HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
katt o råtta serven behöver lite andra banor.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sat Apr 26, 2003 16:34 pm    Post subject: katt o råtta serven behöver lite andra banor. Reply with quote

jag var idag in och prova på dena mycket sköna mod med katt o råtta moden idag och lekte runt lite.

klart bätre än vad WC 3 moden var eftersom det går att bara loga in en sväng och leka runt lite (lite som aim serven var förut vilken jag saknar mycket *snyft*) inte som WC 3 där serven tog över hella ens liv och man blev Xp galen hellt enkelt.

men nu tycker oger till lite angående mapsen på dena sköna server.
moden är inte balanserad för vissa normal maps (nog för att jag aldrig tyckt aztec varit roligare det ägde hellt klart med bara pistol pa aztec)
så jag hade hoppas på att jag kunde tala in i mortals hjärta och be han läga till lite De_rats Cs_mice banor på den för dom skulle äga Very Happy


tack för ordet kära väner hoppas ni har lysnat Very Happy

edit: skulle vara riktigt kul om det gick kasta in De_piranes på dena server med det skull vara mer skill att försvara katen då om man har 3 ingångar till basen istälet för 2 som det är på nästan alla andra banor.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies