HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
camper4ever - ursäkta mig...

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
foxy



Joined: 08 Jun 2003
Posts: 1

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 16:38 pm    Post subject: camper4ever - ursäkta mig... Reply with quote

Svar till camper4ever. Eftersom man inte kan posta replys i denna del av forumet.

Ok, så jag blev lite sur efter du hade "råkat" skuta ett halvt mag på mig utan att säga förlåt eller något annat och jag är hemskt ledsen för mitt ordval. Detta var en engångsföreteelse som ni kan kolla i loggar mm då jag aldrig brukar whina etc. Sen camper4ever det skulle det vara på sin plats att varna personen/personerna som använder dumma ord, då jag ser att du gillar att sätta fast dessa personer (vilket iofs är bra). Ett misstag när man är sur och trött kan nog hända de flesta.

Slutligen vill jag säga att detta inte kommer upprepas, ett bra uppförande är a och o för bra spelglädje.

MVH default... wonid 52644

ps. Anledningen till denna topic är att jag gillar era servrar mycket och skulle tycka det var tråkigt att bli bannad. Släng/flytta gärna denna topic då den inte riktigt hör hemma här men lyssna gärna på vad jag sagt. Jag vet mycket väl vad cp är och det är definitivt inte ord att använda som skällsord.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies