HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Samtliga public serverar uppdaterade till CS 1.6
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EKA



Joined: 15 Jun 2003
Posts: 33

PostPosted: Mon Sep 15, 2003 21:20 pm    Post subject: Reply with quote

Jo =) Men det är just när jag ska bli medlem som det inte fungerar =/ Kan man ska ett account någon annan stans?
Back to top
View user's profile Send private message
picasso



Joined: 07 Mar 2003
Posts: 22

PostPosted: Mon Sep 15, 2003 21:25 pm    Post subject: Reply with quote

picaso samma sak för mig
men man kan hoppas de löser sig me tiden när dom fått mer ordning på de





okej.. men kommer det funka snart dårå?? ska man vänta .. typ lira quake 3 eller ngt medans.. asså kanske allt funkar bra inom en månad?!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ixzat



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 26
Location: Malmö - Sweden

PostPosted: Mon Sep 15, 2003 23:39 pm    Post subject: Reply with quote

varför blir man kickad från vissa servrar när det finns lediga slots? Alltså precis innan man kommer in när den kollar att allt är up-to-date eller vad den nu håller på med...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Lequel Hank



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 72
Location: Borås

PostPosted: Mon Sep 15, 2003 23:40 pm    Post subject: Reply with quote

jag skiter i om det funkar.. för 1.6 suger stenhårt.. tycker det är väldigt synd att dom ska förstöra spelet så som dom har gjort Sad
har ingen som helst lust att fortsätta spela 1.6... det känns inte seriöst för fem öre.. lira public.. ok det kanske skulle gå nån gång i bland.. men pcw..tror jag inte kommer bli roligt.. känns som om cs har blitt en del av livet.. en stor hobby.. men nu.................. det e sorgligt Sad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
sundevil



Joined: 24 May 2003
Posts: 608
Location: Skiftar

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 0:02 am    Post subject: Reply with quote

Bra guide där Harvey !
Sen vill jag bara tilllägga att 1.6an tar alla andra versioner av cs , underbart jobbat av folket på Valve !

Mvh Wack0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 0:53 am    Post subject: Reply with quote

Wack0 wrote:
Bra guide där Harvey !
Sen vill jag bara tilllägga att 1.6an tar alla andra versioner av cs , underbart jobbat av folket på Valve !

Mvh Wack0


Antigen gillar man det eller hatar det.
Jag har inte riktigt kommit på vilket jag tycker
Razz
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Bolero wrote:
Wack0 wrote:
Bra guide där Harvey !
Sen vill jag bara tilllägga att 1.6an tar alla andra versioner av cs , underbart jobbat av folket på Valve !

Mvh Wack0


Antigen gillar man det eller hatar det.
Jag har inte riktigt kommit på vilket jag tycker
Razz
Jag gillar det!
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 1:34 am    Post subject: Reply with quote

Noooo ta inte mitt Cs 1.5 ifrån mej än Buhuuu Sad iofs kan ja varken spela 1.5 lr 1.6 just nu Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 7:10 am    Post subject: Reply with quote

Skulle vara härligt om ni kunde ha haft en 1.5 server uppe...tills alla har fått in steam skiten så det funkar....ja det läre inte bli så mytcket lir för mig då rå e på ett tag tills jag fått igång fan skapet.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 7:19 am    Post subject: Reply with quote

Ni som har problem, gör som Harvey beskriver så bra i denna topic:
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=6799

Jag hade oxå problem, men detta tog mig 10-15 minuter allt som allt efter jag laddat hem "steaminstall_cs.exe" filen.


Last edited by Serpent on Tue Sep 16, 2003 7:48 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 7:47 am    Post subject: Reply with quote

Serp jag har gjort som harvey skrev i den topicen å det funkar ej....så jag är ganska less på steam skiten Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 7:49 am    Post subject: Reply with quote

PlumSum wrote:
Serp jag har gjort som harvey skrev i den topicen å det funkar ej....så jag är ganska less på steam skiten Crying or Very sad Crying or Very sad


Har du försökt fått hjälp av någon/några?
Det MÅSTE gå, det finns ingen anledning till att steam inte skulle fungera just hemma hos dig...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 7:58 am    Post subject: Reply with quote

FLU | Serpent wrote:
PlumSum wrote:
Serp jag har gjort som harvey skrev i den topicen å det funkar ej....så jag är ganska less på steam skiten Crying or Very sad Crying or Very sad


Har du försökt fått hjälp av någon/några?
Det MÅSTE gå, det finns ingen anledning till att steam inte skulle fungera just hemma hos dig...



Det kommer ett felmedelande om att memory nånting..(är ej hemma nu)
å jag har fane me 512 ddr ram...tycker det borde funka. testade 10 gg igår så jag är bara så vbesviken...å tänker säkert att det kommer vara sämre än 1.5 å....känner mig inte så possitiv tilll ett programm som ej funkar Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 8:13 am    Post subject: Reply with quote

Ge inte upp så lätt nu Plum...
Sök efter felmeddelandet på google eller något.
Det måste lösa sig, jag tror att 1,6 är bra när man väl fått igång det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
musse
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 385

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 8:14 am    Post subject: 1.6 vill ni ha skölden kvar ??? Reply with quote

Ta bort skölden från 1.6? Vill höra vad ni andra tycker om skölden i 1.6 jag vill iaf inte ha kvar den. asså det kommer vara folk som campar 24/7 nu ju det funkar ju inte..... annars tycker jag att det är kul med lite omväxling med nytt utseende på banorna.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 8:18 am    Post subject: Re: 1.6 vill ni ha skölden kvar ??? Reply with quote

Musicha wrote:
Ta bort skölden från 1.6? Vill höra vad ni andra tycker om skölden i 1.6 jag vill iaf inte ha kvar den. asså det kommer vara folk som campar 24/7 nu ju det funkar ju inte..... annars tycker jag att det är kul med lite omväxling med nytt utseende på banorna.

Folk komer inte campa 24/7 eftersom detta är Swedish Maffia, beter de sej så här åker de på bann om de inte skärper till sej, enkelt va Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 8:23 am    Post subject: Re: 1.6 vill ni ha skölden kvar ??? Reply with quote

Volvo 240 wrote:
Musicha wrote:
Ta bort skölden från 1.6? Vill höra vad ni andra tycker om skölden i 1.6 jag vill iaf inte ha kvar den. asså det kommer vara folk som campar 24/7 nu ju det funkar ju inte..... annars tycker jag att det är kul med lite omväxling med nytt utseende på banorna.

Folk komer inte campa 24/7 eftersom detta är Swedish Maffia, beter de sej så här åker de på bann om de inte skärper till sej, enkelt va Wink

Precis, sen när de fixar skölden, så man kan skjuta igenom den där gluggen ´man tittar igenom, så kommer jag med mitt superba aim ( Rolling Eyes ) och knäpper dom rakt i iris!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 8:25 am    Post subject: Re: 1.6 vill ni ha skölden kvar ??? Reply with quote

&Kultur wrote:
Volvo 240 wrote:
Musicha wrote:
Ta bort skölden från 1.6? Vill höra vad ni andra tycker om skölden i 1.6 jag vill iaf inte ha kvar den. asså det kommer vara folk som campar 24/7 nu ju det funkar ju inte..... annars tycker jag att det är kul med lite omväxling med nytt utseende på banorna.

Folk komer inte campa 24/7 eftersom detta är Swedish Maffia, beter de sej så här åker de på bann om de inte skärper till sej, enkelt va Wink

Precis, sen när de fixar skölden, så man kan skjuta igenom den där gluggen ´man tittar igenom, så kommer jag med mitt superba aim ( Rolling Eyes ) och knäpper dom rakt i iris!
Count me in 2 ja kommer me pumphaglet, nåt ltiet korn lär la gå igenom tittgluggen Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
musse
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 385

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 9:50 am    Post subject: skölden ! Reply with quote

Vadå kommer det göra som på betan att de går att skjuta igenom kikhålet ??? Issåfall kommer ju inte jag ha nåt problem med att döda folk Razz .....Är det så kommer ju inte skölden användas lika mycket heller, lr vad tror ni ??? Kanske inte blir som med night vision som i princip ingen köper men tror inte det kommer bli nån speciell åtgång på skölderna om det är så med kikhålet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Tue Sep 16, 2003 11:43 am    Post subject: Reply with quote

Ixzat wrote:
varför blir man kickad från vissa servrar när det finns lediga slots? Alltså precis innan man kommer in när den kollar att allt är up-to-date eller vad den nu håller på med...


Reserved slots kanske?
Kolla consolen tryck §(½) knappen.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies