HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nakosama har rätt!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ScoTT



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 569
Location: Näsviken ; Hudik

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 15:52 pm    Post subject: Reply with quote

ja me dom har väl suttit och lirat mot PODbot och i jasonmode för sig själv och tyckt att dom har varit dom bästa i världen. Sen velat ge sig ut och visa sina grymma skills..
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 16:14 pm    Post subject: Reply with quote

Jag varken orkar eller tänker säga mycket mer än att:
1. Dany är säkert Nakosamas bästa polare, för omogna/unga för CS båda två.
2. De här med att skjuta genom väggar de e inte ofta jag gör det, men när jag väl e på hugget spelar jag på ett sådant sätt att jag nästan SJÄLV tror att jag fuskar... och headshots.. jag har dödat folk som har awp på bra avstånd med headshots från colt många gånger.
E man pigg, på hugget och använder skallen så kan man spela så det nästan ser ut som man fuskar på ett lr annat sätt (enligt vissa varjefall).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 17:54 pm    Post subject: Re: . Reply with quote

Dilano wrote:
man kan visste döda dom som nakosama snackar om!! bara att smyga!! jag höll nästan på att lura martin totalt en gång fast han döda mig ändå Laughing


Hehe. Du har så rätt så rätt. Men jag känner en person som är skit bra på att spela utan ljud. Han hetar Lb^ eller korn när han spelar.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 22:11 pm    Post subject: Reply with quote

wtf are u talking about Serp? 12 my ass,, och de e så ja tycker, visst alla håller inte med men så är det..
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 22:15 pm    Post subject: Reply with quote

Sorcerer wrote:
Jag varken orkar eller tänker säga mycket mer än att:
1. Dany är säkert Nakosamas bästa polare, för omogna/unga för CS båda två.
2. De här med att skjuta genom väggar de e inte ofta jag gör det, men när jag väl e på hugget spelar jag på ett sådant sätt att jag nästan SJÄLV tror att jag fuskar... och headshots.. jag har dödat folk som har awp på bra avstånd med headshots från colt många gånger.
E man pigg, på hugget och använder skallen så kan man spela så det nästan ser ut som man fuskar på ett lr annat sätt (enligt vissa varjefall).
Du ja kenner itne ens nakosama så rock the brook up,,,
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 22:23 pm    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
Hahaha snälla 3.03 i KD är t.ex. 30-10 i stats på servern! Hur svårt är det att får 3.03 i KD då?!?!??!
Du kan ha 3-0 i stats på servern så är det 3.0 i KD..


Ja men Niemela nu e de inte så att han har dödat bara 3st utan nestan 2000?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
ScoTT



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 569
Location: Näsviken ; Hudik

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 22:29 pm    Post subject: Reply with quote

dany du måste förstå att det finns faktiskt spelare som har skill. Det kommer du oxå att lära dig när du blir 15 år och byxmyndig. Du förstår väl att varenda ord som du skriver sitter folk och skrattar åt.

Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
EtaC



Joined: 16 Oct 2002
Posts: 222

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 23:05 pm    Post subject: Reply with quote

HAHA hur gammla e snubbarna jag tror att jag e mindre men jag e inte omogen för d jag kan säga "Fan" eller "Skit" lr nåt sånt
alltså kortfattat så är jag en ganska mogen liten "pojkvasker" Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 0:00 am    Post subject: Reply with quote

[quote="Profeten"]dany du måste förstå att det finns faktiskt spelare som har skill. Det kommer du oxå att lära dig när du blir 15 år och byxmyndig. Du förstår väl att varenda ord som du skriver sitter folk och skrattar åt.

Shocked

Ehh vet du ens hur gammal ja e?

Låt dem skratta, I dont give a flying f00k..det e så jag tycker ,as simpel as that, gillar du de inte, visst... men börja kalla vissa omogna för att de tycker på ett speciellt sett?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 0:06 am    Post subject: Re: Nakosama har rätt! Reply with quote

[quote="Fairlane"]
Ja du lille pojken. Kan du nämna en enda person som jag bannat för att den dödat mig? Svar nej. Du vet nog inte ens när jag är inne och spelar eftersom jag fejknickar 99% av tiden. De jag har bannat har antingen varit folk jag har demo på när de fuskar eller folk som inte kan uppföra sig. Om jag bannade alla som dödade mig skulle jag bli ensam kvar på servern.

Så lilla pojken, ge mig ett enda litet namn på en person som jag bannat för att de dödat mig. Kan du inte det så ska du inte häva ur dig dumheter.

Vad gäller om nakosama har rätt eller itne så är jag rätt säker på att han vart sur för jag kickade (inte bannade) honom 2 ggr. Om du är läskunnig så ser du i den tråden varför också...

Ne ok det kanske var lite överdrivet där fair men du har faktiskt bannat en av mina polare för att han dödade dig... Du trodde att han fuskade (I think, and which i can garante that he didnt cause i sat right next to him when u banned him Confused ).
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 0:49 am    Post subject: Reply with quote

dany wrote:
-niemela- wrote:
Hahaha snälla 3.03 i KD är t.ex. 30-10 i stats på servern! Hur svårt är det att får 3.03 i KD då?!?!??!
Du kan ha 3-0 i stats på servern så är det 3.0 i KD..


Ja men Niemela nu e de inte så att han har dödat bara 3st utan nestan 2000?
Lolish... Vad tänk om han dödar 3 per runda sen reconnectar han sen dödar 3 igen.. då har han ju 6.0 i KD.
SNÄLLA FATTA hur lätt det är att få 3.0 i KD! Vissa ligger med över 4.0 i KD.. lite krångligare men det går om man vill.
Det bästa jag har haft är dödat 3000 pers och haft 3.89 i KD 1.25 i KPM och circus 3900 i skill points! Tror du jag fuskar då med eller!?
Vänta tills den dagen dom du "kanske" blir bra på CS, då kan du komma tebax och ta tebax ALLT detta skitsnack, för då förstår du hur det är att vara en bra spelare!


Last edited by -niemela- on Sat Oct 26, 2002 0:53 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
aDm||ExEcutioner



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 48
Location: Leksand

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 0:50 am    Post subject: Reply with quote

Jesus kan inte nån döda den här tråden snart ?
börjar ju bli pinsamt !
Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 1:01 am    Post subject: . Reply with quote

men finns det inte vissa dagar då man bara ligger 1 i KVery Happy?? Eller e du jämn hela tiden?? Niemela?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
-Martin-



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 3:55 am    Post subject: Reply with quote

Hej på er gubbs !

här missar man mycket när man inte e aktiv på forumet Smile

Jag kan säga så här :

1. jag fuskar inte
2. Jag har jävligt bra ljud
3. tex när man vänder sig om och dödar folk som kommer bakom så har jag antagligen hört dom klampat som elefanter som dom flesta alltid gör,
lr också så får jag den känslan som jag får ibland att "fan nu måste det komma nån bakom eftersom det inte är en kotte framåt"

4. jag kan spela in hur många demos ni vill , vart som helst när som helst ..

så nu har jag sagt mitt fast jag vet ju att dom flesta tror på mig ändå men alltid bra att ge lite förklaringar...
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]karlos



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 886

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 4:17 am    Post subject: Reply with quote

Den där Dany var ju en kul typ. Skriver hälften av sina inlägg med dassig stavning, och andra hälften med ännu dassigare engelsk stavning. Ascool snubbe.

Angående den där Martin, ibland är det bara att inse sanningen och gråta..
Vissa besitter grym skill, andra inte.. Dany, du tillhör nog sen senare skaran.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 4:39 am    Post subject: Reply with quote

-Martin- wrote:
1. jag fuskar inte
2. Jag har jävligt bra ljud
3. tex när man vänder sig om och dödar folk som kommer bakom så har jag antagligen hört dom klampat som elefanter som dom flesta alltid gör,
lr också så får jag den känslan som jag får ibland att "fan nu måste det komma nån bakom eftersom det inte är en kotte framåt"
4. jag kan spela in hur många demos ni vill , vart som helst när som helst ..
eeeeehm... så gör jag oxå... så varför i hela ångermanland lyckas jag inte döda nån??? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
ScoTT



Joined: 06 Oct 2002
Posts: 569
Location: Näsviken ; Hudik

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 10:16 am    Post subject: Reply with quote

[gobbe]karlos wrote:
Den där Dany var ju en kul typ. Skriver hälften av sina inlägg med dassig stavning, och andra hälften med ännu dassigare engelsk stavning. Ascool snubbe.

Angående den där Martin, ibland är det bara att inse sanningen och gråta..
Vissa besitter grym skill, andra inte.. Dany, du tillhör nog sen senare skaran.


haha.. ja han engelska är den bästa jag någonsin har läst. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 10:23 am    Post subject: Re: Nakosama har rätt! Reply with quote

dany wrote:
Fairlane wrote:

Ja du lille pojken. Kan du nämna en enda person som jag bannat för att den dödat mig? Svar nej. Du vet nog inte ens när jag är inne och spelar eftersom jag fejknickar 99% av tiden. De jag har bannat har antingen varit folk jag har demo på när de fuskar eller folk som inte kan uppföra sig. Om jag bannade alla som dödade mig skulle jag bli ensam kvar på servern.

Så lilla pojken, ge mig ett enda litet namn på en person som jag bannat för att de dödat mig. Kan du inte det så ska du inte häva ur dig dumheter.

Vad gäller om nakosama har rätt eller itne så är jag rätt säker på att han vart sur för jag kickade (inte bannade) honom 2 ggr. Om du är läskunnig så ser du i den tråden varför också...


Ne ok det kanske var lite överdrivet där fair men du har faktiskt bannat en av mina polare för att han dödade dig... Du trodde att han fuskade (I think, and which i can garante that he didnt cause i sat right next to him when u banned him Confused ).


Jag väntar fortfarande på ett namn och helst ett wonid...
Jag kan lova att jag inte bannar någon för att de dödar mig. Misstänker jag någon så följer jag personen rätt länge för att vara säker. Visst kan jag göra fel ändå, men det är inte riktigt samma sak som att banna alla som dödar mig. Dessutom brukar jag kolla diverse cheaterlistor, så misstänker jag en kille och han har åkt dit för fusk innan någonstans så ligger han risigt till oavsett om han fuskade just nu eller inte.
Back to top
View user's profile Send private message
Brostrom



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 40

PostPosted: Sat Oct 26, 2002 13:11 pm    Post subject: Reply with quote

*hedrad*
Back to top
View user's profile Send private message
yahiko



Joined: 10 Oct 2002
Posts: 15

PostPosted: Tue Oct 29, 2002 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Vill bara be om ursäkt, för Nakosama, jag förstår inte vad han håller på med. Men det är väll så här det går om man släpper in löst folk i klanen.

Jag har inte vart inne på maffia på ett tag, jag såg denna topic idag, Det lustiga är att Nakosama inte talat om detta för mig.

Jag ber om ursäkt, jag ska ha ett allvarligt samtal med Nakosama och
Question dany Question

Det här ska jag gå till botten med.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies