HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nya banor?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FLU|Swedish Cop



Joined: 05 Jan 2003
Posts: 1452
Location: Stockholm

PostPosted: Sun May 18, 2003 11:10 am    Post subject: Nya banor? Reply with quote

Banor, baner...vad heter det... Skit samma. Banor tror jag. Nåja, min pappa är ju gamal svenskalärare, men han kikar knappast in här.

Någon som vet om det är några nya banor ( baner) på g? Och så följdfrågan, görs det banor av andra än Sierra?

Finns det några bra banor som inte ligger med i slopen ( heter det så?) på SM-servarna. Nu lirar jag iofs bara servrar 1-6, men det kanske finns superhemliga - bara för riktigt bra - ännu hemligare - med jättecoola banor - servrar. Rolling Eyes

Vore jag Sierra skulle jag pumpa ut banor så att man aldrig tröttnar eller åtminstonde kan får fem. sex banor som man riktigt tycker om.
En del banor är ju hur trista som helst.

Alltså, görs det fler banor och vilka gör dem?

Nu ska jag ut i solen och plantera rosor. DET om nåt är manligt!
Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun May 18, 2003 11:17 am    Post subject: Reply with quote

asså... cs banor görs liksom hela tiden.allt möjligt folk kan göra CS banor.har försökt själv.blev ejk bra Razz ..för komplicerat.men tror det finns nån sida me massa banor du kan ladda ner om du vill...jooo http://www.cs-maps.jolt.co.uk där e massssssaaaa banor Smile .men sierra kommer inte släppa nårra nya banor.iaf inte när 1.6 kommer där har dom bara gjort om de_aztec lite coolare och gjort de_inferno osså coolare o finare texturer.men oj oj...vafan sitter jag o säger.... 1 ny bana kommer ju med i 1.6 de_air nånting tror jag den heter...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun May 18, 2003 11:18 am    Post subject: Re: Nya banor? Reply with quote

Swedish Cop 1 wrote:

Nu ska jag ut i solen och plantera rosor. DET om nåt är manligt!
Embarassed



Laughing Laughing Laughing Very Happy ...klart de e manligt ffs Razz ...finns inget manligare !!! U go girl... oops u go man Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Sun May 18, 2003 11:35 am    Post subject: Reply with quote

mm kan nån flytta denna topicen till forumsdelene "maps" lr vafan d heter.. ?
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sun May 18, 2003 11:43 am    Post subject: Re: Nya banor? Reply with quote

Swedish Cop 1 wrote:

Nu ska jag ut i solen och plantera rosor. DET om nåt är manligt!
Embarassed
¨

Håller enbart med...uber manligt e de ju....jag ska göra dessamma!!!... Razz Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Jol-Bo



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 572
Location: Åkersberga

PostPosted: Sun May 18, 2003 12:29 pm    Post subject: Re: Nya banor? Reply with quote

Swedish Cop 1 wrote:
Banor, baner...vad heter det... Skit samma. Banor tror jag. Nåja, min pappa är ju gamal svenskalärare, men han kikar knappast in här.
Banor. Eller maps. Wink

Swedish Cop 1 wrote:
Någon som vet om det är några nya banor ( baner) på g? Och så följdfrågan, görs det banor av andra än Sierra?

När version 1.6 släpps kommer det medfölja en ny bana (de_airstrip).
Nya banor görs hela tiden av tusentals människor som har det som hobby, och om man då har tur blir ens bana så populär hos folket att den tas med som officiell bana nästa gång en ny version av CS släpps. Det ska dock krävas mycket för att det ska hända eftersom nya banor alltid får ett kyligt mottagande av kidsen oavsett hur mycket bättre de nya är.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[SSRF]Gossen



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 452

PostPosted: Sun May 18, 2003 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Dom banorna som finns på maffias servers är dom banorna som används på CB-turneringen, därför spelas dom på på maffia också för att folk vill träna dom. Men enligt min åsikt finns det en hel massa banor som är långt ifrån lika sönderspelade som dom standardmapsen..
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun May 18, 2003 14:32 pm    Post subject: Re: Nya banor? Reply with quote

Jol-Bo wrote:


(de_airstrip).



så hette den....o ni behöver inte svara nu för jag var den som svarade först så Razz ..jag skrev ju som Jol-Bo..Jol-Bo sluta uprepa saker efter mig !!!!! Razz Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies