HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Half Life 2 E3 Trailer
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
p o d



Joined: 10 May 2003
Posts: 331
Location: Kalix

PostPosted: Fri Aug 01, 2003 14:42 pm    Post subject: Reply with quote

Xpo wrote:
p o d wrote:
[SM]Fren wrote:
Kan ju säga att ni med 450MHz:are bör uppgradera omgående Very Happy

FYFAN va cooooooooooooooooooolt Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


snarare ni som har slöare än p4 2.8.. oj det inkluderar även mig... Sad
såg den filmen för några veckor sedan.. och har lagt undan 4000:- för att kunna köpa nödvändiga prylar... Very Happy


Inte fan behöver du mer än 2.8 Ghz til HL2? Eller?? Nu blev jag mörkrädd.. Surprised Har bara en på 2.3. Men inte kan de behövas mer??


nä.. hehe inte ska det behövas så kraftiga saker för att spela... kan tänka mig att en 1ghz kan fungera.. men då på minimum graffe inställningar..
och det är ju kanske inte så kul..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Fri Aug 01, 2003 16:54 pm    Post subject: Reply with quote

inbillar ni er på riktigt att det kommer gå att få igång menyerna på en 1 ghz så misstar ni er nog Very Happy

om ni köper ett graffekort om ett år samt prosessor och all annan shit så kanske det flyter.


jag tror inte det kommer flyta bra på en 3.06 med fetaste radeon/gf.fx och 1024 dual 400. ram.

vänta ett tag med att köpa ny burk för detta spelet. sen kommer det bli en fröjd för sinnet Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Fri Aug 01, 2003 17:01 pm    Post subject: Reply with quote

Nu börjar jag bli irriterad. Andra länken har inte funkat på ett par dagar nu, tredje laddar ner 2 kb i sekunden typ (200 h) och jag reggar mig inte på Fileplanet. Usch och tvi men nu är jag färdigvajnad.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 2:59 am    Post subject: Reply with quote

[HVMK]Linedance wrote:
inbillar ni er på riktigt att det kommer gå att få igång menyerna på en 1 ghz så misstar ni er nog Very Happy

om ni köper ett graffekort om ett år samt prosessor och all annan shit så kanske det flyter.


jag tror inte det kommer flyta bra på en 3.06 med fetaste radeon/gf.fx och 1024 dual 400. ram.

vänta ett tag med att köpa ny burk för detta spelet. sen kommer det bli en fröjd för sinnet Very Happy
men snälla det ska släppas i augusti så det lär flyta på existerande burkar oj .. kanske itne august men under året iaf
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NaRpUs



Joined: 24 Feb 2003
Posts: 16
Location: Sweden Borås

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 3:19 am    Post subject: hl2 Reply with quote

Det skulle släppas 30 september men jag har hört om delay, så vi får hoppas att det inte är sant för jag orkar inte vänta till jul.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies