HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Hur snabb är du ?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Sun Sep 21, 2003 23:20 pm    Post subject: Reply with quote

28 sketna ord på en kort minut, skönt att lapdance va sämre iaf.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 0:12 am    Post subject: Reply with quote

Your score: 156 keys per minute ~ 31 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 87% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 13% have a lower or equal result.

You typed: risk barnpjäxor utsatta satt subtilt anläde avgör fagersjö avrätta kapp narv hasard fortgå arlanda tråkigt invånarna segla segla republik snyggt bemästra körningar inleda

Mistakes: anläde(anlände), segla(robotar)

Well done!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
aimtraX



Joined: 19 Aug 2003
Posts: 53
Location: STHLM

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 0:51 am    Post subject: Reply with quote

å herregud.. 248 på första.. kolla inte vad d stog då. sämre på andra:

Your score: 223 keys per minute ~ 44 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 62% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 38% have a lower or equal result.

You typed: omröstning semi linjens årskostnad semi överge texas kompendium infödd nåde stubben sedd fagersjö orsak förbanna sabel anklaga kvadrat ängslig infödd grena störa ogynnsamma informella fack utforskar svep kostnad fiskbullar k

Mistakes: k(kronologi)
Back to top
View user's profile Send private message
Chaz Manetti
Guest





PostPosted: Mon Sep 22, 2003 7:17 am    Post subject: Reply with quote

skrev på finska då, är ju finne :O

Game over
Your score: 313 keys per minute ~ 62 words per minute
Language/mode: fi
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 25% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 75% have a lower or equal result.

You typed: Joka helposti uskoo, petetään, joka kauan käpsii, jätetään. Hän näkee rikan toisen silmässä, mutta ei huomaa malkaa omassa silmässä. Mitä lyhyempi teksti, sitä parempi saarna. älä neuvo neuvottua, neuvottu pilaantuu. ei se kuvussa ole, joka nokassa on. Monta pienoista ojaa suuren kosken kasvattavat. EI ole pakko mennä syyhymättä saunaan. Kaikki ihmiset erehtyvät joskus. Millainen pappi sellainen seurakunta. Jokainen on oman onnensa seppä. Rukoile että sen saavuttaisit. taka ikä eletty, elämätön edessä päin. Ei haukku haavaa tee, ellei halolla päähän lyödä. Ei niin pientä päätä, jossa ei vähä mieltä. Aika hiiren haukotella, kun kissan kiirahi

Mistakes: älä(Älä), ei(Ei), EI(Ei), pappi(pappi,), taka(Takana), kiirahi(kiirahissa.)

Well done!
Back to top
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 8:05 am    Post subject: Reply with quote

detta är uppbyggt av JAVA va? finns det nåt program lr nåt man kan tanka så java funka bättre lr så för ja kan itne se nån poäng sidan bara hänger sej Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Your score: 176 keys per minute ~ 35 words per minute

Last edited by Nimda on Mon Sep 22, 2003 15:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Your score: 233 keys per minute ~ 46 words per minute
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Your score: 281 keys per minute ~ 56 words per minute
Language/mode: se
Ranking: You've got potential.
Comparison: 43% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 57% have a lower or equal result.

You typed: Redan följade dag delade han ut kråsnålar och slikt åt sina skolkamrater och sina flickbekanta gav han ringar och sånt Över portalens prydligt utskurna stolpar stodo bilder an Unaman, Sunaman, och Vinaman, de tre blodsvittnena, vördnadsbjudande, om än icke vackra att åse. Hans långa hår är svart, blåsvart det krusiga skägget kring hans läppar, svart, stolt och ändoc skygg den blick han fäster på riddaren. Jo, pojken blev så småningom en riktig otering, som man säger på närkingska. Och gossen var det gärna. Nå, som sagt, det är inte henne vi talar om. Då borde han drömma om den, som flätat blommorna

Mistakes: följade(följande), sånt(sånt.), an(av), Sunaman,(Sunaman), ändoc(ändock), blommorna(blommorna.)
Back to top
View user's profile Send private message
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Skrämmande att jag ligger först Sad Antingen för att det är skrämmande låg nivå på skrivandet här (Jag har lixom inte ens korrekt skrivteknik, använder 8 fingrar max, och då är vissa bara för typ shift, enter, backstep osv), eller skrämmande för att jag sitter för mkt vid datorn Very Happy

Sen att jag skriver snabbare på engelska är ju lite lustigt, borde ju gå segare med alla deras 's o så tycker man.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Lathund wrote:
Skrämmande att jag ligger först Sad Antingen för att det är skrämmande låg nivå på skrivandet här (Jag har lixom inte ens korrekt skrivteknik, använder 8 fingrar max, och då är vissa bara för typ shift, enter, backstep osv), eller skrämmande för att jag sitter för mkt vid datorn Very Happy

Sen att jag skriver snabbare på engelska är ju lite lustigt, borde ju gå segare med alla deras 's o så tycker man.

haha ja använder kanske 3 fingrar max Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 11:04 am    Post subject: Reply with quote

skönt att några är nästan lika kassa som jag Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

Gjorde nytt test nu när man inte var nyvaken och satt på jobbet.

Your score: 337 keys per minute ~ 67 words per minute
Language/mode: se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 33% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 67% have a lower or equal result.

You typed: Det låg till och med några skott löst längst ner i ryggsäcken. Tror ni att Tracbac kommer hit därför att ni behagat spela hans grindneger ett spratt - Bebe viskade: Ser ni mannen som kommer där borta i hörnet Washington avenue. Man ska inte titta på fotografier. Jag tror inte jag skulle känna igen honom med mindre han gjorde någon av sina grimaser. Hon var redan färdig att ila in i skogen, så Erland, vaknande ur en dröm, höjde sitt huvud och utbrast: - Nej, nej, stanna! Sådant skall jag uppleva, sådant och mycket mer, tänkte han. Andra bilar kom lastade med unga flickor iförda vackra baddräkter-. Då kom en dag till deras landsändar en vandringsman följd, av en kvinna med ett spätt bar i sina armar. Nå ja, du

Mistakes: Bebe(Benbe), baddräkter-.(baddräkter.), vandringsman(vandringsman,), följd,(följd), bar(barn)
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

[HVMK]Linedance wrote:
skönt att några är nästan lika kassa som jag Smile

ja e nog tusen ggr sämre än dej ska du se om bara ja kunde få fram ett resultat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror mig förstått av de tjejer jag talat med att det inte går ut på att vara så snabb som möjligt så lugna ner er nu killar.

iofs vinner jag över alla tjejer lätt! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Jag tror mig förstått av de tjejer jag talat med att det inte går ut på att vara så snabb som möjligt så lugna ner er nu killar.

iofs vinner jag över alla tjejer lätt! Rolling Eyes

hahahhaha
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
_marauder



Joined: 02 Nov 2002
Posts: 1815
Location: Lund

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Jag tror mig förstått av de tjejer jag talat med att det inte går ut på att vara så snabb som möjligt så lugna ner er nu killar.


Va? Vad är det du säger?

Kom inte och rasera min världsbild sådär.. jag levde i illusionen att flinkhet med fingrarna (översatt till att kunna skriva snabbt, för anständighetens skull) var raggningsreplikernas heliga graal. Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Jag tror mig förstått av de tjejer jag talat med att det inte går ut på att vara så snabb som möjligt så lugna ner er nu killar.

iofs vinner jag över alla tjejer lätt! Rolling Eyes


jag oxo, har aldrig förlorat en enda match...Nr 1 Very Happy
jo en gång losade jag nog faktiskt, fast då ville hon ha revansh direkt efter och då har man tappat lite i skill ju
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 13:37 pm    Post subject: Reply with quote

Svenska:
Your score: 321 keys per minute ~ 64 words per minute
Language/mode: se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 33% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 67% have a lower or equal result.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Skurk



Joined: 30 Dec 2002
Posts: 150
Location: Örnsköldsvik, Ångermanland, Norrland, Sverige, Europa, Tellus, Vintergatan, Universum

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 16:12 pm    Post subject: Reply with quote

Lathund wrote:
Skrämmande att jag ligger först Sad Antingen för att det är skrämmande låg nivå på skrivandet här (Jag har lixom inte ens korrekt skrivteknik, använder 8 fingrar max, och då är vissa bara för typ shift, enter, backstep osv), eller skrämmande för att jag sitter för mkt vid datorn Very Happy

Sen att jag skriver snabbare på engelska är ju lite lustigt, borde ju gå segare med alla deras 's o så tycker man.


Vaddå fingrar? Jag skriver med nästippen och ett par otroligt väldresserade ögonbryn..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[gobbe]wormwood



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 46
Location: SKÅNE

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 19:23 pm    Post subject: Reply with quote

Your score: 569 keys per minute ~ 113 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Excellent.
Comparison: 0% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 100% have a lower or equal result.


Snuvade på konfekten boys n gals
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies