HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Superplayers 12-3D ute!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xeeM!



Joined: 10 May 2003
Posts: 18

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 21:30 pm    Post subject: gj Reply with quote

härlig SP bäst hittils tycker jag.. 5/5 ! Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
aron



Joined: 26 Feb 2003
Posts: 5

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 21:39 pm    Post subject: Reply with quote

Håller med maffe !!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
MemeX



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 10
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 22:16 pm    Post subject: Reply with quote

Jag HAR GILLAT alla SP filmer, men detta var ju allvarligt en total katastrof..

Den första SP filmen höll mycket högre kvalite än denna, bättre frags, bättre musik. Kanske var det då bildkvalitén som är sämmre på 1:an. Men inte stor skillnad.

Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 23:18 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
alltså, jag fattar inte hur folk kan klaga på att det är dålig musik?
Finns det dålig musik???
Ja, kanske för just dig, men är den dålig för det?

Och vad avgör det isåfall? Om 60% tycker att den är dålig och 40% tycker att den är bra, går det klanka ner på den då? Och använda det som kritik "byt musik till min smak nästa gång!" ????

vissa tror jag menar att musiken inte passade in med filmen i övrigt.
och nu har jag sett filmen och tyckte den va fet!
fin klanpresentation med bara nya frags!
passande musik (reloaded sndtrack) som gick i samma tempo som filmen.
förslag till nästa klanpresentation: låt varje member ha en avdelning för sej själva och sen mot slutet så blandrar du hej vilt och ökar tempot visuellt och musikaliskt.
tack bear!


Last edited by crab_people on Tue Jun 17, 2003 0:50 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
^ZerOne^



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 236
Location: Karlshamn

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 23:52 pm    Post subject: Reply with quote

Sen trodde jag att man skulle ge sin PERSONLIGA åsikt och inte sitta och gissa vad 1000 andra tycker om t.ex. musiken.

Är man en resonabel människa som lägger ut något och vill ha synpunkter så ska man ju inte sitta och stirra sig blind på varje inlägg utan snarare bocka av i en lista vad folk tyckte var bra dåligt. På så sätt framträder ganska snabbt ett mönster som visar vad folk generellt tycker.

Efter det kan man välja att skita i den generella åsikten och köra vidare på sitt egna sätt, eller om man ändrar sig lite för att tillgodose massan mer. Men det handlar om en personlig prioritering för att behålla nöjet i att göra sina verk.

Så cool it down Harvey.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Gossen



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 452

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 1:42 am    Post subject: Reply with quote

håller med Zerone,, trodde att de va de Forumet va till för
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Gossen



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 452

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 2:03 am    Post subject: Reply with quote

en annan sak, varför står det alltid "directed by... " den e väl knappast regiserad av bear-art, produced eller edited by skulle väl vara bättre ordval..
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 3:21 am    Post subject: Reply with quote

För mycket eco frags.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
AdiAm



Joined: 09 Jan 2003
Posts: 130
Location: Göteborg

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 6:51 am    Post subject: Reply with quote

jag tycker också att SP e bättre... håller på att ladda ner filmen *längtar tills jag kan se den*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 7:46 am    Post subject: Reply with quote

Som jag sagt tidigare, dessa filmer är gratis för oss alla och jag tycker inte att man ska klanka ner negativt på filmerna och använda taskig attityd. Jag är glad att nallen gör detta så jag kan titta då och då på dem.
Tack för det Bear.

Klaga kan ni göra på saker ni betalat för, inte på något som en stackare slitit med(alla vet hur drygt det kan vara att få en film bra).


//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 8:12 am    Post subject: Reply with quote

JAg har sett alla Bears filmer. Alla filmer har varit bra. Men med tiden har den första filmen blivit dålig (nyare teknik, gör filmerna snyggare) Men då den kom ut var den HeT

Men den filmen alla snackar om...Electronic Warfare, vad e de för en film? Gjord av Bear? Kan nån isf skicka den till mig. När jag kommer hem från jobbet, ska ja ta o sätta mig ner för att titta på Bears nya film o njuta lite.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 8:34 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
alltså, jag fattar inte hur folk kan klaga på att det är dålig musik?
Finns det dålig musik???
Ja, kanske för just dig, men är den dålig för det?

Och vad avgör det isåfall? Om 60% tycker att den är dålig och 40% tycker att den är bra, går det klanka ner på den då? Och använda det som kritik "byt musik till min smak nästa gång!" ????

Inte bara kritik till PeTTy utan i alla rescentioner, inlägg osv efteråt så skrivs det så här?
Varför?

Jo, det är sant det ni skriver att filmen är blir dåligare i era öron, men är detta verkligen kritik som skall riktas emot filmen som sig och till den som har gjort filmen? eller till någon annan heller för den delen, för musik i sig är jävligt personligt.


Jag skrev att det va min personliga åsikt och ja det finns dålig musik. sådan musik jag inte tycker om är dålig musik för mig... FÖR MIG är det dålig musik eftersom JAG inte tycker om den...


Quote:
Som jag sagt tidigare, dessa filmer är gratis för oss alla och jag tycker inte att man ska klanka ner negativt på filmerna och använda taskig attityd. Jag är glad att nallen gör detta så jag kan titta då och då på dem.
Tack för det Bear.

Klaga kan ni göra på saker ni betalat för, inte på något som en stackare slitit med(alla vet hur drygt det kan vara att få en film bra).


//Serpent.




Borde inte folk få skriva sin personliga åsikt om dom inte tycker om filmen? lr ska bara folk som tyckte filmen va bra få skriva? då borde väl ingen få skriva någon kommentar i denna nyhet? då blir det ju inget i detta forum för det mesta som skrivs i detta forum är ju sina personliga åsikter? rätt lr fel?




P.S hur får man "petty wrote" istället för quote?
Back to top
View user's profile Send private message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 10:16 am    Post subject: Reply with quote

jomen vad är meningen med att skriva om man inte ens har konstruktiv kritik? "musiken var dålig" är ju knappast det iaf.
håller med serpent på denna..

PeTTy du skriver [quote=PeTTy]
Back to top
View user's profile Send private message
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 10:19 am    Post subject: Reply with quote

jag tycker att man ska bedöma alla saker i filmen o inte en del så då kommer musiken med i bedömningen...

ok thnx
Back to top
View user's profile Send private message
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 10:22 am    Post subject: Reply with quote

musiken var tokigt bra! Razz Laughing
helt rätt ju när det hs-as!

man skulle nästan kunna tro att du tagit demo på mig bear o gjort om!! Laughing Laughing


GJ!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
^ZerOne^



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 236
Location: Karlshamn

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 10:23 am    Post subject: Reply with quote

Men alltså, ursäkta men jag blir riktigt störig på vissa här som tyckt tro att allt negativt är klagan. Hela poängen med kritik är att folk även ska få säga vad dom tyckte var bra eller inte, och om nu inte Bear är intresserad av det så borde han ser över vart han lägger ut sina filmer (i koppling med diskussionsforum = dålig) eller tydligt skriva att han avböjer sig alla kommentarer.
Det är en jäkla skillnad på KLAGA och negativ kritik.
Utan att orka läsa igenom hela tråden igen så kan jag nog säga att alla lägger fram en personlig åsikt och inte ett KRAV.
Ingen kräver att Bear ska byta musiken på denna eller nästa film, men de tror sig tycka om filmen bättre om så skulle göras.
I vilket fall så är alla glada över att Bear gjort nått utav huvudtaget i slutändan ändå.

Exempel:
Oj vad den nya stopskylten är kass enligt mig. – Kritik
Oj vad den nya stopskylten är kass och ful, byt ut den genast! – Klaga/klanka

//^ZerOne^ som inte längre får klaga på vädret eller andra idiotiska handlingar som han inte på nått sätt betalt för att de ska ske. - DOH! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Bra film! Men förut var Superplayers av en annan stil, du hade flera olika låtar i filmen....Och nu är det lite mer sång oxo....

Min reaktion : Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Nu har jag kollat ett par gånger. Verkar vara duktiga snubbar de där Team 3D. Jag upphör inte förvånas över den höga bildkvalitén i dina filmer, för mig ett mysterium jag hoppas vara nära lösningen på. Musiken passar bra, folket träffar där dem siktar, allt är finemang. Dock var det något som grämde mig. Jag tycker mig blivit mer berörd, mer hänryckt av några av de tidigare SP-filmerna. Att du är guden på det här är det dock inget snack om. Stabilt jobbat, proffsigt, snyggt och konsekvent.

GJ, du mystiske elit-frags-filmmakare.

PS. Jag tänker nog nu idag sticka till FOI och låna en hårddisk av dem. När jag gnällde över min fulla hårddisk berättade far min att deras avdelning köpt 20 st 120 gigga-biggare de typ inte behövde tills vidare. Sweet. En fattig Lupus lånar. DS.
Back to top
View user's profile Send private message
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 11:18 am    Post subject: Reply with quote

hur öppnar man filen? "winzip cant open this file, does not seem to be a valid archive" ?
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 11:44 am    Post subject: Reply with quote

^ZerOne^ wrote:
Men alltså, ursäkta men jag blir riktigt störig på vissa här som tyckt tro att allt negativt är klagan. Hela poängen med kritik är att folk även ska få säga vad dom tyckte var bra eller inte, och om nu inte Bear är intresserad av det så borde han ser över vart han lägger ut sina filmer (i koppling med diskussionsforum = dålig) eller tydligt skriva att han avböjer sig alla kommentarer.
Det är en jäkla skillnad på KLAGA och negativ kritik.
Utan att orka läsa igenom hela tråden igen så kan jag nog säga att alla lägger fram en personlig åsikt och inte ett KRAV.
Ingen kräver att Bear ska byta musiken på denna eller nästa film, men de tror sig tycka om filmen bättre om så skulle göras.
I vilket fall så är alla glada över att Bear gjort nått utav huvudtaget i slutändan ändå.

Exempel:
Oj vad den nya stopskylten är kass enligt mig. – Kritik
Oj vad den nya stopskylten är kass och ful, byt ut den genast! – Klaga/klanka

//^ZerOne^ som inte längre får klaga på vädret eller andra idiotiska handlingar som han inte på nått sätt betalt för att de ska ske. - DOH! Laughing


Jag förstår att detta var som svar på mitt inlägg. Så jag svarar.
Jag tycker det är dålig stil när man bara klagar. Konstruktiv kritik är helt ok, men att bara gnälla sticker i ögonen på mig till och med och jag kan tänka mig att Bear blir besviken efter allt jobb. Gillar man den inte behöver man ju inte säga det officiellt utan en bra bakgrund.
Hoppas du förstår vad jag menar så jag slipper förklara igen...

Exempel:
Kille 1 "Här varsegod, du får en volvo S80 av mig gratis"
Kille 2 "Vafan är du dum, jag vill ha en Saab 95"

Det är oförskämt och brist på respekt enligt mig iaf...
Jag är glad att det finns CS filmer och att folk gör dem, sen om just jag gillar dem eller inte behåller jag för mig själv, det du som person inte gillar kanske en annan tokgillar så vem är du att bedöma det och häva ur dig en massa skit som kan såra den som gjort filmen?

Get my point? Eller är det bara jag som känner så?


//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies