HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SSRF säljer [Krav]-märkta morötter för 21,11 kr/kg

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> The League
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun Jun 15, 2003 20:20 pm    Post subject: SSRF säljer [Krav]-märkta morötter för 21,11 kr/kg Reply with quote

för er listiga vann SSRF 6e matchen i Div 3 med 21-11 (12-4, 9-7)

Vi började en 45 minuter innan å körde lite fy_iceworld, aim akcolt och aim usp, för att värma. fortsatte med en liten genomgång om positioner som CT och en mycket mindre genomgång som T vad som behövdes göras.

Efter 9-0 i rundor fick Krav hål på vår nolla som CT, sen fick de några rundor tills vi tog in några. Då passa min dator på å starta om sig å kravarna fick 2 rundor innan jag kommit in (vi ville ju ge dem lite chans).

12-4... å SSRF behövde "bara" 5 för att vinna... lite "som vanligt" denna omgång.

Första missar vi fatalt, varför vet jag inte. Krav köpte lyckopiller för 800$ styck.

Econ drar vi en rush mot b1 (inte spawn då alltså), halvvägs ut stöter vi på patrull av skjutgalna kravare med mp5or.
Vi bestämmer oss i all hast att reterera å rusha spawn istället. Jag letade förgäves efter radio4 och "Circle around back!!". Krav märker vårt lilla trix och rushar mot sin spawn.

Utanför dörren sitter jag och Cake med varsin laddad och klar glock. TiUnA rushar mot bomben, jag tar ned han med glocken, plockar upp hans mp5a. 3 Kravare springer ut genom dörren med näsan mot rampen och cake. Alla koncentrerar sig på att döda honom med sina mp5or och ger fasen att ens se åt mig. TiUnA sparade 25+ skott åt mig och jag fick alla 3. Sista kraven luras å Gossen spetsar han i rumpan från kort håll. 1-1! 4 rundor till grabbar.

nästa gång jag tittade på scoren behövde vi 1 runda till. den tog vi, efter det tittade jag igen (idogt rushande mot b1) å då stod det 9-3. Jag köpte en mac10 för att sätta fart på aimandet, mötte Ryzzen och dog fethårt. Vi började tappa aimet och koncentrationen, krav däremot började fatta vad som stod på. aimade tokigt bra (utom en lite awpnisse på slutet) och hyfsade till scoren till 9-7.

En hälsning till alla som argt skriver "teamsay" när jag retas med dem. FUCK OFF! Mad jag skriver vad (nästan; maffiaregler ju) jag vill var jag vill.
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

ni låter som en div 2 klan *ryser*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 14:49 pm    Post subject: Reply with quote

Ni vinner alltid med 21-11 eller 22-10! GJ iaf!
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Thu Jun 19, 2003 20:52 pm    Post subject: Reply with quote

det var ju det jag sa.

dock får jag inte skriva på forumet längre för remoulade... jag får inte skriva på "danska". Nu har jag kidnappat brorsans dator, medan han e i badet.
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Fri Jun 20, 2003 14:10 pm    Post subject: Reply with quote

Bra jobbat SSRF Smile

Synnd bara att jag inte kunde va med Sad

PS, soory för "teamsay", en del Morötter e lite nya till SM miljön där man får komma med glada tillrop o småprat under match. De lär sig så smånigom (morötter e ju en 2årig växt, så det tar lite tid för oss Very Happy) Smile

GL i 2an Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> The League All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies