HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
HAP I Ping - 1591961

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
HAP



Joined: 01 Apr 2003
Posts: 897

PostPosted: Wed Jul 16, 2003 15:08 pm    Post subject: HAP I Ping - 1591961 Reply with quote

och , nu ska jag försöka förklara vad som hände....

Det började med att : "Zlet trott i ogat" sa att det fanns en klan son hette HAP och att jag inte fick heta så , jag hette alltså "HAP | Ping" . För att jag tankade , så jag hade lite högre ping än vanligt (heter bara HAP i vanliga fall). då va det en kille ( vet inte vad han hette först ) som bytte namn till "HAP I Ping" bara för att jävlas, och jag sa till han och varnade att man inte får fakenicka då bytte han flertalet olika namn med HAP i början HAPpro , HAPIS osv... Crying or Very sad ganska trist tycker jag så han borde få nåt straff för det i allafall.. jag hatar när folk tar ens namn Evil or Very Mad
kolla gärna Screen och loggar.

MVH: HAP Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 0:22 am    Post subject: Reply with quote

Har nu kollat loggen (du glömde att ange server).

Killen som bytte nick till ett nick snarlikt ditt bytte direkt till något annat när du sa till. En bann för detta känns lite väl hårt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies