HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bästa minnena från maffia (ämsålänge)
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 6:07 am    Post subject: Reply with quote

Dom senaste spelarminnena är nog från en underbar afton när en hel server var fyllt med enbart SSRF, gobbe, siLLar och FreezeBitchar!
Aldrig skrattat så mycket framför datorn i hela mitt liv!!


- ALLA kör eco för att spara ihop till Para och köper man para så är det lag att man börjar skjuta från spawn
- FreezeBitch rushar med kniven i tron om att dom hinna fram innan dom andra hinner ta fram sina vapen... Rolling Eyes
- Tokrushen på cbble som slutade i massaker enbart pga Jol-Bos förädiska HS på mig, alla rushar, Jol-Bo som CT dödar mig, jag hinner sula iväg en HE innan jag dör, Galactus som T dödar Jol-Bo, min HE dödar mina TM Ernst Hummer och Gossen och som grädden på moset sular Remoulade som CT en HE in i infernot och dödar resten av terror packet. Screenshot finns.
- Det är pumphagel session och Remoulade som är berusad av sin iver dödar först 3 T och bestämmer sig för att döda en TM också...mig...

- Back in the old days när DukeSwe var admin och vi spelade cs_dune natten lång!!
- Kamelens HE som dödade 4 pers i tunneln på Dust.
- Karlos som dödar 7 pers med Deagle innan vi hinner fatta vad som händer.
- Drazzilb med dragen kniv attackerar 2st T med AK och gobben dödar båda! OBS! Ingen T drog sin kniv utan toksprayade på 2 cm avstånd.
Back to top
View user's profile Send private message
G-man



Joined: 25 May 2003
Posts: 96
Location: DENMARK LAND OF THE GRINDERS!

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 6:39 am    Post subject: Reply with quote

WHAT??? ISN'T DUKE ADMIN??? LOLOLOLOLOL HE WAS THE ONLY ADMIN WHO HELPED ME OUT WITH DELETING THE BANS ON MY WON IDS!!!! I GUESS I HAVE TO USE THE OTHER "GRINDER-FRIENDLY" ADMINS NOW!! DAMN IT!!! ONLY 3 LEFT!!!

BWAHAHAHA

WHY DID PUKESWE LOSE HIS ADMIN????

-GRINDER
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 8:28 am    Post subject: Reply with quote

min bästa minne är på italy det va jag en kille som hete "Spanien ar ett land, och flera andra (serverna va full). jag va t och spanine va ct, jag rushar ner till ct spawn dar han har dröjt kvar och självklart sprayar jag ner honom. då frgar han om vi ska köra kniv och ja vist säger man för det är ju alltid kul. så jag rushar ner vid stora trappan och möter inte en ända ct så kör vi våran kniv fajt och eftersom jag vann den så börjar killen whina:
det va fusk, jag fick inte ens chansen, en gång till
och jag rushar på samma ställe utan att möta nån ct så jag kommer ner riktigt snabbt och ser då att det är 3 ct kvar i spawn 2 st springer där ifrån utan att se mig så jag sprayar iväg nåra skott och dödar dom, då kommer spanien i ryggen på mig och knivar mig bakifran, så håller vi på och kör kniv fajt i säker 10 rundor och jag vinner dom flesta, då börjar spanien klaga du fuskar det går alldrig bra för mig när jag lirar på samma server som dig. du e dum. varför kan jag inte lira bra när jag lirar samtidigt som dig?
då börjar jag mistänka att det är en stammis så jag frågar om det är han?
vem fan är det säger han då?
men till slut bytte han till sitt riktiga nick och vist hade jag gissat rätt.
vill inte säga den personens namn/nick utan det får han säga själv om han vågar berätta att jag slaktade honom me kniven Very Happy Very Happy Very Happy
tror det vart att jag dödade honom 6 lr 7 gånger och han tog mig 2 lr 3

dagarna efter träffar jag honom igen och då säger han att det är mitt fel att han inte kan lira bra för när jag hade dragit så hade han haft över 20 kills och under 10 death på två maps i rad och jag vet att ha nhade det för brorsan satt kvar och lirade. men tror inte jag har samma inverkan på den personens spel längre då jag vart total ägd av honom igår lr i för går.
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 10:42 am    Post subject: Reply with quote

låter som min relation med volvo Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 10:50 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
låter som min relation med volvo Wink

8-1 till mej =) vi kanske borde teama istellet Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Wed Jun 04, 2003 0:29 am    Post subject: Reply with quote

Olle hackelrundan var vacker.... Hela den dustomgången var nog det roligaste jag gjort framför en dator..... Jag dödade ju faktiskt en T även fast jag var tvungen att göra det genom dej!!! Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Kenji



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 399
Location: Lund

PostPosted: Wed Jun 04, 2003 10:45 am    Post subject: Reply with quote

grinder DU ÄR SÅ DUM!!!!!!!!! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Wed Jun 04, 2003 16:18 pm    Post subject: Reply with quote

& [HVMK]Volvo 240 wrote:
ehhhh sennaste va när ja tog 7 pers me hagel på inferno på cirka 20 sekunder Very Happy både freezebitchare å SM å annat bra folk inne...den mappen sluta ja på 20-3 å kröde ENBART m3 Very Happy de vart skoj


om de var Freezebitches var de nog bara fakenickers Razz


minnen annars DK 2002 Skåne o 2003 Sthlm bästa minnen

i liret har jag allt för många....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Wed Jun 04, 2003 16:38 pm    Post subject: Reply with quote

*Semi-relevant* Maledrach. Jag snurrade bort mig i texten där nånstans. Men jag minns att du knivade mig som en gud en gång i tiden. Det gjorde du bra. Hoppas att jag har gett igen sen dess.
Back to top
View user's profile Send private message
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Wed Jun 04, 2003 16:49 pm    Post subject: Reply with quote

Första gången jag steg in på Maffias servrar!

+ 1000 10000 till!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Banten



Joined: 17 Apr 2003
Posts: 755

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 0:19 am    Post subject: Reply with quote

Askul lir ikväll!
#1: Vi körde disco/knivfajt på as_dolomiten... Världens skönaste låt på tv:n på den banan

#2: cs_beersel. Jag som ensam T smyger uppför en trappa. En ct dyker upp 3 meter framför mig! Vi kör klassikern "tömma hela magget utan att döda varandra". Jag vänder mig och ser en till ct komma nerifrån trappen, med kniven i högsta hugg. Fram med glocken! Båda ct chargar mig, men istället för att kniva mig, kutar den ene förbi mig och knivar ihjäl sin kompis... Och jag avslutar det hela Twisted Evil

Dessutom slog jag mitt hagelbrakarrekord på 627dmg, numera 684dmg, ett skott Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Erazor



Joined: 31 Dec 2002
Posts: 410
Location: Home

PostPosted: Thu Jun 05, 2003 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

Det finns så många goa minnen fråmn Maffia att jag inte orkar dra dom alla..

sägher bara.. att Maffia är Världens bästa Cs Community och att vi är bäst helt enkelt Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 3:04 am    Post subject: Reply with quote

Öhm... jag har lyckliga stunder bara jag spelar på cs8, garva nåt så in i h.... fråga bara andra som spelar där Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 3:30 am    Post subject: Reply with quote

bästa var när vi (jag, lekstuga och fren bl.a.) drog igång en fet knivfajt på dust2 som varade i stort sett hela mappen. mkt boosting på lådor så att man inte kunde bli dödad och sånt Very Happy
annars så är varje spesltund på maffia ett fint minne Wink Cool
Back to top
View user's profile Send private message
&Trigger_Finger



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 526
Location: Västerås

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 10:33 am    Post subject: Reply with quote

13steps wrote:
bästa var när vi (jag, lekstuga och fren bl.a.) drog igång en fet knivfajt på dust2 som varade i stort sett hela mappen. mkt boosting på lådor så att man inte kunde bli dödad och sånt Very Happy
annars så är varje spesltund på maffia ett fint minne Wink Cool


Ey! jag var också med o startade det hela!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 11:07 am    Post subject: Reply with quote

bästa minnnen vet jag inte men igår på cs7 hade jag jävligt roligt på de nya mappsen eftersom jag itne kundeh itta runt. jag körde bara kniv med mikkis full finne med kniv och några fler och det var jävligt roligt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 11:21 am    Post subject: Reply with quote

FusioN aka Chilling wrote:
bästa minnnen vet jag inte men igår på cs7 hade jag jävligt roligt på de nya mappsen eftersom jag itne kundeh itta runt. jag körde bara kniv med mikkis full finne med kniv och några fler och det var jävligt roligt.

jo de va ql men folkl skjöt ju ändå så därför köpte ja hagel å awp i nödvärn å skjöt på allt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 13:20 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
*Semi-relevant* Maledrach. Jag snurrade bort mig i texten där nånstans. Men jag minns att du knivade mig som en gud en gång i tiden. Det gjorde du bra. Hoppas att jag har gett igen sen dess.


va ett tag sen vi lirade ihop flera maps, men vad jag vet så har du inte gett igen helt, men vad vet jag??

fast det är ingen ide att försöka döda mig för det går inte Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies