HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
JAG BAJSAR PÅ MAFFIA!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jag fakenickar :]
Guest





PostPosted: Fri Aug 15, 2003 16:07 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Öh??
det där låter inte som den Dilano som skrivit här förr Shocked

Väntar lite med reply.
Kommer säkert nån form av förklaring


Nej preics. Dilano var en schyst kille Confused Shocked
Back to top
X9



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 486

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 18:57 pm    Post subject: Reply with quote

Kan hålla med om att Fren kan beté sig som en idiot ibland, nästan varje gång jag har spelat med/mot honom på maffias servrar har han klämt ur sig något åt mig som jag har stört mig nått fruktansvärt på.

T.ex. första gången när jag lirade på maffia, tror det var på WC3 servern när alla LOTR banor fanns på den.
Jag kom in på servern, vi spelade en bana(vi kallar den för BANA 1) och det gick väldigt bra för Fren på den banan. Sedan lirade vi en annan LOTR bana(BANA 2), vi hade väl kört ungefär 1/4 av tiden på den mappen när det helt utan förvarning byttes bana BANA 1.. Jag noterade att det inte gick allt för bra för fren på BANA 2.. När vi kom in på BANA 1 igen så frågade jag varför han bytte map helt utan förvaning, och om det kunde vara för att det inte gick lika bra för just honom på förra mappen. Då fick jag något i stil med "Säger du att jag missbrukar min makt som admin eller din jävla IDIOT JÄVEL bla bla bla. Jag hade inte vart det minsta otrevlig mot honom och så får man ett sådant svar av en admin pga en enkel fråga. Oj vad kul det är att spela då.

En annan gång för inte så länge sedan lirade vi proddan, jag var T.. En runda hade jag sparat till awp, och ställde mig vid kanten i T-bas max 20 sek och siktade ner mot gången pga att CT hade stormat ut där ett antal gånger innan. Då får man höra nått ganska nedvärderande av denne Admin igen, jag kommer dock inte ihåg vad det var.. men han hade absolut ingen anledning att vräka ur sig sin skit över mig iaf.

Nu för tiden drar jag mig för att spela på samma server som honom pga att man alltid får höra nått från honom som får en att tappa spelglädjen totalt. Och jag VET att jag följer reglerna till fullo, så enl. mig så har inte jag gjort något fel vid dessa tilfällen iaf.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 19:43 pm    Post subject: Reply with quote

jag har då aldrig spelat med Fren men av mina erfarenheter med honom (mirc och hans inlägg här på forumet) så verkar han vara en seriös människa och jag har väldigt svårt för att tro att Fren är den typen av människa som säger "jävla idiot jävel". Är du helt säker nu på att du inte överdriver?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 20:00 pm    Post subject: Reply with quote

Jag trodde denna konversationen redan var stängd.
Till er andra som inte förstår innebörden om vad som står nedan, försök igen!!! ( Oavsett om det inte är ngn fara längre, så borde ni respektera det admin's skriver ffs! )

(Jag har själv gjort samma fel tidigare, och försöker därför få även er att förstå det.)


DiRoZ wrote:
Hoppas de blir lite mer tydligt

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Vi Admins på Swedish Maffia vill nu att "vanliga" användare slutar skriva i denna topicen och låta denna disskutionen vara mellan Swedish Maffia och Dilano. Ni får fortfarande självklart läsa, men skriv inget mer och rör till det!/spamma ner den.
Tack på Förhand
Swedish Maffia


[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Vi Admins på Swedish Maffia vill nu att "vanliga" användare slutar skriva i denna topicen och låta denna disskutionen vara mellan Swedish Maffia och Dilano. Ni får fortfarande självklart läsa, men skriv inget mer och rör till det!/spamma ner den.
Tack på Förhand
Swedish Maffia


[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Vi Admins på Swedish Maffia vill nu att "vanliga" användare slutar skriva i denna topicen och låta denna disskutionen vara mellan Swedish Maffia och Dilano. Ni får fortfarande självklart läsa, men skriv inget mer och rör till det!/spamma ner den.
Tack på Förhand
Swedish Maffia


[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Vi Admins på Swedish Maffia vill nu att "vanliga" användare slutar skriva i denna topicen och låta denna disskutionen vara mellan Swedish Maffia och Dilano. Ni får fortfarande självklart läsa, men skriv inget mer och rör till det!/spamma ner den.
Tack på Förhand
Swedish Maffia


[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Vi Admins på Swedish Maffia vill nu att "vanliga" användare slutar skriva i denna topicen och låta denna disskutionen vara mellan Swedish Maffia och Dilano. Ni får fortfarande självklart läsa, men skriv inget mer och rör till det!/spamma ner den.
Tack på Förhand
Swedish Maffia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
X9



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 486

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 23:27 pm    Post subject: Reply with quote

&Sorcerer wrote:
jag har då aldrig spelat med Fren men av mina erfarenheter med honom (mirc och hans inlägg här på forumet) så verkar han vara en seriös människa och jag har väldigt svårt för att tro att Fren är den typen av människa som säger "jävla idiot jävel". Är du helt säker nu på att du inte överdriver?

Ja, jag är HELT säker på att jag inte överdriver, annars hade jag inte kommit ihåg detta än idag..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Aug 26, 2003 0:07 am    Post subject: Reply with quote

Nice X9 wrote:
&Sorcerer wrote:
jag har då aldrig spelat med Fren men av mina erfarenheter med honom (mirc och hans inlägg här på forumet) så verkar han vara en seriös människa och jag har väldigt svårt för att tro att Fren är den typen av människa som säger "jävla idiot jävel". Är du helt säker nu på att du inte överdriver?

Ja, jag är HELT säker på att jag inte överdriver, annars hade jag inte kommit ihåg detta än idag..
oj!
  1. jag har ALDRIG bytt bana för att det gått dåligt för mig
  2. jag har ALDRIG sagt "idiotjävel". någonsin i hela mitt liv. online eller IRL. Har sagt 'idiot' till en person en gång online och denne var en komplett idiot (teamflash, TK, block osv osv).
  3. the LOTR incident minns jag att jag var rätt trött på dig just då. Minns inte varför eftersom det var väldigt länge sen och jag råkar ut för 10-50 pers/dag som inte vet hur CS ska spelas eller bara är allmänt otrevliga.
    Däremot är jag inte särskillt långsint så det hade jag säkert glömt dagen efter.
  4. Proddan har jag inget minne av heller av samma anledning som ovan (eller så har det aldrig hänt...)
Visst kan jag bli jävligt sur på folk ibland, men jag framför det varken genom admin abuse eller onödiga påhopp.
Det har hänt att jag lackat ut på nån då och då och sagt rent ut vad jag tycker, men kritik ska och får man ta ibland. Dock trycker jag ALDRIG ner nån.

Jag lovar dig att jag inte är en ond människa och tycker inte du ska dra dig för att spela med mig.
Testa. Spela på samma lag så får du spela med en av de få spelare som försöker köra TP á la CW på public.

Lackar jag på nån så är det för att han/hon inte gör det han/hon ska; dvs planta, defusa, rädda gisslan, skydda VIP/b-site/bomb.

ps. det går alltid att säga åt mig om jag är för brysk. Man blir inte straffad för det. Diskutera gör jag dock på forumet eller IRC
Back to top
View user's profile Send private message
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Sep 02, 2003 17:22 pm    Post subject: Reply with quote

Tollezone är du SM?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Sep 02, 2003 17:25 pm    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Tollezone är du SM?

Nej....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Sep 02, 2003 17:27 pm    Post subject: Reply with quote

ok Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Tue Jan 06, 2004 22:39 pm    Post subject: Reply with quote

åhh kul att denna post inte är låst Razz

tja dilano.. vart håller du hus nu för tiden ?

_________________
>>>Kallar du mig fjolla, klipper jag till direkt<<<
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Jan 06, 2004 23:17 pm    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Tollezone är du SM?

Eller wtf. Jag kan la vara en Svensk Mästare så sätt Smile

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Wed Jan 07, 2004 1:23 am    Post subject: Reply with quote

Innan jag kom så fans Dilano sedan långt tiddigare. HUr var han innan, finns det kvar någon topic.

/Edit Vad dum jag e, det är ju bara trycka på hans namn ediT\

_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Wed Jan 07, 2004 1:29 am    Post subject: Reply with quote

Nej det finns inget kryss att ta bort med! Jag såg den röda texten av pr|Tollezone lite försent....
_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
asske



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2

PostPosted: Mon Feb 23, 2004 20:29 pm    Post subject: Reply with quote

hmm
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Mon Feb 23, 2004 21:49 pm    Post subject: Reply with quote

Jag antar att du har en bra anledning att skriva ett totalt intetsägande meddelande i en jättegammal tråd
_________________
In Trance we Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Mon Feb 23, 2004 23:18 pm    Post subject: Reply with quote

jag satte mig och fnissade igenom tråden en gång till bara för det...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kallin



Joined: 15 Sep 2003
Posts: 190
Location: Sweden

PostPosted: Sun Apr 04, 2004 9:30 am    Post subject: Reply with quote

shit, han e ju riktigt blåst Shocked
_________________
skateboarding is not a crime :>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sun Apr 04, 2004 10:51 am    Post subject: Reply with quote

och det såg vi för 1 år sen och 4 dgr sen då han postade denna post... Wink
_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Thu May 20, 2004 23:26 pm    Post subject: hehe Reply with quote

jaha, rolig kille. nu måste han känna sig cool
_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu May 20, 2004 23:36 pm    Post subject: Reply with quote

Hans inlägg:
Posted: Mon Mar 31, 2003 23:26 pm

Ditt inlägg:
Thu May 20, 2004 23:26 pm

Det var över ett år sedan detta inträffade.... *pust*

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies