec kanske är kul om det
är lite lägre skill på awp tomtarna ?)
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

HAhahaha äger åxå på tyska servar ja körde aztec_c på tysk ja ägde sönder de stackarna.De gapa i mickarna du bist eine cheater blahanlaha skoj å höra på.stackars tyskar så sämst på allt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 19:00 pm    Post subject: Reply with quote

Volvo 240 wrote:
HAhahaha äger åxå på tyska servar ja körde aztec_c på tysk ja ägde sönder de stackarna.De gapa i mickarna du bist eine cheater blahanlaha skoj å höra på.stackars tyskar så sämst på allt


mm inte nog med att dom förlorat 2 världskrig dom duger inte till något mer än att byga dyra bilar Smile
en samlig losers man får nästan medlidande med dom ungeför som den där guliga valpen i djur affären Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
milk^



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 226
Location: Trelleborg

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 1:27 am    Post subject: Reply with quote

är lite trött på aztec, men när den väl kommer så tränar jag awp.
lika bra..
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
BishaMon!



Joined: 11 Jan 2003
Posts: 4
Location: Sthlm , Sweden

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 14:46 pm    Post subject: CT undrar hur det e ? Reply with quote

Jag har spelat aztec ganska mkt , här och på andra servrar . Men det som stör mig mest i att jag kommer knappt ihåg senast jag spelade som CT på den =/

Fattar inte att folk fortfarande väljer lag istället för auto...

Plus att iom att jag kommer in tidigt när det byts bana och folk väljer Ct direkt och jag väljer auto så blir jag alltid ( nästa iaf ) T ... men men ... det gör mig bara destomer fixerad att kicka kluttet ur alla CT...

\aztec e bra men inte CT Twisted Evil Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
...



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 201
Location: uddevalla

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 15:05 pm    Post subject: Reply with quote

sen när man spelar aztec e det inte så roligt att man behöver inte mycket skills på aztec utan en n00b kan komma in och spela ct så kan han campa sönder (vet att ct ska försvara bombplatserna) t med awp lr något och om man e t och försöker att få lite chans att vinna genom att storma men jag säger need backup typ 50procent säger ja då och sen e jag ensam på longen det störande !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 15:14 pm    Post subject: Reply with quote

En sak jag alltid ser på maffia det är att folk STANNAR på andra sidan porten när dom "stormar porten". Det är lite jobbigt. Man skall ju alltid försöka att komma fram till dom första stenarna och söka skydd där. Kasta några HE alt. flash och sedan fortsätta.
Back to top
View user's profile Send private message
WinstoN



Joined: 11 Jan 2003
Posts: 21
Location: Dalarna / Borlänge

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 16:02 pm    Post subject: Reply with quote

hmm... själv älskar jag aztec.. ja gillar faktiskt inte banan som ct.. de ska vara en utmaning ffs! T e lätt roligast på aztec.. så e de bara.. kan inte rå för det Wink lol jaja men ja gillar aztec.. men bara som T! och Fren.. håller med om de där med.. VOTEMAP 3!! ja votar aldrig på nån map om nån säger det.. fasst iafs.. nån gång kan ja väl gjort de då.. men bara dust2/inferno Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies