HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Angående fusk...
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Wed Aug 20, 2003 21:31 pm    Post subject: Reply with quote

In love wrote:
finns inte så mycket man kan göra... ett bra sätt att ta fast fuskare är att gå in i Spec-Mode, recorda han (skriv Record <namn på filen> i consolen)ser det misstänkt ut, skicka det, GLÖM inte att ta screens på Wonidet, då inte wonidet kommer med i Demot du recordar.


FLU|Swedish Cop wrote:
Jag skulle också gärna vilja veta hur man spelar in...har också några gånger stött på spelare som är rätt misstänkta...

PMá mig gärna, men kom ihåg att jag e gammal och inte född in i IT-åldern.


hallå. läser du inte vad jag skriver eller? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Aug 20, 2003 21:33 pm    Post subject: Reply with quote

In love wrote:
In love wrote:
finns inte så mycket man kan göra... ett bra sätt att ta fast fuskare är att gå in i Spec-Mode, recorda han (skriv Record <namn på filen> i consolen)ser det misstänkt ut, skicka det, GLÖM inte att ta screens på Wonidet, då inte wonidet kommer med i Demot du recordar.


FLU|Swedish Cop wrote:
Jag skulle också gärna vilja veta hur man spelar in...har också några gånger stött på spelare som är rätt misstänkta...

PMá mig gärna, men kom ihåg att jag e gammal och inte född in i IT-åldern.


hallå. läser du inte vad jag skriver eller? Razz
bortsett från en liten detalj..det går väl inte längre å gå in i specmode. om ni inte ändrat tillbaks det dvs.för ja skrev Unbind M för ja tröttna på å dö varje gång mmman råka komma åt M när man levde usch å tvi
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FLU|Swedish Cop



Joined: 05 Jan 2003
Posts: 1452
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Aug 20, 2003 21:36 pm    Post subject: Reply with quote

Har fått hjälp via PM. Bockar och bugar även &an_oger.

Nu ska jag bara se om jag får det att funka... Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Wed Aug 20, 2003 21:46 pm    Post subject: Reply with quote

Volvo 240 wrote:
In love wrote:
In love wrote:
finns inte så mycket man kan göra... ett bra sätt att ta fast fuskare är att gå in i Spec-Mode, recorda han (skriv Record <namn på filen> i consolen)ser det misstänkt ut, skicka det, GLÖM inte att ta screens på Wonidet, då inte wonidet kommer med i Demot du recordar.


FLU|Swedish Cop wrote:
Jag skulle också gärna vilja veta hur man spelar in...har också några gånger stött på spelare som är rätt misstänkta...

PMá mig gärna, men kom ihåg att jag e gammal och inte född in i IT-åldern.


hallå. läser du inte vad jag skriver eller? Razz
bortsett från en liten detalj..det går väl inte längre å gå in i specmode. om ni inte ändrat tillbaks det dvs.för ja skrev Unbind M för ja tröttna på å dö varje gång mmman råka komma åt M när man levde usch å tvi


via All Seeing Eye går det... nu använder inte jag det, men vet att det funkar.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Vanadin



Joined: 06 Jan 2003
Posts: 113
Location: Hässleholm

PostPosted: Thu Aug 21, 2003 14:17 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
När jag ändå pratar om fusk, vill jag också säga hur markant man märkte skillnaden när CD installerades. Vips, sa det, så var många spelare som man trodde var bra helt urusla (typ min nivå). Många av dessa spelare kommer ju fortfarande tillbaka till maffia lite då och då så man blir ju liksom påmind om hur stor skillnaden är på deras spel innan CD jämfört med nu.


Du kanske glömmer att du själv har utvecklats till en bättre CS lirare kanske? All din nattetids träning ger färdighet Razz
Kanske blir du bättre hela tiden medans de som "bara" lirar då och då hela tiden tappar lite av sin färdighet.

Det jag vill få fram är att man, som du säger, träffar gamla tajta spelare som lirar med medelmåttiga stats och missar tarvliga bakhåll osv..
Men tittar man riktigt noga ser man erfanheten sitter där när de kasstar FB eller klättrar stegar, de använder smokies i sina tacktiker osv... aimet försvinner obehagligt fort men också det som går snabbast att lärar upp igen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Thu Aug 21, 2003 15:35 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="Vanadin"]
Quote:

Det jag vill få fram är att man, som du säger, träffar gamla tajta spelare som lirar med medelmåttiga stats och missar tarvliga bakhåll osv..
Men tittar man riktigt noga ser man erfanheten sitter där när de kasstar FB eller klättrar stegar, de använder smokies i sina tacktiker osv... aimet försvinner obehagligt fort men också det som går snabbast att lärar upp igen.


Jo och dom som spelar "rätt" tar jag inte med när jag nämner spelare som man trodde var bra...
Back to top
View user's profile Send private message
Fakenick



Joined: 24 Jan 2003
Posts: 750
Location: Lund

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 14:08 pm    Post subject: kk Reply with quote

Jag tror mer att det folk vill veta är hur man blir spectator..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sargoth



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 13

PostPosted: Tue Aug 26, 2003 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Undrar om det nästan inte är bättre att ta VAC Secure igen. Dessutom blir deras WONID bannad i ett par år. Razz

De har ju lyckats att knäcka CD, så det går att köra gamla OGC och sånt igen som är blockat i VAC.

Jag tror lätt att det finns folk som "fuskar".

Visserligen är det "bara", "Wallhack" och "Lambert" men det räcker för att få ett övertag och veta vart alla är, bara lambert hade räckt för många, på banor som nuke och train. Behövs ingen aimbot.

Adminsen borde göra ett test och ta bort CD och starta VAC i smyg för att se ifall någon åker dit. Dessutom är det nästintill omöjligt att se om någon kör wallhack eller lambert i spectator, om de inte går på fintar och blir betade att skjuta för ofta. Det finns ju trots allt massa fina spam att ställen att spreja osv.
Back to top
View user's profile Send private message
Kaptein_S



Joined: 24 Jul 2003
Posts: 268
Location: Bergen, Norway

PostPosted: Tue Aug 26, 2003 13:39 pm    Post subject: Reply with quote

Hum...synst det har vert endel mistenklige folk inne på maffia i det siste ja... blir paranoid av slikt. Spesielt de som kaller ser X eller A eller Player og har 38-1 i stats...

Quote:
Kolla typ:

info om cheat



Ikke post info om cheat's i forumet!! Det tar 10sekund å søke opp den cheat'en der... Evil or Very Mad

Edit: fjernet quote'en...


Last edited by Kaptein_S on Tue Aug 26, 2003 13:51 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
icebreaker



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1024

PostPosted: Tue Aug 26, 2003 13:48 pm    Post subject: Reply with quote

Och quota inte hans inlägg då iom att om han gör en edit så syns det
fortfarande i din quote!!!!!

Snälla admin fimpa inläggen fort som ....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Tue Aug 26, 2003 16:14 pm    Post subject: Reply with quote

Sargoth wrote:
Undrar om det nästan inte är bättre att ta VAC Secure igen. Dessutom blir deras WONID bannad i ett par år. Razz

De har ju lyckats att knäcka CD, så det går att köra gamla OGC och sånt igen som är blockat i VAC.

Jag tror lätt att det finns folk som "fuskar".

Visserligen är det "bara", "Wallhack" och "Lambert" men det räcker för att få ett övertag och veta vart alla är, bara lambert hade räckt för många, på banor som nuke och train. Behövs ingen aimbot.

Adminsen borde göra ett test och ta bort CD och starta VAC i smyg för att se ifall någon åker dit. Dessutom är det nästintill omöjligt att se om någon kör wallhack eller lambert i spectator, om de inte går på fintar och blir betade att skjuta för ofta. Det finns ju trots allt massa fina spam att ställen att spreja osv.


Smyguppstart av VAC lär inte vara för smart. Om inte jag minns fel så är CD ett fusk tycker VAC, dvs... 10 000 bannade från maffia.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Skurk



Joined: 30 Dec 2002
Posts: 150
Location: Örnsköldsvik, Ångermanland, Norrland, Sverige, Europa, Tellus, Vintergatan, Universum

PostPosted: Tue Aug 26, 2003 16:27 pm    Post subject: Reply with quote

En sak som jag tycker är intressant är hur lätt folk anklagar andra för fusk, speciellt när man skjuter genom väggar. Porten vid aztec är ett bra exempel. Om jag köper en awp som ct så rushar jag mot port, stannar till och kollar om någon T vill titta fram. Om inte börjar jag mata ett mag genom porten. Om man då råkar träffa någon i huvudet, eller kanske ännu värre, träffa samma person två gånger i rad, då blir det ofta ett jädra liv. Dom som speccat en förstår juh vad som har hänt och brukar skratta, men den blev skjuten klagar allt för ofta på WH.. Detta tycker jag är intressant då alla som spelat mer än någon månad vet att det är snarare regel än ett undantag att någon blir träffad genom porten då minst en CT oftast skjuter genom porten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Wed Aug 27, 2003 19:02 pm    Post subject: Reply with quote

exakt.. tycker det är för mycket Cheat Accuse.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 01, 2023 11:41 am    Post subject: Useful Google Tips Reply with quote

I suggest you google it Smile
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 01, 2023 19:15 pm    Post subject: Top BMW Car Part Details Reply with quote

In reply to the people talking about basic backrest leather cover right, part cover for rear muffler, outs.mirror, sill insert left, satz schaltwippen, grill front, I highly suggest this BMW 51210047948 Set Of Codes With Bdc Control Unit or basic cotrol unit dme, instrument panel upper section, ultrasonic sensor crimson red, headlight led ahl left, cover, camshaft, on top of this BMW 36115A324F1 Disc Wheel Jetblack Solid Paint not to mention blende i-tafel oxidsilber, rmfd ctrl un, funkfernbedienung, ladeger?t, trim cover c-pillar leather left, at-sideshaft, as well as this BMW 51457141619 Glove Box which is also great. Also, have a look at this BMW 32308842045 Steering Column Control Unit as well as brake servo unit, main wiring, gearshift, adapter lead, brake caliper, spring strut front left vdc, and don't forget this BMW 81422295419 Accessories For Welder not to mention door trim panel front right, wrng hrness, heated outside mirror right, output shaft left front, radio remote control, wiring harness eng. sensoric module 2, alongside all BMW 51352990319 Window Guid which is also worth a look. I also suggest this BMW 52209139531 Cover alongside all rumba, lamp, setlckngsyst, clutch pressure plate, lower strap front, trim, not to mention this BMW 51748094652 Air Ductalongside all panel, velour front, rear panel, el.wi.winder, cover-b.rest, cover backrest leather left, on top of this BMW 33536886139 Rear Coil Spring alongside all door trim, brake servo unit, engine wiring harness motor module 2, wiring harness engine trans. module, side member, inverter, alongside all BMW 31122347952 Track Control Arm not to mention rp ram, rear left sp, cover, dekorblende pianolack schwarz rechts, headrest, door, which is also great. Don't forget to check this BMW 51426974897 Door Trim with end panel duct left, wiring drivers side, door trim panel front right, floor cover, silencer, body domain controller bdc, for good measure. Also BMW 23008419519 Impulse Sending Wheel or rueckenlehne, tailpipe tip chrome, door lining leather rear right, foam padding backrest left, mirror electronics right, rear light in the side panel right, not to mention this BMW 51459155153 Trim alongside all valve, lateral trim, instrument cluster, adapter lead, door trim, middle silencer, on top of this BMW 52106956403 Cover-B.Rest on top of drive shaft, headrest basis leather, floor cover, wrng harness, press.hose, wiring harness engine injector module, which is also great. Also, have a look at this BMW 36125A40F73 Michelin Primacy 4 as well as headrest, multi-function switch, cover backrest left, cover, set of codes with bdc control unit, brake caliper, alongside all this BMW 16008442808 Panel as well as head airbag left, repair kit power brake unit, trim i.panel al.cross front pass., cover, door lining leather rear left, armrest center console leather, alongside all BMW 64115A481B9 Radio And Climate Control Panel which is also worth a look. I also suggest this BMW 65205A67756 Antenna Amplifier on top of cover backrest left, seat upholstery, set of keys, t?rverkleidung hinten rechts, tension strut front axle right, e??as ??auka, not to mention this BMW 34308336095 Distributor Brake Pipe alongside all side airbag front left seat, bmw active sport bag functional large, replacement, cover interior handle leather left, lateral trim panel right, track control arm, alongside all BMW 72117068852 Upper Belt alongside all trim panel dashboard, repair kit control unit dsc, left sun visor, instrument cluster, side trim cover leather left, leather seat cover rear, which is also great. Finally, have a look at this BMW 64228368287 Grille with uzlika, frame, side panel front right, cov.backrest, kraftstoffleitung, ball joint, for good measure. Check more @ Excellent BMW Car Part Info 0ab993d
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 01, 2023 21:25 pm    Post subject: Cool BMW Car Part Advice Reply with quote

Why don't you Google it!
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Aug 11, 2023 6:15 am    Post subject: Recommended Interior Design Info Reply with quote

Why don't you Google it! before you post
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Aug 19, 2023 5:01 am    Post subject: Great Product Tips Reply with quote

Why don't you Google it! before you post
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Aug 24, 2023 18:57 pm    Post subject: Useful Business Trip Massage Info Reply with quote

For the man inquiring about sports massage business plan, mobile massage business for sale, starting your own massage business, trinity massage & bodyworks llc, sba spa and massage, oriental sun massage llc, I highly suggest this top rated business trip massage site or emilios massage llc, holistic care company massage, angel massage spa yorktown, massage business ideas, running a massage business, swan massage oasis llc, not to mention this updated business trip massage link as well as business plan for massage therapy clinic, start up massage business, building a massage business, healing touch massage llc, massage envy corporate email, serenity and massage llc, not to mention this best business trip massage blog which is also great. Also, have a look at this best business trip massage forum not to mention massage business blueprint podcast, jones massage company, mobile massage marketing, ag massage company, llc for massage therapy, start up costs for massage business, not to mention this awesome business trip massage tips not to mention bobo massage llc, body massage business, volta esthetics massage lab llc, starting a mobile massage business, business plan for massage therapy clinic, massage therapy business plan, not to mention high rated business trip massage details which is also worth a look. I also suggest this top business trip massage advice and don't forget business plan for massage therapy clinic, angel touch foot spa and massage llc, volta esthetics massage lab llc, holistic care company massage, massage therapy company, loan's massage, alongside all this top business trip massage details and don't forget sports massage business, bodytech therapeutic massage clinic, volta esthetics massage lab llc, thai serenity spa llc, starting your own massage therapy business, mobile massage ideas, on top of high rated business trip massage details as well as llc for massage therapy, it's really massage llc, healing hands therapeutic spa llc, open massage shop, self employed massage therapist near me, massage spa business for sale, which is also great. Finally, have a look at this recommended business trip massage url with calming touch massage llc, the serenity spa & executive mobile massages, massage business from home, setting up a massage business at home, open massage shop, sun massage llc, for good measure. Check more @ Useful Skiing Base Layers Site 8922020
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Aug 26, 2023 0:45 am    Post subject: Top Rated Product Tips Reply with quote

Please Google it! before posting
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies