HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ny configuration på alla servers
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 16:50 pm    Post subject: Reply with quote

Jag provspelade precis lite och upptäckte så klart att när någon sköt mig, så skadades inte jag, utan bara skjutaren själv, jag blev lite uppehållen i min framfart bara... Med det i åtanke undrar jag lite... är det inte i hårdaste laget att köra med 3/3 TK = kick n ban 120 min, då 4 skott i en TM under en runda räknas som en TK... såsom det var just nyss på maffia 2 eller vad det nu var, så skadade man ju inte sin kamrat, utan bara sig självt... ja.. ni vet nog vad jag menar... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 16:52 pm    Post subject: Reply with quote

Torak| wrote:
nått som jag märkt är negavivt om jag inte har fel är att det står 14 / 15 på en server men den är reserverad så man ser inte att den är reserverad utan tror att det finns en ledig slot...
detta är dåligt pga att i t.ex hlsw så kan man inte ställa sig på "väntelista" med det....

men men om det blir lättare för er admins så e det klart ni ska ha det....


Bra att man har fel ngn gång med va? Näe.. HLSW ser att "sista" slotten e reserved å låter dig inte gå in om du sätter dig på väntelista.
Back to top
View user's profile Send private message
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 16:58 pm    Post subject: Reply with quote

det är skönt att kola /top15 och rank Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 17:13 pm    Post subject: Reply with quote

En annan jobbig sak är faktistk att man inte flyger när man td:ar gjrode det flera ggr ida sköt på polare asså å flög inte så trodde de va lungt.
fast det är väl bara vanan antar ja
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 17:16 pm    Post subject: Reply with quote

en enda sak som jag inte gillar varannan map blir AZTEC! DENNA FÖRBANNADE AZTEC! annars e allt som jag drömt om! speciellt intero 0.1 (blocked) så jävla underbart! tänkte faktiskt sluta lira på maffia för 3 dar sen! men så kom detta åhh så underbart!
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 17:33 pm    Post subject: Reply with quote

[P&P]apan pusSas wrote:
okey men kan nån från SM eller nån som e bra på sånt ta en titt på min cfg och säga vad som är tillåtet och vad som inte är de.. skulle va skit bra för jag vill inte ha nåt sånt i min cfg Wink

pusS pusS


skicka till mig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 18:07 pm    Post subject: Reply with quote

jo, jag sitter här å kikar mha HLSW, å ser att det verkar spela mest inferno, aztec, italy å dust2. Gamla trontjänare visserligen, men inte HELA tiden?

Dessutom spelas det visst mest "kända" banor på customservern, å det va väl inte meningen, eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 18:09 pm    Post subject: Reply with quote

Hur blir det med votemap funktionen då?
Kan inte detta tagas bort i samband med dom nya uppdateringarna/uppgraderingarna ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 18:27 pm    Post subject: Reply with quote

Tollezone wrote:
Hur blir det med votemap funktionen då?
Kan inte detta tagas bort i samband med dom nya uppdateringarna/uppgraderingarna ?

JAAAA de vore wunderbart om den skiten tas bort.så kan folk gnälla bäst de vill för även den mest inkokta 14:is lär sej me tiden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DooM



Joined: 31 Mar 2003
Posts: 975
Location: Borås

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 18:33 pm    Post subject: Reply with quote

varför vill ni ta bort votemap???

det är ju demokratiskt rätt, folket röstar på den bana de mest vill spela, och den blir det. what's wrong with that?

okej, det spelas mycket aztec men vill folk det så får dom väl göra det. tycker inte det är överdrivet mycket aztec, kollar hlsw nu: 2 av 8 servers kör aztec vilket inte är så farligt
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 18:57 pm    Post subject: Reply with quote

jag kommer lösa detta med mapsen på ett mycket smidigt sätt.

stay tuned
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dave3d



Joined: 04 Jan 2003
Posts: 443
Location: Borås

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 19:18 pm    Post subject: Reply with quote

Bra Mortal och MadTrax.
AMX är mkt bättre än adminmod.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
LdS



Joined: 29 Sep 2002
Posts: 138

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 19:40 pm    Post subject: Reply with quote

Keep up the good work Myrtle and DamTrax!!! Wink

you guys deserve ALL the credit given!! Very Happy

(only one thing... please take away the "lines of fire" Shocked )
Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

DooM wrote:
varför vill ni ta bort votemap???

det är ju demokratiskt rätt, folket röstar på den bana de mest vill spela, och den blir det. what's wrong with that?

okej, det spelas mycket aztec men vill folk det så får dom väl göra det. tycker inte det är överdrivet mycket aztec, kollar hlsw nu: 2 av 8 servers kör aztec vilket inte är så farligt


Men folk spammar, har du tänkt på de ?
"Alla Votemap X!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 20:18 pm    Post subject: Reply with quote

När man dör så ser man ju "kameran" vrida sig dit vart motståndaren döda en. Onödigt/jobbigt med Tracer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 20:22 pm    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
När man dör så ser man ju "kameran" vrida sig dit vart motståndaren döda en. Onödigt/jobbigt med Tracer.

Jöst prexis
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[KACFM]Widing



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1448
Location: Vadstena

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 20:27 pm    Post subject: Reply with quote

1: Vadå jobbigt med alla streck. De stör mig inte det minsta. Tracers vad folk nu kallar dem.

2: Alldeles för många CB-maps servrar. Gud så tråkigt. Skaffa mer servrar med roliga maps, som clan1 mill, clan2 fire etc etc.

3: Slay för icke uppfört uppdrag. Nja vet inte riktigt vart jag står i den frågan. Det förstör ju internet statsen totalt (för de som bryr sig. Jag lite =)) Inget kul att hamna i ett sämre lag vilket gör att man då hamnar på statsen -9 o 9.

4: rösta map i slutet av pågående map, nej för fasen. demokrati suger Laughing Kommer man ju bli tvungen att spela aztec, dust2 och inferno hela tiden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 20:38 pm    Post subject: Reply with quote

Synd att det bara finns 14 platser på wc3 servern.. var mycket mer fart när det var 16 Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 20:56 pm    Post subject: Reply with quote

Widing wrote:
1: Vadå jobbigt med alla streck. De stör mig inte det minsta. Tracers vad folk nu kallar dem.

2: Alldeles för många CB-maps servrar. Gud så tråkigt. Skaffa mer servrar med roliga maps, som clan1 mill, clan2 fire etc etc.

3: Slay för icke uppfört uppdrag. Nja vet inte riktigt vart jag står i den frågan. Det förstör ju internet statsen totalt (för de som bryr sig. Jag lite =)) Inget kul att hamna i ett sämre lag vilket gör att man då hamnar på statsen -9 o 9.

4: rösta map i slutet av pågående map, nej för fasen. demokrati suger Laughing Kommer man ju bli tvungen att spela aztec, dust2 och inferno hela tiden.


Svar:

1: Håller med dig på den punkten: När man dör så är det ju enbart kul att se vilken vinkel dom sköt en ifrån.

2: Nja.. Jag spelar här på servrarna för att träna mig. Public så tränar jag aim och på pcws så tränar jag mestadels taktiker. Så att ha med andra "lek"maps tycker inte jag om. Visst, jag kan köra på clan1_mill m.m. men spelar helst först och främst på maps som inferno m.m.

3: "Slay för icke uppfört uppdrag" .. Underbarare kan det ju knappt bli.
Äntligen så kanske man kan lyckas stoppa dessa basecampers och lama personer som bara gömmer sig för att spara sin awp. Visst, dom kanske har 20 - 2 i stats sen, men vad känner dom själva på det? Det enda dom gör är att vi inte får spela lika mkt på mapen och att vi förlorar allt för mkt tid på att specca en person som bara campar.

4: Håller faktiskt med dig där. Jag vill ha bort detta och även votemap sektionen. Låt mapcycle fixa allt så att det räcker att man lirar en "stund" och får till slut lira en map som man saknat. Det är inte många som ex. vill spela på de_heat. Jag diggar mapen men den hackar lite för mig, men ändå så spelar jag den sååå mkt mer än aztec ( som man spelar minst 20 gånger per dag )

Yeye, just my opinion.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Apr 07, 2003 7:22 am    Post subject: Reply with quote

Underbart med slay för icke utfört uppdrag!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies