HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vad är mest förnedrande, att bli knivad lr dödad av en 10 åring?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 0:26 am    Post subject: Reply with quote

Volvo 240 wrote:
tycker inte dete förnedrande..men det händer lätt att man överskattar säg själv å underskattar Fi samtidigt då brukar det gå åt skogen


Haha, det gör jag alldeles för ofta Very Happy Chansar så ofta på att fienden är dålig så att han inte fattar/hör var jag är. Funkar oftast, men oftare än man skulle vilja så gör det det inte Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 0:38 am    Post subject: Reply with quote

att dö av Fren eller Tollezone skulle va skamm! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 1:00 am    Post subject: Reply with quote

DiRoZ wrote:
att dö av Fren eller Tollezone skulle va skamm! Smile

Vem kommer få sova på golvet hemma hos mig i framtiden? Inte blir det jag iaf Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
herr_herr



Joined: 15 Dec 2002
Posts: 144
Location: KALMAR

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 5:16 am    Post subject: Reply with quote

jag har hört att vissa tycker det är förnedrande att döda av en herre. Detta är dock inte bekräftade uppgifter
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
moongoat



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 524
Location: Sthlm

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 6:55 am    Post subject: Reply with quote

a just de mow. Du är både 10 år och har knivat mig 2 gånger. Gah gah gah panik panik Smile


Nä jag tycker de är jobbigt att bli knivad. spelar ingenroll av vem men de svider. Har tittat på mina 2 små bröder när de spelar(9 och 11 år). alltså de rockar fett.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 10:46 am    Post subject: Reply with quote

Har aldrig tänkt i termerna förnedrad när jag spelar cs.

Därimot kan det vara tröttsamt att bli dödad av samma person runda efter runda.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 10:55 am    Post subject: Reply with quote

vad har åldern med saken att göra?
Back to top
View user's profile Send private message
FFMK



Joined: 13 Apr 2003
Posts: 327
Location: Eksjö

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 14:46 pm    Post subject: Reply with quote

v0lt aka BacoN wrote:
är full finne med kniv 10 år ?


Ta det x2.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
p o d



Joined: 10 May 2003
Posts: 331
Location: Kalix

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 15:24 pm    Post subject: Reply with quote

13steps wrote:
vad har åldern med saken att göra?


inte mycket mer än att man kan ju ha en massa erfarenhet av spelande..
fast det gäller ju inte alla..
tänk dig en kille som spelat sedan wolfenstein 3D och sedan spelat allt som har kommit... inte behöver han många timmar med cs för att behärska det bättre än många som spelat i veckor

tebax till ämnet:
att bli knivad är ju mest kul tycket jag iaf.
man hör snubben ta fram kniven man får panik Shocked sedan är man död Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 16:12 pm    Post subject: Reply with quote

Du jag jobbar med 10åringar varje dag. Och dom e inte så jävla dumma som du tror! Tr säkert att vissa på mitt fritids efter 1 månads spelande skulle lista ut vilken låda man ska sitta bakom för att kunna kniva massa med folk. Så jag tycker du ska ta bort ordet förnedrande eller byta ut ordet 10åringar mot tonåringar. För 10åringar har fan mer koll på läget än vissa tonåringar. Dom fattar bättre dom lyssnar bättre dom hjälper gärna till. Dom visar mer hänsyn mot andra personer än tonåringar. Dom visar mer medlidande och respekt mot andra mäniskor. Men framför allt dom faller inte lika lätt mot "dåligtgrupptryck" och dom vågar vara sig själva. Och skulle inte skriva sånna här dumma topics.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
herr_herr



Joined: 15 Dec 2002
Posts: 144
Location: KALMAR

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 16:14 pm    Post subject: Reply with quote

SKuMiL wrote:
Du jag jobbar med 10åringar varje dag. Och dom e inte så jävla dumma som du tror! Tr säkert att vissa på mitt fritids efter 1 månads spelande skulle lista ut vilken låda man ska sitta bakom för att kunna kniva massa med folk. Så jag tycker du ska ta bort ordet förnedrande eller byta ut ordet 10åringar mot tonåringar. För 10åringar har fan mer koll på läget än vissa tonåringar. Dom fattar bättre dom lyssnar bättre dom hjälper gärna till. Dom visar mer hänsyn mot andra personer än tonåringar. Dom visar mer medlidande och respekt mot andra mäniskor. Men framför allt dom faller inte lika lätt mot "dåligtgrupptryck" och dom vågar vara sig själva. Och skulle inte skriva sånna här dumma topics.


Bra talat.....Här ska vi itne kränka ngn...Oavsett ålder, kön, religion sexualitet osv osv....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Irushinase (Faergon)



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 138
Location: Sandared, Borås

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 17:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ifall inte denna någon är Lupus Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 17:37 pm    Post subject: Reply with quote

gubbslem wrote:
Har aldrig tänkt i termerna förnedrad när jag spelar cs.

Därimot kan det vara tröttsamt att bli dödad av samma person runda efter runda.


jag tycker det är mer tröttsamt att dö. iofs. om man ser det från den ljusa sidan så får man mer tid att snacka i chatten Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 18:35 pm    Post subject: Reply with quote

herr_herr wrote:
SKuMiL wrote:
Du jag jobbar med 10åringar varje dag. Och dom e inte så jävla dumma som du tror! Tr säkert att vissa på mitt fritids efter 1 månads spelande skulle lista ut vilken låda man ska sitta bakom för att kunna kniva massa med folk. Så jag tycker du ska ta bort ordet förnedrande eller byta ut ordet 10åringar mot tonåringar. För 10åringar har fan mer koll på läget än vissa tonåringar. Dom fattar bättre dom lyssnar bättre dom hjälper gärna till. Dom visar mer hänsyn mot andra personer än tonåringar. Dom visar mer medlidande och respekt mot andra mäniskor. Men framför allt dom faller inte lika lätt mot "dåligtgrupptryck" och dom vågar vara sig själva. Och skulle inte skriva sånna här dumma topics.


Bra talat.....Här ska vi itne kränka ngn...Oavsett ålder, kön, religion sexualitet osv osv....


Iof va ja lite kränkade mot tonåringar Razz men jag skrev iof vissa...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 22:05 pm    Post subject: Reply with quote

SKuMiL wrote:
herr_herr wrote:
SKuMiL wrote:
Du jag jobbar med 10åringar varje dag. Och dom e inte så jävla dumma som du tror! Tr säkert att vissa på mitt fritids efter 1 månads spelande skulle lista ut vilken låda man ska sitta bakom för att kunna kniva massa med folk. Så jag tycker du ska ta bort ordet förnedrande eller byta ut ordet 10åringar mot tonåringar. För 10åringar har fan mer koll på läget än vissa tonåringar. Dom fattar bättre dom lyssnar bättre dom hjälper gärna till. Dom visar mer hänsyn mot andra personer än tonåringar. Dom visar mer medlidande och respekt mot andra mäniskor. Men framför allt dom faller inte lika lätt mot "dåligtgrupptryck" och dom vågar vara sig själva. Och skulle inte skriva sånna här dumma topics.


Bra talat.....Här ska vi itne kränka ngn...Oavsett ålder, kön, religion sexualitet osv osv....


Iof va ja lite kränkade mot tonåringar Razz men jag skrev iof vissa...

den tonåring som inte är som du beskriver tar ju heller inte åt sej så det är nog nemas problemas.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies