HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Running speed!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Wed Jan 07, 2004 2:12 am    Post subject: Reply with quote

Nån har säkert svarat men LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dubbel klicka på +forward och det går snabbare!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Sun Feb 01, 2004 13:54 pm    Post subject: Reply with quote

När jag mixade lite med cl_forwardspeed så märkte att om man ställer det som följande: cl_forwardspeed 140; cl_backspeed 140; cl_sidespeed 140, så kan man vandra snabbare än andra och endå inte låtta och få sicktet i samma klass osm vandra. Jag vet om det är fusk.

Nåja det var så kul så jag har till och med gjort knappar för det som ser ut så har: alias "n" "cl_forwardspeed 400; cl_backspeed 400; cl_sidespeed 400"; alias "fw" "cl_forwardspeed 150; cl_backspeed 150; cl_sidespeed 150"; bind "'" "fw"; bind "[" "n" ('=ä, [=å.). Dock så övergår det till springa mode om du kobinerar framåt eller bakåt med sidogång (det borde finnas ett kommado för det med!). Det skulle vara ännu roligare om man kunde göra så att skiftknappen skulle göra "fw" när man trycker ner den och tillbaks (n) när man släpper den Smile. Ifall någon går på det här så är det "lol" eftersom att när man använder "fw" så är det lika fort som att smygga.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Sun Feb 01, 2004 13:58 pm    Post subject: Reply with quote

Offtopic:

Snälla Old_Dog, kan du inte byta tebax till din gamla avatar? Din nya är ju ap-ful Razz

_________________
In Trance we Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Delreich



Joined: 06 Nov 2002
Posts: 1649
Location: Linköping

PostPosted: Sun Feb 01, 2004 14:52 pm    Post subject: Reply with quote

Saibot wrote:
När jag mixade lite med cl_forwardspeed så märkte att om man ställer det som följande: cl_forwardspeed 140; cl_backspeed 140; cl_sidespeed 140, så kan man vandra snabbare än andra och endå inte låtta och få sicktet i samma klass osm vandra. Jag vet om det är fusk.

Nåja det var så kul så jag har till och med gjort knappar för det som ser ut så har: alias "n" "cl_forwardspeed 400; cl_backspeed 400; cl_sidespeed 400"; alias "fw" "cl_forwardspeed 150; cl_backspeed 150; cl_sidespeed 150"; bind "'" "fw"; bind "[" "n" ('=ä, [=å.). Dock så övergår det till springa mode om du kobinerar framåt eller bakåt med sidogång (det borde finnas ett kommado för det med!). Det skulle vara ännu roligare om man kunde göra så att skiftknappen skulle göra "fw" när man trycker ner den och tillbaks (n) när man släpper den Smile. Ifall någon går på det här så är det "lol" eftersom att när man använder "fw" så är det lika fort som att smygga.

liten text drar alltid till sig uppmärksamhet...

iaf, det du ville fixa med shift går alldeles utmärkt:
alias +blaha fw
alias -blaha n
bind shift +blaha
Back to top
View user's profile Send private message
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Sun Feb 01, 2004 15:53 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="Delreich"]
Saibot wrote:
iaf, det du ville fixa med shift går alldeles utmärkt:
alias +blaha fw
alias -blaha n
bind shift +blaha
Perfekt, nu vet jag hur man gör sådan kommandon med Smile
_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies