HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Skor
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fakenick



Joined: 24 Jan 2003
Posts: 750
Location: Lund

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 14:48 pm    Post subject: Sko Reply with quote

Själv traskar jag omkring i mina sköna, bruna sandaler Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 15:39 pm    Post subject: Re: Sko Reply with quote

Fakenick wrote:
Själv traskar jag omkring i mina sköna, bruna sandaler Wink


ush va det lät illa med din dialekt i mitt huvud Twisted Evil Razz Twisted Evil Razz Twisted Evil Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Erazor



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 410
Location: Home

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 15:46 pm    Post subject: Reply with quote

47,48 har jag då.. beror på märke osv....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
_marauder



Joined: 02 Nov 2002
Posts: 1815
Location: Lund

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 15:54 pm    Post subject: Reply with quote

meijs wrote:
Ojojoj... trodde att den odubbade fotbollsskon dog ut runt sekelskiftet tillsammans med kickern Confused
Annars är ju denna modell mycket populär i vissa av Sthlms förorter




Haha, inte riktigt samma liga kanske?
De kickers som härjade på min gymnasieskola hade ialf snarare fula Adidas innegympadojor än stylish Nike fake-fotbollsskor.. tror du minns fel där Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 17:03 pm    Post subject: Reply with quote

för små sandaler så att tårna sticker ut... Razz annars är det dyra nike skor (dyra e dem för att jag måste ha dem i strl. 4Cool och på bladsen är det strl. 49 Razz jag känner mig som nån jävla monstertruck Razz
Back to top
View user's profile Send private message
&Trigger_Finger



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 526
Location: Västerås

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 20:07 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
&Trigger_Finger wrote:
Widing wrote:
Själv går jag runt i ett par träskor, ungf som dessa.



Jag med Very Happy Stor respekt i skolan asså Razz
feta krediter till er som går med träskor. Om jag hade ett par så skulle jag också använda dem, men jag ids inte lägga stålar på ett par (har iofs inte letat så hårt heller om jag ska vara ärlig). Det är jävligt coolt och svenskt med träskor. Very Happy Very Happy


Köpte mina för 89 kr i Västerås förra året Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 20:33 pm    Post subject: Reply with quote

Här e mina skor...är en utpräglad sneakerkille....de enda skor som jag gillar att gå i.
Köper typ ett par nya sneakers/halvår. Helst lite ovanligare skor utomlands som ingen har här hemma.
Back to top
View user's profile Send private message
Lonnberg



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 459
Location: kalmar slott

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 23:11 pm    Post subject: Reply with quote

skorna är på ingång. Har ingen sladd så jag kan dra in dem i datorn.

Men jag har ett par "glittrande" (dem var iaf det när jag köpte dem) blåa adidas och ett par andra sandaler..


och ett par blåa sockeplast... men dem har jag bara på jympan Very Happy


Last edited by Lonnberg on Fri Aug 08, 2003 10:39 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
furra



Joined: 03 Dec 2002
Posts: 30
Location: Lorenshill

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 1:11 am    Post subject: Reply with quote

har ett par docksta-slippers som jag glider runt i

http://www.dockstasko.se/D2/925%20888.jpg

väldigt bekväma
Back to top
View user's profile Send private message
Xpo



Joined: 11 Apr 2003
Posts: 412
Location: Sthlm

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 19:59 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
Xpo wrote:


Adidas "ufos". Razz (inte lika mkt ufo som Squadron's iaf. Razz ) Tänkte köpa dom lufftigare men de var inte lika slitstarka som de här. Tränar rätt mkt.

= Jag är en av de många tränartyperna.


Shit Pommes Frites!!!! Om Sqaudron's är rymdskepp, så är dina "The Mothership"!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Det enda som saknas är blinkande neonlampor, och att de spelar samma slinga som i närkontakt av tredje graden, så kan de vara med i samma film!! Razz Razz Razz


Kan inte göra mer än att bara.... HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA Razz Very Happy Laughing Razz Very Happy Laughing

Med tanke på blinkande neonlampor så tror jag nog det finns med lampor under sulan så när man går blinkar det till. Då aegder den alla skor i UFO's skor Top10 det lovar jag.
Fast det där med Soundtracket blir nog lite svårare Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 20:45 pm    Post subject: Reply with quote

hahahah när ja va 12 år... typ 4a år sen hade ja svarta dojor me ljus under som blinka när man gick Very Happy
så jekla najsa va dom fast man kunde inte byta batteri... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 20:46 pm    Post subject: Reply with quote

&Shadow wrote:
hahahah när ja va 12 år... typ 4a år sen hade ja svarta dojor me ljus under som blinka när man gick Very Happy
så jekla najsa va dom fast man kunde inte byta batteri... Sad


JAG MED! Helt sjukt tuffa var dom! fast man kunde byta batteri på mina.
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 23:36 pm    Post subject: Reply with quote

Var det inte typ L.A Gear som hade skor med blinkande lampor??
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 0:01 am    Post subject: Reply with quote

[gobbe]LocStock wrote:
Var det inte typ L.A Gear som hade skor med blinkande lampor??


Stämmer utmärkt!
Back to top
View user's profile Send private message
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 2:14 am    Post subject: Reply with quote

hehe. de var omåttligt populära på alla discon anornade i skolans gymnastiksal Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 2:19 am    Post subject: Reply with quote

jag har ett par grå vit orange färgade dc shoes Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 14:03 pm    Post subject: Reply with quote

Ingen som har Heelys skor... de me hjul under sulan?

de e så balla
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[gobbe]tjusju



Joined: 10 Nov 2002
Posts: 385
Location: UDDEVALLA korpens stad

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 14:37 pm    Post subject: riktiga skor Reply with quote

mina senaste skor jag köpte var ett par meindel professional och innan dess ett par arbetsskor från stålex och innan dess ett par cowboyboots sen har det vart ett par gympadojer typ det billigaste man hittar för dom andra skorna är inte billiga. skor är dyyyyrt
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon Jan 09, 2023 22:02 pm    Post subject: Useful SEO Service Tips Reply with quote

In reply to the guy inquiring about authority link building service, seo internet marketing, link backlink, web management, article backlinks, high quality seo backlinks, I highly suggest this useful seo service info or backlinks to my website, godaddy seo, 301 backlinks, charles floate, find backlinks to my website, organic seo consultant, not to mention this high rated seo service blog on top of seo checkup, seo page rank, seoreviewtools, fiverr seo backlinks, web page design, seo company near me, alongside all this excellent seo service url which is also great. Also, have a look at this top seo service blog as well as seo quora, find backlinks for free, pbn backlinks service, seo top, backlink speed, keyworddit, on top of this great seo service forum alongside all profile backlink site list, expert link building, python seo, video backlinks, free adult backlinks, buy backlink packages, not to mention awesome seo service details which is also worth a look. I also recommend this top rated seo service details not to mention ana_seo_85, free backlinks 2021, backlink list for seo, negative seo backlinks, 2021 seo, dofollow link finder, alongside all this top rated seo service site on top of high da websites for backlinks, ping backlinks to google, seojet, best backlink building service, fiver backlink, buy pbn link, on top of awesome seo service blog and don't forget top profile creation sites, search engine result page, website promotion services, awr seo, cost of backlinks, web development solutions, which is also great. Finally, have a look at this awesome seo service site with marketing digital seo, backlink free online, guest posting for backlinks, backlink building sites, mozbar chrome, best websites for free backlinks, for good measure. Check more @ Updated Console Tables Details 2020ab9
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon May 08, 2023 23:27 pm    Post subject: Best News To Choosing Merino Wool Base Layers For Hiking Reply with quote

In response to the man inquiring about women's merino 260 tech thermal leggings, satoro ar crew, merino wool first layer, smartwool mens baselayer, point6 base layer, coldpruf merino, I highly suggest this here for custom sportswear url or woolskins terramar, women's merino 250 base layer, smartwool women's merino 250 base layer pattern crew, woolx hannah, under armour merino base layer, women's merino 260 tech long sleeve crewe thermal top, and don't forget this click this link for custom sportswear forum not to mention ibex base layers, expedition weight merino wool base layer, bula merino base layer, smartwool men's 250 bottom, smartwool women's merino 250 baselayer pattern bottom, heaviest merino wool base layer, not to mention this basics about custom sportswear advice which is as good as icebreaker merino wool 200, merino sleeveless base layer, smartwool base layer, icebreaker bodyfit 150 women's, woolen long underwear, merino wool layering pieces, as well as additional hints about custom sportswear forum on top of mens merino thermal leggings, meriwool midweight base layer, icebreaker thermal wear, wool base layer leggings, icebreaker leggings, ski base layer merino wool, on top of this advice for custom sportswear link and don't forget smartwool merino 250 base layer at amazon, smartwool 250 hoody, smartwool base layer amazon, smartwool women's 250 crew, icebreaker merino wool base layer 200, merino wool base layer mens sale, alongside all on front page on custom sportswear forum which is about men's merino 260 tech thermal leggings, merino base layer womens, womens merino long underwear, best merino wool base layer for stand hunting, merino polyester blend base layer, warmest merino base layer, as well as this additional resources for custom sportswear advice and don't forget plus size merino thermals, women's merino 200 oasis long sleeve crewe thermal top, smartwool intraknit mens, meriwool mens base layer, womens merino wool turtleneck base layer, tracksmith merino wool, on top of this over at this website about custom sportswear advice as well as helly hansen merino wool base layer, merino wool thermal underwear mens, craghoppers merino base layer, smartwool 250 bottoms, merino wool ski base layer, smartwool women's merino 250 baselayer pattern bottom, on top of additional reading on custom sportswear advice alongside all smartwool 250 womens bottoms, icebreaker merino wool 260, smartwool 150 base layer mens, womens base layer wool, best merino long johns, merino wool top and bottom, which is also great. Finally, have a look at this for beginners about custom sportswear blog with merino wool base layer shirt, womens smart wool base layer, smartwool men's bottoms, merino long johns, merino wool thermals, smartwool intraknit merino 250, for good measure. Check more @ New Reasons To Selecting Demo Slot Gates Of Olympus b47ab66
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies