HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
DK Borås 2oo3 - Det ryktas...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 14:49 pm    Post subject: Reply with quote

...att merca-folket inte ens använde bakluckan i kombin (till människor), vilket volvo-nördarna gjorde.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 14:52 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]Urethra wrote:
...att merca-folket inte ens använde bakluckan i kombin, vilket volvo-nördarna gjorde.
Sanning broder, för den var helt full med grejjer. Vi var 3 i framsätena, och 6 st i baksätena. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 14:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror starkt att vi 18 i statoilbussen kunde få plats med mer personer.. Vi som satt i de tre säterna där bak var endast tre och satt o skratta åt dom som satt framför på varandra o.s.v. Så volvon mercan är inget jämfört med statoil!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
IznouGooD



Joined: 28 Apr 2003
Posts: 289
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 15:01 pm    Post subject: Reply with quote

det ryktas även att gubbslems bikini BH kom rejält till korta på Korean_Haps bystiga överdel.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 15:56 pm    Post subject: Reply with quote

Tollezone wrote:
Jag tror starkt att vi 18 i statoilbussen kunde få plats med mer personer.. Vi som satt i de tre säterna där bak var endast tre och satt o skratta åt dom som satt framför på varandra o.s.v. Så volvon mercan är inget jämfört med statoil!
Fast Statoil var ju en buss ffs! det är ju ingen skill att fylla en buss med 18 pers. Däremot krävs det mycket skill att packa en mercedes på rätt sätt så att 9 pers kan åka.
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 16:20 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]IznouGooD wrote:
det ryktas även att gubbslems bikini BH kom rejält till korta på Korean_Haps bystiga överdel.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


HAHA!! När man såg att den knöts upp så ser man hur alla killarna fryser till och bara hoppas at hon ska ställa sig upp vilket gubbis också gjorde!! Så hon springer ner i vattnet för att gömma sig men tänker inte på att det blir jobbigt att gå upp med ryggen före Laughing Gentlemannen Korean kom med handuken.
Back to top
View user's profile Send private message
&Korean_Hap



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1546
Location: Helsingborg

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 17:14 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
[siLL]IznouGooD wrote:
det ryktas även att gubbslems bikini BH kom rejält till korta på Korean_Haps bystiga överdel.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


HAHA!! När man såg att den knöts upp så ser man hur alla killarna fryser till och bara hoppas at hon ska ställa sig upp vilket gubbis också gjorde!! Så hon springer ner i vattnet för att gömma sig men tänker inte på att det blir jobbigt att gå upp med ryggen före Laughing Gentlemannen Korean kom med handuken.


pssst... bara för att få titta lite närmare....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 17:28 pm    Post subject: Reply with quote

haha!! samma som när jag och Gubbslem körde commando och du var genast där och gluttade!
Back to top
View user's profile Send private message
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 17:32 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tor vi har en FB som e kär i gubbslem! Han heter KOREAN_HAP!!!

Du får slå mig korean_hap om jag har fel.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 17:35 pm    Post subject: Reply with quote

Det ryktas om att......alla badade nakna på lördagen utom sigma.....

varför var ja en sådan p*ssy?


-.......även att sigma hittade en röd räddningsflotte som sedan Natas, Kass o en marodör till kantrade....ena paddlen sjönk......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Guest






PostPosted: Tue Aug 19, 2003 18:04 pm    Post subject: Reply with quote

..att 4 mysteriska främlingar var uppe i backhoppbacken och en nästan ramlade ner.

..att borås kebab/pizzerier är giriga gamar som gärna gör sig ett skråvmål på fulla turister.

..att idéen om att nollställa "genomsnittshastighet" i bilens minne förmodligen var en dum idé p.g.a. att "behöver service" blinkade och faktumet att 15 km/h i genomsnittshastighet i 60 mil inte är särskilt trovärdigt.
Back to top
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 18:05 pm    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
..att 4 mysteriska främlingar var uppe i backhoppbacken och en nästan ramlade ner.

..att borås kebab/pizzerier är giriga gamar som gärna gör sig ett skråvmål på fulla turister.

..att idéen om att nollställa "genomsnittshastighet" i bilens minne förmodligen var en dum idé p.g.a. att "behöver service" blinkade och faktumet att 15 km/h i genomsnittshastighet i 60 mil inte är särskilt trovärdigt.


Jag.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 18:07 pm    Post subject: Reply with quote

[fB]Sigma wrote:
Det ryktas om att......alla badade nakna på lördagen utom sigma.....

varför var ja en sådan p*ssy?


-.......även att sigma hittade en röd räddningsflotte som sedan Natas, Kass o en marodör till kantrade....ena paddlen sjönk......


Va ? var jag med på det ? det har jag inget minne av hahahaha Laughing Laughing Laughing Laughing Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&Korean_Hap



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1546
Location: Helsingborg

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 18:31 pm    Post subject: Reply with quote

Kär o kär. Nä jag e bara kär i Diz! Fast när gubbus visar upp alla vackra delar på sin kropp så e jag ju inte mindre man än att jag tar mig en ögonfull!

E det OK att jag kramar dig istället Sigma?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 19:45 pm    Post subject: Reply with quote

Koren...vi män är till för att tillfredställa alla världens töser. Jag tycjer det e helt OK att du e kär i Diz, men när gubslem visar upp sig, så e de du själv som bestämmer....då kanske ja också slinker in. vem vet (ni ska veta att ja PRECIS vaknat upp efter 2 timmars sömn o vet inte vad ja skriver).

Kass....du var med o kantrade livbåten!! Very Happy aaaa de var du! du tog iofs inte initiativ, men det var du som förlorade paddeln! Very Happy

God natt....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

[fB]Sigma wrote:
Koren...vi män är till för att tillfredställa alla världens töser. Jag tycjer det e helt OK att du e kär i Diz, men när gubslem visar upp sig, så e de du själv som bestämmer....då kanske ja också slinker in. vem vet (ni ska veta att ja PRECIS vaknat upp efter 2 timmars sömn o vet inte vad ja skriver).

Kass....du var med o kantrade livbåten!! Very Happy aaaa de var du! du tog iofs inte initiativ, men det var du som förlorade paddeln! Very Happy

God natt....



När va detta då ?
Det va ju inte första gången vi va uppe och badade iaf, badade vi på natten sen också ? My memory is lost ghaaaa Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 20:04 pm    Post subject: Reply with quote

okej....det hela startade att nån kille på lördagen ville bada. Sen tryckte vi in oss 18 pers (om ryktet stämmer) i en minibuss som kördes av maveric. När alla blivit plåtade av någon med kamera så tog natas sjöns oskuld genom att först vara i och först tappa bort sitt klädesplagg. (som ja hittade)

Men till saken. Efter att ha frusit lite grann på land efter att ha badat så ser jag en liten röd båt o ja bestämmer mig för att ro ut. Mysigt som jag har (denna mörka lördagkväll) ror ja ut till havs o ser plötsligt gubbslem komma simmande. Självklart saktar ja in (för ja visste att ALLA badade nakna o då även gubbis) men sen kommer marodör nr 1 naTas simmandes o ska kantra båten! Tätt inpå kommer Kass med samma bestämda simmtag. Även en tredje kommer o ska förstöra för mig......Självklart lyckades ni med uppdraget och jag var sedan tvungen att paddla in med 1 åra...

ja du kass.....hur e de med minnet? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 20:35 pm    Post subject: Reply with quote

Mangan wrote:
..att borås kebab/pizzerier är giriga gamar som gärna gör sig ett skråvmål på fulla turister.

...även att denna pizzeria inte ville lämna nån rabatt ALLS förrns Fren ringde och berättade att det fanns andra pizzerior som var intresserade att sälja 30 pizzor till något rabatterat pris. de gav då 10:-/pizza Wink
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 21:30 pm    Post subject: Reply with quote

...Ryktas om att Lockstock stod och spotta och svor över Rectums drink för att den smaka "sprit" på Lördagen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Aug 19, 2003 22:31 pm    Post subject: Reply with quote

[fB]Sigma wrote:
okej....det hela startade att nån kille på lördagen ville bada. Sen tryckte vi in oss 18 pers (om ryktet stämmer) i en minibuss som kördes av maveric. När alla blivit plåtade av någon med kamera så tog natas sjöns oskuld genom att först vara i och först tappa bort sitt klädesplagg. (som ja hittade)

Men till saken. Efter att ha frusit lite grann på land efter att ha badat så ser jag en liten röd båt o ja bestämmer mig för att ro ut. Mysigt som jag har (denna mörka lördagkväll) ror ja ut till havs o ser plötsligt gubbslem komma simmande. Självklart saktar ja in (för ja visste att ALLA badade nakna o då även gubbis) men sen kommer marodör nr 1 naTas simmandes o ska kantra båten! Tätt inpå kommer Kass med samma bestämda simmtag. Även en tredje kommer o ska förstöra för mig......Självklart lyckades ni med uppdraget och jag var sedan tvungen att paddla in med 1 åra...

ja du kass.....hur e de med minnet? Very Happy


marodör nr tre var jag Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies