HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nakosama har rätt!
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:19 am    Post subject: Nakosama har rätt! Reply with quote

Jag håller me nakosama, assa man kan inet komma runt o döda martin för han ae alltid "rätt vänd" även om man stormar och kommer bakom alla ct's så vänder han säg alltid om o skjuter än, trots att man itne springer utan smyger (tex cbble, de gick fan itne o ta han även om man rusha o kom upp bakom han... o lixom 3.03 i kills/death e inte de oxa lite vell självklart...?)
Jo de klart det finns såna som e så bra utan o cheata men ja tror itne martin e en av dem, nån som föresten har haft lan me honom i #Laxkompaniet och som har sett han spela irl?? + Jag har en polare som spelade me cheat innan han har ett demo där man kan se att han har fight fenom veggen me pd some o som some vinner genom veggen... ska förska fixxa demot! OCH JA MENAR ALLVAR! det här e ju rätt sjukt varför 2 claner får lira runt på maffias servrar. En gång kom harvey wallbanger in o sa till en spelare: spela lika bra som du gjorde innan och ta demo annars blir du bannad. Detta är rätt lol sen kom han ut på irc och snackade och sa de stod ju stilla? "harvey de kan röra pa sig innan man ser dem"
ETT TIPS DÖDA INTE FAIRLINE DÅ BLIR DU BANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH HARVEY GER NOG BANN MEST HELA TIDEN, SPELAR IGNEN ROLL VA MAN GÖR!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:23 am    Post subject: Reply with quote

Dany, guuud så lam du är...
Acceptera att folk är bra FFS, Martin har spelat i min klan så jag kan försvara honom till 100%, han fuskar inte!

Skjuta genom väggen kan alla göra, lär dig lyssna i lurarna så fattar du vad jag menar. Att fuskanklaga folk utan bevis är det lika hårt straff på som att du fuskar...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:23 am    Post subject: Reply with quote

tog martin fare and square igår!! rakt framifrån både han o jag (lät lite fel Razz)

tror nog att han blivit speccad både en o två ggr just eftersom han e bra!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
dfsafdsfdsfdsfdsdf



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 12
Location: dsasd

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:28 am    Post subject: Reply with quote

Serpent du tror du eger maffia, du tror du vet allt men belive me du vet itn e ett skit, så keft innna du börjar dilla om att ja e sa laam, wtf vet du? so rock the brock up!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:29 am    Post subject: Reply with quote

dany wrote:
o lixom 3.03 i kills/death e inte de oxa lite vell självklart...?)
Hahaha snälla 3.03 i KD är t.ex. 30-10 i stats på servern! Hur svårt är det att får 3.03 i KD då?!?!??!
Du kan ha 3-0 i stats på servern så är det 3.0 i KD..
dany wrote:
Jag håller me nakosama, assa man kan inet komma runt o döda martin för han ae alltid "rätt vänd" även om man stormar och kommer bakom alla ct's så vänder han säg alltid om o skjuter än, trots att man itne springer utan smyger (tex cbble, de gick fan itne o ta han även om man rusha o kom upp bakom han...
Men snälla, Man hör lixom fast ni inte springer som kameler på servern vart ni är.. t.ex. om ni byter vapen, skiftar mellan kniv, fel steg, litet gupp. Och sen finns det ju också Speluppfattning! eller vet du ens vad det är?!?!?!
dany wrote:
det här e ju rätt sjukt varför 2 claner får lira runt på maffias servrar.
VADÅ 2 CLANER?! Menar du att vi alla fuskar nu i laxkompaniet eller?!?!? Och Pipedope ?!?!! Du är ju trög. Kolla t.ex på vissa i Pipedope när dom spelar.. Så ser du SÅÅÅÅÅ tydligt att dom inte fuskar! samma gäller oss i Laxkompaniet! Vet du ens hur fusk fungerar, om inte. GE FAN i att anklaga ALLA!
dany wrote:
ETT TIPS DÖDA INTE FAIRLINE DÅ BLIR DU BANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH HARVEY GER NOG BANN MEST HELA TIDEN, SPELAR IGNEN ROLL VA MAN GÖR!
Lol, verkar bara vara du som har problem med Fairlane! Och Harvey bannar BARA när han tycker att nån har gjort nått fel! Han bannar inte utan ursäkt FFS! VÄX UPP! Och lär dig spelet så fattar du att vi INTE fuskar!!!!!!

Last edited by -niemela- on Fri Oct 25, 2002 10:31 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:30 am    Post subject: Reply with quote

dany wrote:
Serpent du tror du eger maffia, du tror du vet allt men belive me du vet itn e ett skit, så keft innna du börjar dilla om att ja e sa laam, wtf vet du? so rock the brock up!


- Ännu ett vuxet och moget inlägg från våran 12årige Dany. Fortsätt bara, det är roligt att höra folk skratta åt er två...LOOOOL

Dany, jag tror det finns nybörjarservers i Tyskland, prova spela där i 3år innan du spelar på Maffia... LOOOOL
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:39 am    Post subject: Reply with quote

[FLU]The Serpent wrote:
Dany, jag tror det finns nybörjarservers i Tyskland, prova spela där i 3år innan du spelar på Maffia... LOOOOL
Men vänta med att gå in där tills jag o serpent har fått igång en grej! så kommer vi GÄRNA PÅ BESÖK!!!! När du är inne!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:41 am    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
[FLU]The Serpent wrote:
Dany, jag tror det finns nybörjarservers i Tyskland, prova spela där i 3år innan du spelar på Maffia... LOOOOL
Men vänta med att gå in där tills jag o serpent har fått igång en grej! så kommer vi GÄRNA PÅ BESÖK!!!! När du är inne!


Haha Niemela!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:50 am    Post subject: Reply with quote

men asså det finns tre olika sorters skill:

aim skill
burst/spray skill
logic skill

att tänka när man spelar gör att man får en fördel. tillexempel så brukar det inte vara någon idé att som ct springa till t bas. efter en liden stund av en ny runda så har man jue kommit en bit framåt och då finns det en möjlighet att en motståndare kan komma från samma håll som en själv. att hela tiden titta runt, täcka bakom sig är jue faktiskt ganska logiskt eftersom man inte vill bli nedsljuten. om ni är ct och täcker ena bombplatsen och de på andra bombspoten dör då kan det vara en idé att springa mot andra bombplatsen eftersom det är stor sannolikhet att bomben plantas där. logic skill har mycket med sannolikhet att göra och om man har lärt sig banorna ordentligt så kan man gissa var fienderna kommer och där igenom förbereda sig för det. att skjuta genom lådor då och då gör väl ni också? vanliga ställen som det möjligen kan sitta nåogn bakom. det handlar om att tänka lide logiskt. och att hela tiden lyssna! vissa människor har bättre tränad hörsel än andra och kan där igenom dra slutsatser om var fienden är. dessutom så hör man om man träffar någon. Hade ni koll på det? man hör om det blir ett *kling*, dvs huvudträff mot hjälm, eller *umpf* om det är annan träff. efter det kan man gissa om fienden flyttar på sig eller om han sitter kvar. 50%chans där varvid det blir lättare att döda fienden än om du inte vet från vilket håll fienden kan komma. ett visst mått av simlutanförmåga krävs för att bli bra. så använd huvudet nästa gång ni spelar!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:54 am    Post subject: Reply with quote

[FLU]The Serpent wrote:
-niemela- wrote:
[FLU]The Serpent wrote:
Dany, jag tror det finns nybörjarservers i Tyskland, prova spela där i 3år innan du spelar på Maffia... LOOOOL
Men vänta med att gå in där tills jag o serpent har fått igång en grej! så kommer vi GÄRNA PÅ BESÖK!!!! När du är inne!


Haha Niemela!!!
You know what i mean!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:54 am    Post subject: Reply with quote

det där med o lyssna e jävligt sant! spelar själv mkt utan ljud nu... lurar paj o lillgrabben i rummet brevid!
men min erfarenhet e att ljud e ALLT! eftersom typ 102% av alla springer o skiftar vapen mm låter det ju lr?? har man spelat mkt quake som jag e det samma sak där! man lyssnar o vet att om ca 2 sek kommer ##### fram runt hörnet där o jag väntar med railern!! pang, DÖD! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 10:56 am    Post subject: Reply with quote

eViL wrote:
det där med o lyssna e jävligt sant! spelar själv mkt utan ljud nu... lurar paj o lillgrabben i rummet brevid!
men min erfarenhet e att ljud e ALLT! eftersom typ 102% av alla springer o skiftar vapen mm låter det ju lr?? har man spelat mkt quake som jag e det samma sak där! man lyssnar o vet att om ca 2 sek kommer ##### fram runt hörnet där o jag väntar med railern!! pang, DÖD! Very Happy
Du har ingen användning av ljudet om du inte har radar! Razz Ne nu orkar jag ej mer.. drar mig hemmåt syns snart igen!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 11:17 am    Post subject: . Reply with quote

man kan visste döda dom som nakosama snackar om!! bara att smyga!! jag höll nästan på att lura martin totalt en gång fast han döda mig ändå Laughing
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 11:40 am    Post subject: Reply with quote

Fan va ja skulle få anklaga folk för fusk om alla som tog mig fuskade....

Lite sunt förnuft borde ni väl ändå ha...tror ni verkligen att dessa killar och tjejer som håller på dag o natt med detta skulle tillåta en del att ha fusk....

Skärpning... fatta att då man lägger ner tid och energi för att du Dany ska få va nånstans att spela GRATIS på x antal servrar precis när du vill i ditt patetiska lilla liv så kliver man inte in och skriker om fusk utan att ha bevis....

Sen om en del är fruktansvärt skillade...bra för dom!!!!
Om du inte gillar o spela när dom e inne ...byt server då....svårare än så e det inte....

Och om harvey skulle banna för det minsta lilla så skulle jag ha varit bannad ända till australien i dags läget....
Back to top
View user's profile Send private message
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 13:37 pm    Post subject: Reply with quote

jasså nu har dany osso flippat ut... han tillome missa skillnaden på ny topic knappen o reply knappen... DÅ mina vänner, har det gått långt!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 14:34 pm    Post subject: Re: Nakosama har rätt! Reply with quote

dany wrote:
ETT TIPS DÖDA INTE FAIRLINE DÅ BLIR DU BANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH HARVEY GER NOG BANN MEST HELA TIDEN, SPELAR IGNEN ROLL VA MAN GÖR!


Ja du lille pojken. Kan du nämna en enda person som jag bannat för att den dödat mig? Svar nej. Du vet nog inte ens när jag är inne och spelar eftersom jag fejknickar 99% av tiden. De jag har bannat har antingen varit folk jag har demo på när de fuskar eller folk som inte kan uppföra sig. Om jag bannade alla som dödade mig skulle jag bli ensam kvar på servern.

Så lilla pojken, ge mig ett enda litet namn på en person som jag bannat för att de dödat mig. Kan du inte det så ska du inte häva ur dig dumheter.

Vad gäller om nakosama har rätt eller itne så är jag rätt säker på att han vart sur för jag kickade (inte bannade) honom 2 ggr. Om du är läskunnig så ser du i den tråden varför också...
Back to top
View user's profile Send private message
vessey



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 810

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

Åter igen vill jag säga till dany o nakosama....


Kom hem till mig så ska ni få spela på gamers.nu ( g.nu ) ... I så fall kommer ni säga att alla fuskar där? Även HeatoN, Potti o alla de andra som just nu lever lite smått på detta.......


Du verkar vara så jävla bränd...Var femte kill jag gör så e det nog skott genom väggen...O det är: Lyssna, rutin, aim, skill etc......


Pinsamt skratt retande detta e
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 14:43 pm    Post subject: Reply with quote

Vessey, du menar "O det är: Tokrush, inget liv, lycky-shot, tur etc......"

Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vessey



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 810

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 14:51 pm    Post subject: Reply with quote

ahahha jo ur vissas åsyn Smile
Back to top
View user's profile Send private message
icebreaker



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1024

PostPosted: Fri Oct 25, 2002 15:06 pm    Post subject: Re: Nakosama har rätt! Reply with quote

Fairlane wrote:
dany wrote:
ETT TIPS DÖDA INTE FAIRLINE DÅ BLIR DU BANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH HARVEY GER NOG BANN MEST HELA TIDEN, SPELAR IGNEN ROLL VA MAN GÖR!


Ja du lille pojken. Kan du nämna en enda person som jag bannat för att den dödat mig? Svar nej. Du vet nog inte ens när jag är inne och spelar eftersom jag fejknickar 99% av tiden. De jag har bannat har antingen varit folk jag har demo på när de fuskar eller folk som inte kan uppföra sig. Om jag bannade alla som dödade mig skulle jag bli ensam kvar på servern.


Vad du snackar!. Det skulle vara du och jag kvar på servern så klart. Laughing
Är det bara jag som finner det anmärkningsvärt att detssa inlägg kommer från användare
som har typ 2 tidigare inlägg i forumet?.
Jag tycker det luktar TROLL.

And don't feed the TROLLS Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies