HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Superplayers 13 ute!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 13:11 pm    Post subject: Reply with quote

Grattis BEAR-ART! denna filmen har du verkligen lyckas med... introt va väldigt nice o fragsen va oxå fina.

10/10..


(Blir du inte sugen på att göra mer filmer nu när du får så bra betyg av alla?? ) Laughing
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

Introt vad mycket snyggt..sen multi******** min dator ur så jag får gött ta hem den ikväll och kolla den igen..
Back to top
View user's profile Send private message
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 13:51 pm    Post subject: Reply with quote

Asså helt jävla otroligt, du har inte en aning om hur jävla avis jag är på dig som kan sånt här! Snälla gör fler filmer, måste seeeeeeeeeeeeee!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ChroNo^



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 890
Location: Söderköping

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:01 pm    Post subject: Reply with quote

Mycket bra gjort Bear-art!!! Synd bara att du lägger ner SP nu. kan förstå dej, svin jobbig proces att göra filmer. keep up the good work!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:03 pm    Post subject: Reply with quote

Woha! Det är nog i princip allt jag kan säga. Men av vad jag har hört av dina vänner så lär du inte lägga av med csfilmer helt så vi går ganska säkra.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:09 pm    Post subject: Reply with quote

Bra film Bear-Art.
Men nu fick jag svar på min fråga som jag funderat på länge.
Använder Bear-Art ett script för att kunna skjuta AWP ozoomat snabbare?
Svar: Ja.
Därför testade jag detta själv och skrev ihop ett sådant script. AWP går nu helt plötsligt att sikta med utan zoom och det träffar alltid mitten.
Frågan är bara om vi ska tillåta det eller inte, ja det är en fråga för Admins.

Jag hoppas att detta inte är använt på maffia vilket jag inte tror heller.
Återigen, en till bra film från din sida...
Det tackar jag för...


//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:18 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Bra film Bear-Art.
Men nu fick jag svar på min fråga som jag funderat på länge.
Använder Bear-Art ett script för att kunna skjuta AWP ozoomat snabbare?
Svar: Ja.
Därför testade jag detta själv och skrev ihop ett sådant script. AWP går nu helt plötsligt att sikta med utan zoom och det träffar alltid mitten.
Frågan är bara om vi ska tillåta det eller inte, ja det är en fråga för Admins.

Jag hoppas att detta inte är använt på maffia vilket jag inte tror heller.
Återigen, en till bra film från din sida...
Det tackar jag för...


//Serpent.
Tror nog att han använder det när man har pistol framme så när man byter till awp så har han både Fire och Zoom inne samtidigt så att awp:n skjuter direkt när den kommer upp. MEN, zoom kommer fram men den syns inte alltid. och man kan göra det när man bara har awp framme, fast då trycker man snabbt på zoom sen fire direkt, då syns inte zoom alltid heller.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:20 pm    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
Tror nog att han använder det när man har pistol framme så när man byter till awp så har han både Fire och Zoom inne samtidigt så att awp´n skjuter rakt. MEN zoom kommer fram men den syns inte alltid.


Nej, sista killen har han AWP framme, du ser att zoomsiktet flashar förbi snabbt och det är ett script och inget annat.
Lätt script att skriva och frestande att använda men jag tycker att det är att förenkla användandet av AWP för mycket...
Ser jag sådant på servern varnar jag och kanske bannar. Jag ska ta upp frågan med fellowadmins oxå...
Du av många borde hålla med mig Kimmo...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:34 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
-niemela- wrote:
Tror nog att han använder det när man har pistol framme så när man byter till awp så har han både Fire och Zoom inne samtidigt så att awp´n skjuter rakt. MEN zoom kommer fram men den syns inte alltid.


Nej, sista killen har han AWP framme, du ser att zoomsiktet flashar förbi snabbt och det är ett script och inget annat.
Lätt script att skriva och frestande att använda men jag tycker att det är att förenkla användandet av AWP för mycket...
Ser jag sådant på servern varnar jag och kanske bannar. Jag ska ta upp frågan med fellowadmins oxå...
Du av många borde hålla med mig Kimmo...
Nej det är inget script..
Jag edita mitt inlägg ovanför samtidigt som du quota mitt gamla inlägg och där står det hur man gör. så det är INGET script.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:39 pm    Post subject: Reply with quote

Då ber jag dig kolla den sista "killen" igen, jag ska nu gå och testa detta och se om det är möjligt att göra så snabbt...
Jag är inte övertygad om att det inte är script, snarare tvärtom.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
-niemela- wrote:
Tror nog att han använder det när man har pistol framme så när man byter till awp så har han både Fire och Zoom inne samtidigt så att awp´n skjuter rakt. MEN zoom kommer fram men den syns inte alltid.


Nej, sista killen har han AWP framme, du ser att zoomsiktet flashar förbi snabbt och det är ett script och inget annat.
Lätt script att skriva och frestande att använda men jag tycker att det är att förenkla användandet av AWP för mycket...
Ser jag sådant på servern varnar jag och kanske bannar. Jag ska ta upp frågan med fellowadmins oxå...
Du av många borde hålla med mig Kimmo...


Serpent för de första ska du ha klart för dig att jag inte använder något script o har aldrig i hela mitt liv installerat ett script i cs. Allt jag använder är skillz, är de svårt att förstå, well try to learn!

För de andra så är tycker jag det är dålig stil att anklag mig mitt i public, ta de privat nästa gång är du snäll så kan jag berätta va du inte förstår! Rolling Eyes


Last edited by magnusbear on Fri Aug 22, 2003 14:42 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:42 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Då ber jag dig kolla den sista "killen" igen, jag ska nu gå och testa detta och se om det är möjligt att göra så snabbt...
Jag är inte övertygad om att det inte är script, snarare tvärtom.
Har kollat på den sista "killen" nu 3 ggr och är 110% säker på att det inte är "script kill". Jan använder inte nått jävla script heller och jag gör så på maffia hur mycket som helst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:50 pm    Post subject: Reply with quote

Som jag skriver här och på Admin forumet så anklagar jag inte dig och det vet du, sen hur du tar det är upp till dig.
Det jag vill är att script som dessa (Oavsett om du använder det eller inte) ska försvinna.
Att inte använda script till detta gör det svårare men eftersom det är möjligt är det ju inte olagligt att använda. Däremot om man som lite mindre skillad spelare använder det blir man genast mycket bättre och då är det en fråga om man ska få använda det eller inte...Tycker du/ni inte?

Så sluta upp med att tro att jag anklagar dig eftersom du troligen vet/känner mig bättre än så.

Tycker du inte själv att sådana script ska beivras?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:55 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Som jag skriver här och på Admin forumet så anklagar jag inte dig och det vet du, sen hur du tar det är upp till dig.
Det jag vill är att script som dessa (Oavsett om du använder det eller inte) ska försvinna.
Att inte använda script till detta gör det svårare men eftersom det är möjligt är det ju inte olagligt att använda. Däremot om man som lite mindre skillad spelare använder det blir man genast mycket bättre och då är det en fråga om man ska få använda det eller inte...Tycker du/ni inte?

Så sluta upp med att tro att jag anklagar dig eftersom du troligen vet/känner mig bättre än så.

Tycker du inte själv att sådana script ska beivras?



Jo jag håller fullständigt med dig serpent, script skall förbjudas enligt mig samt fusk, men så som du förklarade så lätt de som orden kom emot mig, som om jag skulle använda de.

Du får ursäkta om jag blev lite uphetsad men jag reagera starkt när du skrev så
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:58 pm    Post subject: Reply with quote

Bear-Art wrote:

Jo jag håller fullständigt med dig serpent, script skall förbjudas enligt mig samt fusk, men så som du förklarade så lätt de som orden kom emot mig, som om jag skulle använda de.
Du får ursäkta om jag blev lite uphetsad men jag reagera starkt när du skrev så


Vad skönt att vi är på samma våglängd igen.
Som jag sade tidigare så kommer jag om jag ser det att bevira det på servrarna, de som verkligen kan använda detta utan script borde vara lätträknade.
Nisse med en svajande spelstil och ett dåligt sikte borde alltså inte kunna använda detta på ett snyggt och rent sätt...

Detta är en svår fråga, men nu såg jag på Adminforumet att sådana script inte kommer att vara tillåtna i fortsättningen.
Och att du Bear-Art fixar detta utan script tvivlar jag inte på...

//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 15:00 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Bear-Art wrote:

Jo jag håller fullständigt med dig serpent, script skall förbjudas enligt mig samt fusk, men så som du förklarade så lätt de som orden kom emot mig, som om jag skulle använda de.
Du får ursäkta om jag blev lite uphetsad men jag reagera starkt när du skrev så


Vad skönt att vi är på samma våglängd igen.
Som jag sade tidigare så kommer jag om jag ser det att bevira det på servrarna, de som verkligen kan använda detta utan script borde vara lätträknade.
Nisse med en svajande spelstil och ett dåligt sikte borde alltså inte kunna använda detta på ett snyggt och rent sätt...

Detta är en svår fråga, men nu såg jag på Adminforumet att sådana script inte kommer att vara tillåtna i fortsättningen.
Och att du Bear-Art fixar detta utan script tvivlar jag inte på...

//Serpent.


Va bra Smile De blev nog ett missförstånd här, peace serpent!
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 15:00 pm    Post subject: Reply with quote

Bear-Art wrote:
Va bra Smile De blev nog ett missförstånd här, peace serpent!


Peace broder...Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 15:02 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Bear-Art wrote:
Va bra Smile De blev nog ett missförstånd här, peace serpent!


Peace broder...Smile
Ljuvligt! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 15:37 pm    Post subject: Reply with quote

Men lämna filmtopicen ifred då, era scriptsnackare ! Rolling Eyes

Wohoo Björnkonst !

Här sitter man grön på hela kroppen och funderar på hur i hela friden du bär dig åt för att göra så högkvalitativa filmer gällande: effekter, ditt-och-datt, intro etc. Sen när du hojtar att du slänger ihop en sån här rulle på några dagar... ja... då blir man ju lite puttig Smile

Jag kollade rullen och tycker den är snygg, snygg och snygg. Jag ska bläddra tillbaka lite i SP-serien och se om jag hittar den rulle jag tycker det är mest känsla och drag i. WOHOO, vill jag också passa på att säga... fetgrymt jobb.


Last edited by [FreezeBitch]Lupus on Fri Aug 22, 2003 15:37 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
LdS



Joined: 29 Sep 2002
Posts: 138

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 15:37 pm    Post subject: Reply with quote

Idea .......and now back to the topic Serp,Bear,Kimmo Razz Shocked Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies