HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Swedish Maffia söker medlemmar till CW-delen /SLUT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
...



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 201
Location: uddevalla

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 18:30 pm    Post subject: Reply with quote

<playernick> v0lt

<wonID> 733456

<ålder> 14,lite ung men funkar en då ;D

<varför välja mig> är väll en trevlig kille med awp skills lite fina taccs whinar inte,är aktiv 15.40 - 02.00 oftast,om ni vill ha cb meriter så pma ;D
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Chronic



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 2

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 18:36 pm    Post subject: Reply with quote

Nick: Pr00f

Wonid:

Spelat: ett tag

Skills: med deagle awp m4 ak

inte så bra på taccs men ni ska se min awp Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
PingstaH



Joined: 07 Jan 2003
Posts: 13
Location: Sweden, Värmland

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 18:53 pm    Post subject: Reply with quote

Nick: Jonas.se/PingstaH

WonID: 1620940

Ålder: Snart 16

* Kan hantera awp och även andra vapen. Kan nog skaffa nått skratt då och då med lite tur.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 18:53 pm    Post subject: Reply with quote

Linedance

2159160

jag är 85a

Mitt största pluss är att jag är snäll och trevlig. jag vet när jag ska tjöta och när jag ska hålla tyst. Jag har spelat på maffia till och från sen augusti (med olika nick) jag har spelat med HVMK som numera är slimmat ner till mig och volvo 240. vi vann dock auLAN ett år. Jag funkar ofta bra i lagsituationer pga min sociala förmåga. mina största - är mitt aim och att jag har haft problem att hålla mig över + stats på public. där - nummer 2 inte borde spela någon roll. från de andra trys jag spelat har jag fått höra att jag är lyhörd och sammarbetsvänlig.

jag håller för närvarande på att trya för powarangers. så jag är ledig från måndag. (om de bestämmer sig för att de inte tycker jag passar)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mikke



Joined: 09 Mar 2003
Posts: 1

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 19:19 pm    Post subject: Reply with quote

Nick : Maxx_

Wonid : 883535

Ålder 20

Vet ej vad ni menar med aktiv men jag är aktiv hela helger och efter skolan(Vardagar) , brukar dock ej kunna spela vardagvällar pga : ej min dator

Trogen Maffia lirare sen grund och botten. aim: ja det avgör inte jag men den e ok Razz
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Forz
Admin


Joined: 28 Dec 2002
Posts: 61

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

Nick : Zolna

Wonid: 2856171

Ålder: 17

- Lanar: Händer , inte så ofta , tycker det är rätt skönt att sitta hemma o softa i mörkret så man känner spänningen =P


-Skillz

Jag har lirat cs i 2-3 år, När cs kom var det väldigt nytt och intressant, jag åkte in med lite äldre killar till Cafeê Nine i Norrköping som hade startat datacafee..Jag började lira där tills jag tillslut fick en egen dator, "förra sommaren" sen började jag lira välldigt mycke!
Har gått i några claner bl a: P&P!När jag spelade som best så var jag välldigt bra med AWP...sen la jag ner cs i 2 mån, och trodde jag var lika bra som innan...men det krävs träning, min aim kommer tillbaka mer o mer, och jag vet fortfarande att jag har mycket att lära!
Vill helst inte yttra mej om min egen skill så därför låter jag er göra de!

-Rutin

Det jag ganska ofta gör är att kolla på HLTV, landslaget, maffias kända claner , dvs "SM" mm som jag då sitter o studerar lite, kollar hur spelarna lirar och sedan försöker få in de i ärthjärnan Razz

Wajn/TP

-Wajnar inget elr välldigt mycke! På servrar wajnar jag inget för jag vill mer va inne i spelet en i den lilla chaten , det e oftast så att antingen så skriver man mycke och är mer inne i chaten än i spelet och då tappar man koncentrationen och det har hänt ....
Är klockan över 2 på natten och någon skriver nåt på icr etc som jag stör mej på elr som jag blir uppretad på så kan jag vara jobbig, men det e inte sällan eftersom att man lirar!

-TP , har rätt hyffsat teamplay, ibland kanske jag e lite trög men vem kan inte vara de??!?!? Embarassed

Hår på bröstet?

Har tyvärr inget hår på bröstet , men men det kanske kommer, jag kanske e lite ung! =P

Tid/pcw:s

Jag vill lira så mycket pcw som möjligt, hellre en public, jag gillar att träna TP och alla taccs, på kvällarna har jag mycket tid,och den offrar jag gärna till just de!

Jag tror att jag fick me det mesta ! Och jag hoppas att det går hela vägen!

Hade bääst PUsss
Back to top
View user's profile Send private message
Firewolf



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 1
Location: sweden/örebro

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 21:54 pm    Post subject: Reply with quote

(nick) Firewolf
(wonid) 3022383
(ålder) 14
Twisted Evil (är sten hård jävlas inte med mig!!) Twisted Evil .. Har spelat cs i 2 år!! Har bra aim med alla vapen!! Är bra med snipers!! Har varit admin på många servers!! Hade bra alla glada cs spelare!! Very Happy


Last edited by Firewolf on Thu Apr 17, 2003 9:14 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mons



Joined: 29 Dec 2002
Posts: 40

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

fel

Last edited by Mons on Sat Apr 19, 2003 11:47 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Johaninho



Joined: 09 Mar 2003
Posts: 1
Location: Gothenburg

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 0:35 am    Post subject: Reply with quote

Hej detta är Johan som skriver angående eran ansökan om spelare... =)..

NickName: JoJan (fast om jag får ett ja från er så byter jag) .

Wonid:1059052

Ålder: 17 mogna år =)

Varför jag ska vara med=) : Jo för att jag är Typ skillad (gillar itte att skryta) men ja antar att ja är skillad då... Ja är tpy hyfsad med awp fast det är nog inte min starka sida , den starka sidan är nog AK47 och COLT även MP5 ... jag är beredd att offra om jag får Erat förtroende. Jag är förövrigt inte rädd för att våga prata med er.. jag tar gärna för mej och vill gärna vara i rampljuset =) ... tack på förhand =) ...

Johan ...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ilzN



Joined: 08 Dec 2002
Posts: 1
Location: Sweden, Borås

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 10:55 am    Post subject: Reply with quote

<playernick> ilzN
<wonID> 2031552
<ålder> 15

Mycket erfaren spelare av både taktiker och tp. Kan få upp en mycket bra stämning. Är inte den sort av person som tiger i tex. Mycket skillad och mogen när det väl gäller Wink . Hyperaktiv lirare btw. Ge mig en chans, ni kommer inte bli missnöjda.

/Thx.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Sotiz



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 4

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 11:04 am    Post subject: Hej hej Reply with quote

nick: Sotiz^ eller #Aim.2k - n00b3n

WONid:1690199

ålder: 13 only tyvärr Confused

Att komma med i [SM] skulle ju kännas rätt så skönt när man kan lira lite mer matcher och sånt... Smile
Har AWP skills. Har lirat Q2 railonly i 2 år. Ni som har lirat Q3 vet vilken Railen är.
Har bra reflexer med awp tycker jag iaf.
inte för att skryta men
Tog nästan 1 utav sveriges bästa Q2 spelare i rail
Q2 och CS är ju inte samma men reflexer och sånt är väldigt likt
rail 1 skott som awp
Aja hoppas att ni hör av er våre schysst hare så bra alla

Är väll en erfaren spelare av TP och taccs...




MVH Sotiz^ Smile


Last edited by Sotiz on Thu Apr 17, 2003 12:09 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Pim^Pim



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 1

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Hej [SM]are och ni andra!!

<Nick> pIM^pIM
<WonID>12644881
<Ålder>14 gammal år
<Vad ja kan till föra SM?>Bra stämig och gillar att skämta och ha roligt när man spelar kan även döda med det gröna vapnet Very Happy ..och dom andra
Back to top
View user's profile Send private message
AG



Joined: 17 Apr 2003
Posts: 1

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 12:08 pm    Post subject: mm Reply with quote

Nick: AG
WonID:2007156
Ålder: 16, fyller 17 i år.
Why?: Jag är väl relativt erfaren, har spelat i över 2 år nu tror jag. Har bl.a. spelat mot Fren på de gamla smuts serversen. Kan nog tillföra nyskapande pos och taktiker samt en del m4dzkillz Smile. Är en helt ok awp:are, enda problemet är väl tiden. Vet ju inte hur mycket ni spelar, men man vill ju ha tid till ett socialt liv också Smile. Aja over and out
Back to top
View user's profile Send private message
toak



Joined: 17 Apr 2003
Posts: 22
Location: Tierp

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 15:18 pm    Post subject: Re: Swedish Maffia söker medlemmar till CW-delen Reply with quote

hei, maffia.

Nick: 0rigo men ja heter #x0t1s.cs // 0rigo nu för tiden men ja hoppas ni ska kunna ändra på det.

ålder: 15 fyllar snart 16

wonid: 2392319


skills: ja, just nu e jag rankad 3:a på maffia 7 spelar där mest.. men ja tror jag ska börja lira på 1:an o 2:an istället.

favorit vapen: ak, awp och m4a1

jag tycker ja har den mogen heten som behövs..
ganska van me att lira pcw..

lyder nästan alltid cl..

pratglad är jag väl.. kanske glappar det lite förmycke i käften i bland..
tyvärr har jag inge hår på bröstet,,

ja, jag hoppas jag har nån chans mot alla dessa som har skickat in sina anmälningar..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
flax.



Joined: 17 Apr 2003
Posts: 1

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 15:48 pm    Post subject: Reply with quote

Nick: flax.
WonID: 227113
Ålder:17
Info: Ge mig en chans, ni får se vad jag går för!
Back to top
View user's profile Send private message
newk-



Joined: 27 Nov 2002
Posts: 11
Location: Sweden/Falun

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 17:51 pm    Post subject: [b]hey ¨-¨[/b] Reply with quote

Skriver angående try för [SM]


nick: newkie

age: 15

wonid: 1921715

Jag har bra speluppfattning och tp,aimet gudalikt. Aimen me awp är mkt godkänd.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Apr 18, 2003 20:30 pm    Post subject: Reply with quote

Nick: Ra[Z]zA

Ålder: 15

WonID: 219291

Varför ni ska välja mig: Anser mig som en mycket duktig sniper, sätter 1000 kr på att jag kan ta 95% av dom som skrivit att dem e bra med sniper ... Tycker att jag nästan kommer upp i Kimmos klass som jag anser e bäst med awp på maffia...
Jag visar respekt och tar hänsyn till alla i laget. Nu så spelar jag ungefär 2 praccs i veckan men e beredd att sattsa mer...

Hår på bröstet: vänta ska bara hämta förstoringsglaset ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Snazk



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1

PostPosted: Sat Apr 19, 2003 0:58 am    Post subject: Reply with quote

Hejsan mitt namn är Snazk.. jag brukar inte lira mycket på maffia brukar mest lira på gamers.. Exclamation

Jag är mkt intresserad av att joina er SM för ni värkar seriösa och tar pcw o sånt på fullaste allvar som inte mina tidigare claner gjort..
jag tängte börja lira på maffia nu så ni kan kolla in mej och spionera lite.. Razz

Jag är 15 ska fylla 16 i år
Mina tidigare claner är massa skit claner har inte haft någon riktigt skillad clan altså någon riktig merit men de kommer väl
just nu har ja lira i cs 1.5 år började lira när ja va 1.2 så jag har erfarenheter och rätt så skillat aim

Jag går ut 9:an i sommar och ska börja på en linje som heter NTI som är en Datainriktad linje som e nystartad här där ja bor "Eskilstuna" tror de i´nte kommer bli så mkt plugg där mest sitta framför datan o ha de bra.. så jag kommer ha mkt tid till praccer och CW matcher både i veckorna och helgerna!

Det där me hår på bröstet vet inte om ja har de en Raggarrand har ja iallafall Razz

De var allt // Snazk[/url][/i]
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Omerta



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 2
Location: linköping

PostPosted: Sat Apr 19, 2003 1:36 am    Post subject: Reply with quote

nick: Omerta

age: 21

wonID: 820204

jag kanske inte e den som sitter o skämtar mest ;> so dont pick me if u want a clown....älskar bara spelet och vill föra det till en annan nivo. Har lätt 100+ pcw backom mig, och jag vetifan vad jag kan tillföra [SM] på egen hand...vi får ta hand om varandra helt enkelt Wink

[har lirat en aningen på maffia servrarna med nick som perSianCaT^^, Butch3R!!!]

/over and out
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Unik



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 16
Location: Borås

PostPosted: Sat Apr 19, 2003 3:54 am    Post subject: Reply with quote

uNik!
2909959
17
En gång dödade jag 4 st på en gång *fNiZz*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies