HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
JAG BLIR KNÄPP PÅ STATSEN!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MaCe-cs



Joined: 09 Jul 2003
Posts: 6
Location: Eskilstuna

PostPosted: Sat Aug 16, 2003 20:12 pm    Post subject: JAG BLIR KNÄPP PÅ STATSEN! Reply with quote

Jag fattar inte...statsen är nere precis hela tiden...jag funderar seriöst på att byta community. (och denna community ska vara en av de bästa i landet) Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Sat Aug 16, 2003 21:42 pm    Post subject: Reply with quote

MaCe-cs wrote:
Jag fattar inte...statsen är nere precis hela tiden...jag funderar seriöst på att byta community. (och denna community ska vara en av de bästa i landet) Evil or Very Mad
Du får gärna gärna byta community för min del om statsen är allt du bryr dig om.
Du har visst inte fattat alls varför maffia är ett av de bäst i Sverige.
Det är förbannat mycket gott folk här, så mycket sköna människor kommer du aldrig hitta sammlade på ett community någonsin, och attityden bland de flesta här är helt underbar. Här kan man ha riktigt j*vla kul när man spelar.
och DESSUTOM, så är detta ett GRATIS community, om du tycker att statsen är nere för ofta, så kan du ju donera ett par kr istället för att gnälla.
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=5486
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=5476
Förövrigt funkar statsen just nu i skrivande stund med...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sat Aug 16, 2003 22:12 pm    Post subject: Reply with quote

Spelar du för statsen??????

hmmm....det gör då inte jag...och troligen är det många med mig som spelar här på maffia som bryr sig lika mycket om statsen som en skittunna i korpilombolo.....

GL HF med ditt cs:ande i framtiden om du nu väljer att inte spela på maffia så hoppas jag att du kan hitta nåt alternativ som kanske uppväger att du får stats som funkar mot allt trevligt folk som finns på maffia..
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sun Aug 17, 2003 0:59 am    Post subject: Reply with quote

FLU|Quest wrote:
Spelar du för statsen??????

hmmm....det gör då inte jag...och troligen är det många med mig som spelar här på maffia som bryr sig lika mycket om statsen som en skittunna i korpilombolo.....

GL HF med ditt cs:ande i framtiden om du nu väljer att inte spela på maffia så hoppas jag att du kan hitta nåt alternativ som kanske uppväger att du får stats som funkar mot allt trevligt folk som finns på maffia..


joru quest du har så rätt bortset från att jag bryr mig mer om en skittunna i korpilombolo än om statsen..... eftersom jag brukar vara där o då vill jag kuna skita ibland med Very Happy

ne statsen är bara ett plus som man kan kolla på om man vil veta hur mycket man prikar vart på gubben annars så är det inget viktigt.
ska man spela för stats så kan man lika gärna joina gamers.
Back to top
View user's profile Send private message
p o d



Joined: 10 May 2003
Posts: 331
Location: Kalix

PostPosted: Sun Aug 17, 2003 22:22 pm    Post subject: Reply with quote

jag tyckte det var mycket bättre när statsen var helt nere... mindre spelare och man kom lättare in..
någon som har provar muta sig till ett VIP pass?? Razz man kanske skulle prova det..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Sun Aug 17, 2003 22:26 pm    Post subject: Reply with quote

p o d wrote:
jag tyckte det var mycket bättre när statsen var helt nere... mindre spelare och man kom lättare in..




ahh den "gamla" goda tiden Razz
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sun Aug 17, 2003 22:45 pm    Post subject: Reply with quote

p o d wrote:
jag tyckte det var mycket bättre när statsen var helt nere... mindre spelare och man kom lättare in..
någon som har provar muta sig till ett VIP pass?? Razz man kanske skulle prova det..


jag provade muta mortal en gång men banken vägrade låna ut så mycket pengar han ville ha av mig Very Happy

donerade dock 500 spän till dom men har inte en susning om pengarna kom fram dock Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
p o d



Joined: 10 May 2003
Posts: 331
Location: Kalix

PostPosted: Sun Aug 17, 2003 22:54 pm    Post subject: Reply with quote

Razz ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
moongoat



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 524
Location: Sthlm

PostPosted: Mon Aug 18, 2003 16:17 pm    Post subject: Reply with quote

Jag spelar för stats... efter att jag kirrar uppdraget eller medans eller om ni fattar!? Razz

Iof så spelar det ingen roll nu när den inte funkar men de är alltid kul att se hur de har gått.

Åt andra sidan så vet ju alla att jag och klan [siLL] är bäst på maffia iaf och de som ligger före oss på stats har haxxat! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
ScoTT



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 569
Location: Näsviken ; Hudik

PostPosted: Sun Aug 24, 2003 14:33 pm    Post subject: Reply with quote

hej då ja kommer inte sakna dig, maffia är den bästa communityn i landet.. Fel av dig att whina när du inte ens bryr dig om admins slit med servern.... Antar att du tror att det är robotar som sitter bakom monitorerna och styr allt med automatik Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun Aug 24, 2003 16:18 pm    Post subject: Reply with quote

spelar för stats? finns det stats? ere den där tråden som here pscyco eller vad det står...

stats - i vilket syfte? se om man e bäst, tja... kanske det.

*förvirrad* Rolling Eyes

Men visst, sluta spela då om du bryr dig om stats. Då tycker jag du skall byta till ngt annat där svordomar, bug exploit osv inte är så hårt hållna utan du är lite mer fri, betalar 400kr* om året och har stats.... (* gamers)
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sun Aug 24, 2003 21:06 pm    Post subject: Reply with quote

på gamers har dom regler precis som i [SM]...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 8:17 am    Post subject: Reply with quote

In love wrote:
på gamers har dom regler precis som i [SM]...

Givetvis, knepet är att efterleva dem och se till att de följs...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 10:09 am    Post subject: Reply with quote

FLU | Serpent wrote:
In love wrote:
på gamers har dom regler precis som i [SM]...

Givetvis, knepet är att efterleva dem och se till att de följs...
Håller med. Har försökt att säga till osv. Men man får bara höra håll käft o h*** osv. Så nu har jag slutat spela på gnu, blir bara förbannad på alla som wajnar o säger dryga saker när man försöker säga på ett sjyst sätt att dom ska vårda språket o sluta wajna på lotto minst 3 ggr under samma runda. Kommer nog spela där igen men måste bara lugna nerverna lite granna innan man orkar sig in där igen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

jag bryr mig faktiskt också om statsen för det är fett kul att se att jag har flest bombs planted och bra till på bombs defused. i övrigt bryr jag mig inte ett jota om statsen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
peak



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 71
Location: Sweden, Eskilstuna

PostPosted: Tue Oct 14, 2003 23:03 pm    Post subject: Reply with quote

Tycker samma sak som nimda. Statsen är en mycket viktig del av en community. Många tycker den e viktig för att de tycker att de e kul att kolla sina stats, om de gått bra osv.
Sen finns det ju dom som inte gillar statsen alls ? Om man inte gillar rankingen bör man inte se det som ett problem och försöka säga till admins, "ta bort rankingen" osv. vill man itne kolla så gör man inte det.

Jag själv har hållit mej kvar på maffia just för rankingen. Jag började spela cs för 3 år sedan och började spela på maffia för ett par år sedan. Och sedan jag började sjuan har jag fått med mej klasskamratar som jag också dragit in på maffia. vi är cirka 10 pers som brukar LANA flera(6-10) gånger per år. Maffias ranking är då en stor del av lanet. Vi tävlar om vem som får bäst stats. Vi sitter coh nöter maffia 24/7. det är skitskoj.
Desto tråkigare är det när man ska LANa och man märker att inte rankingen funkar. det får oss att dissa sm, och istället dra in på gamers eller lira LANgames.

Så jag tycker att en så bra och stor community som #sm bör ha ett bra och fungerande rankingsystem. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Tue Oct 14, 2003 23:09 pm    Post subject: Reply with quote

peak wrote:
Tycker samma sak som nimda. Statsen är en mycket viktig... blablabla, blabla blablablabla bla blablabla, bla...


Nästan två månader gammal topic? Eller två månader kanske inte är så mycket? Confused Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 15, 2003 0:05 am    Post subject: Reply with quote

hellre det än att han startar en ny topic om samma sak, eddie.

peak, du missförstod mig nog lite. Smile det jag skrev var motsägande, dvs tänkt att vara ironiskt. jag bryr mig inte särskilt mycket om statsen men ser det som ett plus i kanten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Wed Oct 15, 2003 6:28 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
hellre det än att han startar en ny topic om samma sak, eddie.


Good point Smile , fast iofs är nu en stats-poll startad: http://www.swm.se/viewtopic.php?t=7692
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies