HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jag har BLIVIT bannad någon admin läs detta plz!
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xeeM!



Joined: 10 May 2003
Posts: 18

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 9:02 am    Post subject: Jag har BLIVIT bannad någon admin läs detta plz! Reply with quote

detta e lite skumt.. min kompis HADE suttit på min data sedan gick jag upp och då hade han bytt NICK så jAG HETTE neger fitta , JAG SKREV det nog 10 gånger ATT JAG SKA BYTA NICK men det tar ju 1round och medans DET HAR NÅGON BANNAT MEJ?!?!?! det e inte så snällt , liksom jag har inte brutit mot någon LAG på maffia jag vill spela där tills jag dör! , Question Exclamation snälla UNBANNA mig jag sa att jag SKULLE BYTA NICK SÅ FORT SOM JAG KUNDE! ..
och nästa round bytte jag nick till MAFFE ??? vad har jag gjort för fel? , MAN BRUKAR FÅ EN VARNING FÖRE BAN ???!?!?! plz fixa detta


Edit(Serpent):
Detta skrev du i en ny post, lär dig engelska och tryck på rätt knapp!

kk, mitt wonid är: 3052702

man blir ju upphetsad när man kanske inte kan spela på maffia..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 9:10 am    Post subject: Reply with quote

Skriv ut ditt WONid och lugna dig lite!
'
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 9:15 am    Post subject: Re: Jag har BLIVIT bannad någon admin läs detta plz! Reply with quote

Maffe ! wrote:
detta e lite skumt.. min kompis HADE suttit på min data sedan gick jag upp och då hade han bytt NICK så jAG HETTE neger fitta , JAG SKREV det nog 10 gånger ATT JAG SKA BYTA NICK men det tar ju 1round och medans DET HAR NÅGON BANNAT MEJ?!?!?! det e inte så snällt , liksom jag har inte brutit mot någon LAG på maffia jag vill spela där tills jag dör! , Question Exclamation snälla UNBANNA mig jag sa att jag SKULLE BYTA NICK SÅ FORT SOM JAG KUNDE! ..
och nästa round bytte jag nick till MAFFE ??? vad har jag gjort för fel? , MAN BRUKAR FÅ EN VARNING FÖRE BAN ???!?!?! plz fixa detta


1. "jAG HETTE neger fitta "
2. "min kompis HADE suttit på min data "
3. "liksom jag har inte brutit mot någon LAG på maffia "
4. "vad har jag gjort för fel?"
5. "MAN BRUKAR FÅ EN VARNING FÖRE BAN ???!?!?! "


1. Att heta Negerfitta är permban, rasistiskt.
2. Din kompis får köpa dig ett nytt spel i så fall.
3. Du har VISST brytit mot en lag på maffia
4. Du hette negerfitta
5. Vem har sagt det, beror på vad du gör, vi har ingen skyldighet att varna dig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
xeeM!



Joined: 10 May 2003
Posts: 18

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 9:16 am    Post subject: woniD Reply with quote

kk, mitt wonid är: 3052702

man blir ju upphetsad när man kanske inte kan spela på maffia..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 9:19 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Wonid: 3052702
Playername: neger fitta
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2003-06-18 00:44
Reg by: [OBU]Fairlane


Du är permbannad av Fairlane.
Ska du prata med någon så gör det med honom på IRC, men det nicket tror jag inte du kommer undan med, be kompisen köpa ett nytt HL åt dig...
Varför gjorde han så? Med flit?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
xeeM!



Joined: 10 May 2003
Posts: 18

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 9:25 am    Post subject: Reply with quote

nej, vi spelade LAN och jag dödade han 10 gånger sedan bytte han nick för han blev arg sen dagen efter gick jag upp till denna datan och jag såg att jag hette neger fitta , jag är själv EMOT rasism !
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Maffe ! wrote:
nej, vi spelade LAN och jag dödade han 10 gånger sedan bytte han nick för han blev arg sen dagen efter gick jag upp till denna datan och jag såg att jag hette neger fitta , jag är själv EMOT rasism !


Det är ändå din skyldighet att se efter vad du heter, det låter som ett misstag. Loggarna visar nog vad som har hänt. Fairlane måste kolla loggarna.

Lindansaren, jag påminner igen om att detta är ett forum för admins och frågeställare om man inte har något vettigt att säga.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Lindeman



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 769
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 10:46 am    Post subject: Reply with quote

Ok, jag brukar inte lägga mig i, men....
Du har tid att skriva "jag ska byta nick" 10 ggr, men du hinner inte skriva "name blabla" en gång?
Jag förstår inte hur det går ihop... Question

*edit* Är det nåt jag missat? Får/kan man inte byta nick under första rundan?

/Viscera


Last edited by Lindeman on Wed Jun 18, 2003 10:48 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
xeeM!



Joined: 10 May 2003
Posts: 18

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 10:47 am    Post subject: Reply with quote

men jag skrev name "Maffe ! i consollen och sa att jag kommer att byta nick... ?! sedan bytte jag nick och spelade.. ?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 13:46 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Viscera wrote:
Ok, jag brukar inte lägga mig i, men....
Du har tid att skriva "jag ska byta nick" 10 ggr, men du hinner inte skriva "name blabla" en gång?
Jag förstår inte hur det går ihop... Question

*edit* Är det nåt jag missat? Får/kan man inte byta nick under första rundan?

/Viscera
När man skriver "name blabla" i consollen så säger den nått med "Ditt nick byts när en ny runda börjar" eller "Du får ej byta nick nu" det kan vara så att när han kom in på servern så fick han inte vara med pistolrundan och då kan han ju inte byta nick. men enda gången man inte kan byta nånting i CS när den säger att man inte får då säger den "Only 1 team change allowed" och DET är första rundan om man vill byta lag direkt när man har valt ett lag. nått sånt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
xeeM!



Joined: 10 May 2003
Posts: 18

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 14:01 pm    Post subject: Reply with quote

rätt niemela, jag komm inte in till pitol rundan.. och det går inte byta nick när man e död.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 14:04 pm    Post subject: Reply with quote

FAIRLANE!


- Sorry, men denna topic skriker efter Logg-Kungen...Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 14:14 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har tagit upp en fråga på vår adminkanal på IRC hur vi ska göra. Så tills vi fattar beslut så händer inget.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 15:07 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Jag har tagit upp en fråga på vår adminkanal på IRC hur vi ska göra. Så tills vi fattar beslut så händer inget.


*pust*
Jag trodde du var död....Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
tkO*



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 18

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 15:52 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker att maffe inte har gjort nåt som är fel han kunde inte byta nick när han kom in men han försökte ändå...iofs så reagerar man på att han heter "NegerFi**a" För det är juh inte tillåtet Men han kund som sagt inte byta nick .
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 16:02 pm    Post subject: Reply with quote

tkO* wrote:
Jag tycker att maffe inte har gjort nåt som är fel han kunde inte byta nick när han kom in men han försökte ändå...iofs så reagerar man på att han heter "NegerFi**a" För det är juh inte tillåtet Men han kund som sagt inte byta nick .


Nej, men låt Admins ta detta....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 19:26 pm    Post subject: Reply with quote

tkO* wrote:
Jag tycker att maffe inte har gjort nåt som är fel han kunde inte byta nick när han kom in men han försökte ändå...iofs så reagerar man på att han heter "NegerFi**a" För det är juh inte tillåtet Men han kund som sagt inte byta nick .


Jo, jag har för mig att man kan byta namn innan man går in...

I vilket fall så är saken avklarad.
Back to top
View user's profile Send private message
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Thu Jun 19, 2003 5:00 am    Post subject: Reply with quote

Ursäkta att jag lägger mig i och att jag inte är admin men jag ville bara säga det att man kollar ju inte så ofta direkt vad man heter innan man connectar till servern. man tror ju inte direkt att ens kompis ändrar namnet..
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Fri Jun 20, 2003 10:43 am    Post subject: Reply with quote

Exakt petty det var det jag menade att han tänkte nog inte på det och sen kom han in och då försökte han byta nick .
Back to top
tkO*



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 18

PostPosted: Fri Jun 20, 2003 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Exakt petty det var det jag menade att han tänkte nog inte på det och sen kom han in och då försökte han byta nick . ...det var jag som skrev det trodde att jag var in loggad ...sry Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies