HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
cs8.maffia.dk

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vip3r



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 9
Location: nörrköping

PostPosted: Fri Jun 27, 2003 14:05 pm    Post subject: cs8.maffia.dk Reply with quote

hej jag tycker ni ska utöka buytimen så man kan köpa längre.

Eftersom det finns en hero som återupplivar en teeam kompis och det kan ske efter 18 sekunder och då kan man böra glocka typ eller emd usp och hamnar i ett stort underläge

vore schysst om ni kunde utöka lite iaf Question
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Sat Jun 28, 2003 1:27 am    Post subject: Reply with quote

Jag är inte insatt i hero..
Men den skillen kanske är meningen o vara så?

Ändrade lite under natten mellan fre-lördagen.
Hur har pingen ändrats från tidigare? till de sämre till de bättre? stor/liten skillnad?
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Sat Jun 28, 2003 6:21 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Fall wrote:
Jag är inte insatt i hero..
Men den skillen kanske är meningen o vara så?

Ändrade lite under natten mellan fre-lördagen.
Hur har pingen ändrats från tidigare? till de sämre till de bättre? stor/liten skillnad?

Servern krashar konstant. Oftast hinner den inte längre än till nuke, kanske aztec ibland innan den krashar och "börjar om" på dust2. Det har den gjort den senaste tiden sedan dagen då friendly fire gick igång "automatiskt" som jag tror det hände. Sen har pingen gått från bra, till väldigt dålig/laggande (trodde de var min internetanslutning... eller det kanske det var?) till bra igen. Alltså, den senaste dagen har min ping varit dålig: 150-200 när den annars brukar vara 80-120. Servern har också krashat mycket ofta dom senaste dagarna.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Sat Jun 28, 2003 14:15 pm    Post subject: Reply with quote

Vi admins starta om mellanåt också.
Där är en bugg men det är fåtal personer som kan utföra den och de vet att de inte skall utlösa den.
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Sat Jun 28, 2003 16:54 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fall wrote:
Vi admins starta om mellanåt också.
Där är en bugg men det är fåtal personer som kan utföra den och de vet att de inte skall utlösa den.


Konstigt, för största delen av dagen är det bara dust2 och nuke, den sen krashar den och "börjar om" på dust2... varjefall när jag spelar... så antingen är det nåt annat eller så utlöser jag den buggen på nåt sätt, men svårt att veta när man inte vet vad buggen är Confused får väl hålla ett öga på den med hlsw och se om den kommer längre än nuke när jag inte spelar då... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
vip3r



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 9
Location: nörrköping

PostPosted: Mon Jun 30, 2003 21:41 pm    Post subject: bugg? Reply with quote

vad för bugg ? servern krashar konstant 2 3 maps beroende på vilka som spelar
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
^ZerOne^



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 236
Location: Karlshamn

PostPosted: Mon Jun 30, 2003 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

Japp, har själv laggt ner att lira CS8 nu, inge kul att lira dust2, aztec och nuke hela tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
tr1ed



Joined: 03 Jul 2003
Posts: 51
Location: borås

PostPosted: Mon Jul 07, 2003 3:37 am    Post subject: Reply with quote

buggen har nått med bomben o göra? ...för ibland precis när det sprängs så krashar den ihop med en gång ...alltså inte stannar upp o det står bad connection uppe i höger hörn o så ..elle vad det står ..utan bara pang o så consolen ner
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
EzyTargeT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 31
Location: Vaxjo / SWEDEN

PostPosted: Thu Jul 10, 2003 15:37 pm    Post subject: Reply with quote

ja mest är det dust 2 vi får spela, men det ar ju inte det värsta. om jag har förstått det hela rätt så försvinner ju xp:t man slitit ihop under mappen oxå Sad Men det är en kul mod tycker jag. Så all heder åt sm för ert slit och släp och hoppas att ni kan lösa krach problemet på sm8

Take it Ezy and target your enemy LOL Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Thu Jul 10, 2003 23:15 pm    Post subject: Reply with quote

tr1ed wrote:
buggen har nått med bomben o göra? ...för ibland precis när det sprängs så krashar den ihop med en gång ...alltså inte stannar upp o det står bad connection uppe i höger hörn o så ..elle vad det står ..utan bara pang o så consolen ner


funderade precis på att posta exakt samma beskrivning Laughing men det är som tr1ed säger: bomben e plantad, man springer omkring liter dödar ts, man ska börja defusa, hinner inte, bomben sprängs och samtidigt som den sprängs konsollen ner/alla kickade, inget connection problem eller något.

edit: en sak till... folk som inte är på servern kan möjligtvis inte krasha den? för ibland när servern krashar ser jag en person som inte varit på servern innan dess, fast det kan ju också vara att han/hon bara väntat på plats o kommer in direkt när servern gått igång igen... kanske börjar bli lite paranoid Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Skurk



Joined: 30 Dec 2002
Posts: 150
Location: Örnsköldsvik, Ångermanland, Norrland, Sverige, Europa, Tellus, Vintergatan, Universum

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 16:49 pm    Post subject: Reply with quote

Jag hävdar att wc3 pluginet var mycket bättre än hero.. Hero är mest kaos.. Alla rushar genom väggar och matar magasin efter magasin.. wc3 handlade mer om skill (Och självklart level.. Smile )

/Petter a.k.a. Skurk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
z3rO_



Joined: 03 Feb 2003
Posts: 33
Location: Sweden, Fellingsbro

PostPosted: Wed Aug 13, 2003 14:48 pm    Post subject: Reply with quote

Skurk wrote:
Jag hävdar att wc3 pluginet var mycket bättre än hero.. Hero är mest kaos.. Alla rushar genom väggar och matar magasin efter magasin.. wc3 handlade mer om skill (Och självklart level.. Smile )

/Petter a.k.a. Skurk



Där håller ja med skurk lite... Men ja klagar väl inte på hero... Fast ja blev juh lite ledsen när allas gubbar hade försvunnit... :S Men annars tycker ja de e skoj på 8:an... De e mycket bra stämmning och trevliga personer som spelar... Fick hjälp med att fixa de nya viruset igår tack vare Chrille på 8:an... (Tackar och bockar) Men ja gillade väl wc3 lite mera... Men ja bryr mej inte så mycket... Men VARFÖR e 8:an nere just nu?? *Offtopic*

Ha de gött!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tr1ed



Joined: 03 Jul 2003
Posts: 51
Location: borås

PostPosted: Sun Aug 17, 2003 18:42 pm    Post subject: Reply with quote

Skurk wrote:
Jag hävdar att wc3 pluginet var mycket bättre än hero.. Hero är mest kaos.. Alla rushar genom väggar och matar magasin efter magasin.. wc3 handlade mer om skill (Och självklart level.. Smile )

/Petter a.k.a. Skurk


man kan inte säga att det behövs mer skill på wc3 än super ...det handlar bara om olika skills ...det kanske e mycket spray o så på superheros men att kontrolera recylen o.s.v. är skill det med.
själv tycker jag om o spela offensivt, rusha o mosa ....det blir lite roligare ..även fast det kan kännas bra o grundlura en motståndare med nån avancerad smygteknik ...hmm Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies