HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Swedish Maffia's Elites.
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 20:01 pm    Post subject: Reply with quote

hade en trevlig dag hade haft kimmo i motståndar laget hela dagen så när han drar så kommer hobin in i ja just de motståndar laget Sad hobin är värre än kimmo tycker iaf jag den killen dör ju aldrig det gör ju kimmo aif
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
& ftR



Joined: 26 Mar 2003
Posts: 55
Location: Falun

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 21:42 pm    Post subject: Reply with quote

DiRoZ wrote:

bear-art e ruggis med AWP..

Lol? Bear-art med awp:n.. Smile isf e jag lika bra som han.. spelade ju med han.. då va han inte så bra med awp! (Sry om jag "är en diva") ville bara säga att han inte är SÅ bra med awp.. men filmer kan han.. å han e inte dålig med awn heller
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 21:46 pm    Post subject: Reply with quote

du vet att AWP och AWM är samma sak
och btw
bear art knäcker nog de flesta med awp här på maffia, bara för att han spela dåligt när du såg det menas det inte att han är dålig, jag tror faktiskt han hade ägd sönder dig fast jag inte har sett dig spela, bear är grym med ak-colt också
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 21:52 pm    Post subject: Reply with quote

& ftR wrote:
DiRoZ wrote:

bear-art e ruggis med AWP..

Lol? Bear-art med awp:n.. Smile isf e jag lika bra som han.. spelade ju med han.. då va han inte så bra med awp! (Sry om jag "är en diva") ville bara säga att han inte är SÅ bra med awp.. men filmer kan han.. å han e inte dålig med awn heller

Bear-art är ruggigt duktig med awp om vi jämför honom med mig.
Men om du tar och kollar skillnaden mellan Heaton och Bear-art så skulle nog bear-art losat med 2 frags Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 23:28 pm    Post subject: Reply with quote

om jag skall vara ärlig tror jag att Bear-Art vinner Razz
HeatoN spela inte AWP.

Om det är en kille på AWP som är sjuk är det eXtaZ, se och lär på Aztec Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 23:47 pm    Post subject: Reply with quote

Glömmer ni inte mig???

ne, jag måste erkänna att jag aktar mig för extaz och kimmo, Och VOLVO!!!!!! en kille som jag blev förbannad på var nog Keuban, som på nått vänster drar mig 12 gånger i rad...

maffia har många elites... jag kan säga som så att alla är det inte, men jag skulle anse mig själv som Elit.. skulle ansett Volvo som elit (vem skulle inte det) alla i [SM], alla i [FB], alla i [Gobbe] alla i [SSRF], alla i FLU| Alla i Critical >, Och många fler.

såna stora namn som Kimmo, Bear-art osv. det är überelit (som luppe ung)

vi kan inte sitta o jämföra mig med Kimmo, för till och med min lillasyster Cornelia vet att Kimmo Pinar mig med ena handen bakom ryggen, och andra bakom andra handen...

så där..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 2:53 am    Post subject: Reply with quote

In love wrote:
maffia har många elites... alla i [SSRF],
Nu vet du inte vad du snackar om grabben. Kom tillbaks med det påståendet när du verkligen mött alla i [SSRF]. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]karlos



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 886

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 3:20 am    Post subject: Reply with quote

FusioN aka Chilling wrote:
alltså, ni flesta tror säkert att de som är "världsbäst" är de osm har sitt namn som potti och 3D Da Bears osv.
har ni ens sett quick spela, hans reflexer är riktigt bra, man är itne världsbäst för man har sitt namn, vem kände till quick innan, INGEN, men nu är han fan känd som reflexguden. killen har otroliga reflexer alltså
anyway, enligt mig så är han lätt med bland de top 5 i hela världen och som harvey sa, så har han meriter så det räcker


quick heter han förmodligen för att han är så sjukligt jädrans snabb, vilket jag bevittnat irl de dagar vi söp tillsammans på DK, så ponera inte ihop något annat. Och förmodligen innan du ens visste vem det var.
Back to top
View user's profile Send private message
Freekill



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 80

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 5:06 am    Post subject: Reply with quote

FusioN aka Chilling wrote:
har ni ens sett quick spela, hans reflexer är riktigt bra

Ja satt brevid honom på första dk-sthlm. De va de värsta ja sett inom CS ;P

[SM]Harvey Wallbanger wrote:

Glömmer aldrig när quick satt på DK sthml-1 och spela mot bots med en dgl.
Hörlurarna nere (utan ljud) och satt och snacka med oss samtidigt som han
mata in HS efter HS efter HS.

Precis va ja snacka om, de värsta va att han gjorde precis samma sak när han lira mot er andra på DK. Satt me lurarna nere, snacka lite, knappt snegla på skärmen, hade 2 skott i magget o orka inte ens ladda om för han visste att om de kommer nån så räcker de... då e man sjuk ;D
Han jävla hopp-HS (HELA #¤!&% TIDEN) trodde man inte va sanna ;D hehe

Orkar inte tänka så hårt just nu efter en lång dag på djurgårn me massa öl o sånt o klockan är snart 6 på morronen.. men dom jag rent spontant tycker är bäst (av alla ja spelat mycket mot) är niemela o fridolf.
Hobin är oxå bra.
Dessutom så tycker ja att 'Full finne med kniv' borde nämnas för sina jävla kniv-skills! Inte att han träffar, de kan många, utan att han e så jävulskt säker på o hitta dom rätta lägena för knivning!!! (Och för att han har skönast spelstil på maffia, stormar ALLTID, whinar ALDRIG =)

Sen har man ju iofs mött nåra av killarna i Arch^Angels, fast på ebta.. raphael och raziel tex är inte ens roliga ;D

btw, måste erkänna att man saknar alla gamla riktigt bra lirare, som tex lotus-killarna o liknande typer! :/ Hajja va mkt roligare o ha servrarna fulla me sånna spelare! Och va mkt mer man skulle utvecklas! (tror ja iaf =)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Freekill



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 80

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 5:11 am    Post subject: Reply with quote

(lite of topic, men ja tror forum-klockan är lite ur balans.. alla mina klockor här hemma, och även solen som typ skiner nu :/ säger att kl e 6.. inte 3 som de står i mitt inlägg här över... nu ska ja sova, gonatt alla!)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 8:41 am    Post subject: Reply with quote

[siLL]karlos wrote:
FusioN aka Chilling wrote:
alltså, ni flesta tror säkert att de som är "världsbäst" är de osm har sitt namn som potti och 3D Da Bears osv.
har ni ens sett quick spela, hans reflexer är riktigt bra, man är itne världsbäst för man har sitt namn, vem kände till quick innan, INGEN, men nu är han fan känd som reflexguden. killen har otroliga reflexer alltså
anyway, enligt mig så är han lätt med bland de top 5 i hela världen och som harvey sa, så har han meriter så det räcker


quick heter han förmodligen för att han är så sjukligt jädrans snabb, vilket jag bevittnat irl de dagar vi söp tillsammans på DK, så ponera inte ihop något annat. Och förmodligen innan du ens visste vem det var.

jag förstår inte vad du menar med ponera, menar du att jag inte visste vem quick var lr något? menar du att jag skrev fel om honom, för han är nämligen en reflex gud
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 8:42 am    Post subject: Reply with quote

Freekill wrote:
(lite of topic, men ja tror forum-klockan är lite ur balans.. alla mina klockor här hemma, och även solen som typ skiner nu :/ säger att kl e 6.. inte 3 som de står i mitt inlägg här över... nu ska ja sova, gonatt alla!)


Har en känsla av att Freekill fick för mycket av det goda på Grönan igår... Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
xpozer



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 49
Location: Borås

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 9:06 am    Post subject: Reply with quote

ska jag vara ärlig så har ni nog glömt mej Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 9:31 am    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
In love wrote:
maffia har många elites... alla i [SSRF],
Nu vet du inte vad du snackar om grabben. Kom tillbaks med det påståendet när du verkligen mött alla i [SSRF]. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


vem är det jag INTE har mött då Very Happy

jag är nästan säker på att jag har mött alla... jag har lirat här ett jäkla bra tag Razz Very Happy Very Happy Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 9:38 am    Post subject: Reply with quote

har du mött alla dessa så Razz galactus å gossen ärla bäst crazysailor e bra med
Galactus(cl)*, Snudge_B(vcl), Gossen(WA)*, TrisTaN*, Fenan(web)*, CrazySailor*, Slinkan(server), MrGaySweden, HagZor, Ju-Justus, Remoulade, Cake, debuZzer, Slaughta, Gonzola, LoBoToMeRaD, Robocop. (* förstafemman)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moongoat



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 524
Location: Sthlm

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Orkar inte quote:a men jag tycker att FLU | Ford är en av de bättre på maffia också.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 10:01 am    Post subject: Reply with quote

moongoat wrote:
Orkar inte quote:a men jag tycker att FLU | Ford är en av de bättre på maffia också.
ja orkar quta.......har aldri set f0rd har hört att han fakenickar hela tiden...lite trist blir ju hellre aegd av en FLU än av noname 2k3 personligen fick ja feterespekt för serpent han aegde södner å samman på milita..efter det trodde ja länge att serpe va bäst på maffia Very Happy Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FLU|f0rd



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 252
Location: Ume / Vbg

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 10:41 am    Post subject: Reply with quote

jag tror tyvär inte jag platsar i listan Sad jag har inte hunnit spela så mkt på sistone

jag spelar numera nästan bara på sm8 och jag fakenickar för jag skall kunna kicka/banna alla "ögontjänare" som bara sköter sig när de vet att det är en admin på servern, om nån frågar realnick så svarar jag med private-mess

off-topic: nu e jag borta från cs i 2mån på beach2k3, ha´re bra allihopa, ses i varberg eller i augusti
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 11:45 am    Post subject: Reply with quote

dom som e bäst på maffia just nu måste väl ändå va vessey , trixoz och niemela. dom e ju dom ändå man känner sig "rädd" för inne på servers..

ps "rädd" = ses som ett hot,, aja , ni fattar .ds

personligen så tycker jag inte d finns nån elit på maffia just nu ,,,
e man elit så spelar man cpl osv..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Vani va värst när han lira på maffia. Han kunde storma mot 7 pers ensam o ta ut hela laget då. Quick va skönast, spela i samma clan som han tidigare o han är asgo IRL. Niemela är public pro no1, ok på pcws Smile

Sen när de gäller awp så tycker jag inte någon har lyckats slå igenom riktigt förutom quick!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 3 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies