HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
JAG BAJSAR PÅ MAFFIA!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:01 am    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Hade andra nick innan jag bytte till dilano.. jag började spela här för ca 1 år och 4 månader sedan.
Vilka? Om Fren inte känner igen dem, så VET vi att du är full av skit!
Back to top
View user's profile Send private message
Pepparkakan



Joined: 24 Oct 2002
Posts: 16

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:02 am    Post subject: Reply with quote

hm kan komma på minst en annan, Tyreal
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:03 am    Post subject: Reply with quote

Kanske skulle starta en ny topic: Asshole of the mounth !
Grattis Dilano du leder för flera månader framöver...
GJ !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:04 am    Post subject: Reply with quote

Att ni orkar med allt skit.,. Att ni orkar med att sitta och tjhafsa med mig!?!? varför inte bara BAN!?! jag skäms inte för något.. ni borde det.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:05 am    Post subject: Re: JAG BAJSAR PÅ MAFFIA! Reply with quote

Dilano wrote:
ÅÅÅÅÅH VÄX UPP!!!!!!!
Och juste alla rövslickare till SM admins också.. Jag kan rada upp minst 200 pers som slickar röv varje dag haha! FYYYYYYYYYYYYY!!


låt mig säga såhär.
Här är vi ca 100-150 vänner som spelar CS med/mot varandra å har skoj. När det kommer in ngn liten nyfiken n00b å vill vara med tar vi in honom som try å sparkar honom med en kraftig spark (ban) om han missköter sig trots varningar.

varför? vi vill bara lira med sköna lirare. De som trivs stannar, de som inte tvivs å inte vågar lämna utan att tar "farväl på ett värdigt sätt" gör som du, andra är redan bannade å skriver 30x värre inlägg än du om att växa upp.

Å vi är ju mellan 12 och 30 som spelar här så vi kallar oss mestadels vuxna.

Vad jag ville säga är; dra du å pröjsa 500kr/år får att spela på gamers. Men bättre community än maffia kommer du inte stöta på.

out.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:05 am    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Att ni orkar med allt skit.,. Att ni orkar med att sitta och tjhafsa med mig!?!? varför inte bara BAN!?! jag skäms inte för något.. ni borde det.
We're working on it.
Men jag tycker fortfarande är för bra(?) för att vara sant.

sen kan ju folk komma och klaga på dåliga admins
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:06 am    Post subject: Reply with quote

Vi Admins på Swedish Maffia vill nu att "vanliga" användare slutar skriva i denna topicen och låta denna disskutionen vara mellan Swedish Maffia och Dilano. Ni får fortfarande självklart läsa, men skriv inget mer och rör till det!/spamma ner den.
Tack på Förhand
Swedish Maffia


Last edited by [SM]Harvey Wallbanger on Tue Apr 01, 2003 0:08 am; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:06 am    Post subject: Reply with quote

Just att du är så kåt på att bli bannad får mig att ana ugglor i mossen.
Back to top
View user's profile Send private message
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:06 am    Post subject: Reply with quote

LoL Dilano har du smuttat på pappas nybryggda eller ? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:07 am    Post subject: Reply with quote

mm bra... Fenan finns det inte bättre?? Bara det finns nån community utan sånt här så e jag nöjd.. eller averhuvud taget om det bara finns en server.. så e jag nöjd.. men detta e jag inte nöjd med.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:07 am    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Att ni orkar med allt skit.,. Att ni orkar med att sitta och tjhafsa med mig!?!? varför inte bara BAN!?! jag skäms inte för något.. ni borde det.


duvet, det e inte lika rolig att banna ngn som vill bli bannad.
Folk som e skyldiga skall bannas. Du e bara rolig. Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:10 am    Post subject: Reply with quote

Men vad tror du egentligen.. att jag ska säga det jag tycker och INTE blri bannad ellr???? KNAPPAST.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:14 am    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
mm bra... Fenan finns det inte bättre?? Bara det finns nån community utan sånt här så e jag nöjd.. eller averhuvud taget om det bara finns en server.. så e jag nöjd.. men detta e jag inte nöjd med.

Man kan du skriva nu då, vi vill gärna veta vad det är vi gör som är dåligt. Inte något defust som att reglerna är dåliga!. Vilka regler snackar du om, hur vill du ha dom?!

"Jag har alltid hatat Swedish Maffia och era töntiga regler och skit!!"
Vilka menar du?
och "skit" ?? hur skall vi kunna veta vad du menar där?

"förut var det kul innan alla noobs och idiotadmins kom till!"
Vilka spelare är du missnöjd med och vilka admins, och varför?
ge exemel på då den spelaren/admin missköte sig.

"Och att det alltid ska vara orättvist på något sätt!"
På vilket sätt är det orättvist?

"Ni ska alltid på något sätt försöka tracka ner någon"
Vilka tillfällen försökte vi tracka ner på någon?


Jag hoppas också att du kan försvara skitsnacket du kasta ur dig, eller var det bara skitsnack?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:25 am    Post subject: Reply with quote

"Jag har alltid hatat Swedish Maffia och era töntiga regler och skit!!"
Som sagt.. Att ni alltid har varit orättvist briktade.. en gång t ex.. när jag kom in på en sån där vad heter det... där alla "VIP" spelar.. så sa Sha såhär: Vem e det där?? eeh?? ut med dig. sedan undrade jag varför... och vad man gör på en sån här "VIP" grej.. så kickade hon mig från rummet.. och då e det klart att man blir störd på det.

"förut var det kul innan alla noobs och idiotadmins kom till!"
Jo, förut var det så att man spelad och inget skitsnack om mapbyte och sånt.. sedan var det inte hela världen om man råkade få ut ett svärord.. men nu.. om jag t ex skojar med en admin som Fren t ex när jag spelade med han en gång.. så sa jag "hahaha" när han dog då frågade han: vad var det som va så kul? då sa jag: ja, du såg rolig ut när du dog.. sedan kommer jag inte ihåg vad som hende men jag tror att han kickade mig ur servern eller något.. och om jag sägger "ahaha" varför ska han ta illa up och fråga vad det var som var så roligt... han kan ju klart fråga men inter efter att jag gett han svaret så sa han att jag skulle ta och titta mig själv i spegeln och det var fan inte sjysst så det var så jag blev irriterad på han..


"Och att det alltid ska vara orättvist på något sätt!"
Det här vet alla.. Man får aldrig säga något "extra" eller nåt.. annars blir det "slack" spank" "shling"


"Ni ska alltid på något sätt försöka tracka ner någon"
Det har jag redan redovisat 2 gånger så det behöver jag inte förklara..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:27 am    Post subject: Reply with quote

Skratta hur mycket ni vill, med detta är vad jag tycker om Maffia.
Jag vill inte tt alla andra ska behöva bli arga men man borde väl för fan få ha en egen åsikt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Pepparkakan



Joined: 24 Oct 2002
Posts: 16

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:35 am    Post subject: Reply with quote

Jag lägger mig nu dilan! Go natt! lycka till med det här du starta
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:41 am    Post subject: Reply with quote

Var det något mer eller?? för nu ska jag sova.. jag tycker att jag har förklarat mina åsikter bar så nu e det eran "move".. hoppas det går bra för er i framtiden på Swedish Maffia (not). Peace Cool
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:46 am    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Som sagt.. Att ni alltid har varit orättvist briktade.. en gång t ex.. när jag kom in på en sån där vad heter det... där alla "VIP" spelar.. så sa Sha såhär: Vem e det där?? eeh?? ut med dig. sedan undrade jag varför... och vad man gör på en sån här "VIP" grej.. så kickade hon mig från rummet.. och då e det klart att man blir störd på det.

För det första har detta INGET med regler och göra. Men:
Nu vet inte jag om du menar Voice programmet eller VIP servern.
Är det Voice programmet vill iallafall vi i SM inte ha några i vårat "rum"
Och du menar servern så och lite VIPs bestämt sig för att lira en gather så vill man vara ett jämnt antal (Vädligt ofta 10 så man lirar 5on5) och inte ett ojämnt antal (11pers) när du kommer in.
I båda dessa fall, har man inte blivit inbjuden klampar man inte in.
Precis samma som du inte vandrar rakt in i någons hus bara för att du vill vara där.

Dilano wrote:
Jo, förut var det så att man spelad och inget skitsnack om mapbyte och sånt.. sedan var det inte hela världen om man råkade få ut ett svärord..

Jag vet inte någon server som inte har problem med att folk tjatar om mapbyte detta finns överallt och är inte speciellt med maffia. Vi på Swedish Maffia håller däremot med dig och vi kickar/bannar folk som spammar ut "votemap" och detta står också i reglerna.

Det är inte hela världen om du säger "Fan, helvete, jävlar" men där går också gränsen. Varför kan du läsa här: http://www.swm.se/viewtopic.php?t=2610

Dilano wrote:
men nu.. om jag t ex skojar med en admin som Fren t ex när jag spelade med han en gång.. så sa jag "hahaha" när han dog då frågade han: vad var det som va så kul? då sa jag: ja, du såg rolig ut när du dog.. sedan kommer jag inte ihåg vad som hende men jag tror att han kickade mig ur servern eller något.. och om jag sägger "ahaha" varför ska han ta illa up och fråga vad det var som var så roligt... han kan ju klart fråga men inter efter att jag gett han svaret så sa han att jag skulle ta och titta mig själv i spegeln och det var fan inte sjysst så det var så jag blev irriterad på han..

"sedan kommer jag inte ihåg vad som hende men jag tror att han kickade mig ur servern eller något.." du tror inte att det kan ligga något här som gjorde att han kicka dig? "sedan kommer jag inte ihåg vad som hende"


Dilano wrote:
Det här vet alla.. Man får aldrig säga något "extra" eller nåt.. annars blir det "slack" spank" "shling"

Som jag sa innan vi accepterar inte könsord,rasism och nervärderande utryck.
Tycker du detta är fel vill jag ha EN bra andledning till varför man skall få säga dessa ord. Bara EN! jag har MÅNGA andledningar till varför man INTE skall få säga det.


Dilano wrote:
Skratta hur mycket ni vill, med detta är vad jag tycker om Maffia.
Jag vill inte tt alla andra ska behöva bli arga men man borde väl för fan få ha en egen åsikt.

Vi blir inte arga om du lägger fram dina åskiter på ett bra sätt.
V blir arga när du kastar ut dig skit som: idiotadmins, töntiga, rövslickare.
Kan du lägga fram dina åsikter på ett bra sätt (lungt och sansat) och verkligen förklara vad du tycker är dåligt och varför så blir vi nog inte lika arga.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dilano



Joined: 17 Oct 2002
Posts: 91
Location: Kumla

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:57 am    Post subject: Reply with quote

Nej men nu har jag sagt 4-5 gånger att jag står för det jag har sagt och jag bryr mig inte vad andra tycker.. Ska det vara så svprt att farstå???
Och när jag kom in på den döär grejen med Sha så var det högst 6 pers inne när hon kickade mig.. och jag "klampade" inte in som du säger.. jag kom in och undrade vänligt vad dom gör och om jag får vara med.. utan svar och med dålig attityd kickar hon mig.. sedan dess har det bara varit sånt hela tiden.. det har jag bara blivit mer och mer irriterad på..

Fren kickade inte mih... Är jag nästan säker på.. men han sa däremot att Jag ska gå och kolla mig själv i spegeln och det där tar jag personligt... och kom inte och sög att han tog det personligt när jag skojade och sa att han var rolig.. för han vet själv att jag bara försökte vara snäll.. men det räcker tydligen inte för att bli aaaningen respekterad här.. Mina åsikter,, Gillar ni det inte, så banna mig... Jag tar inte tillbaka det jag har skrivit.

Jag e inte den personen som skriver sånna saker.. In fact, så har jag aldrig skrivit saker så man bli slappad.. men andra gör det... och när andra gör det så blir dom slappade.. och när dom blir slappade blir dom slappade på mig så då tappar man all koncentration och blir arg.. och det e vad jag menar med skitregler..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Dilano wrote:
Nej men nu har jag sagt 4-5 gånger att jag står för det jag har sagt och jag bryr mig inte vad andra tycker.. Ska det vara så svprt att farstå???

Vad menar du med detta? att du vägrar se på saker och ting ur en annan perspektiv?. Att du inte är villig och förstå andra männsikor, omvädera dina värden för att bli en bättre människa.
Från vem tar du in fakta ifrån och vad skulle hända om denna personen skulle vara t.ex rasist?

Dilano wrote:
Och när jag kom in på den döär grejen med Sha så var det högst 6 pers inne när hon kickade mig.. och jag "klampade" inte in som du säger.. jag kom in och undrade vänligt vad dom gör och om jag får vara med.. utan svar och med dålig attityd kickar hon mig.. sedan dess har det bara varit sånt hela tiden.. det har jag bara blivit mer och mer irriterad på..


Vet fortfrande inte om du menar voice programet eller servern du snackar om. även om det bara är 6pers där inne kanske dom är mitt i något eller så kanske det kommer 4pers till
VIP servern connectar man aldrig till utan att veta innan att man skall/får connecta till den vid det tillfället. Vi har haft mycket problem med att folk connectar mitt i en match och undrar vad som står på och det! är VÄLDIGT irriterade.
VIP servern är INTE public och som man skall connecta till hur som helts. den är inte till för alla.

Dilano wrote:
Fren kickade inte mih... Är jag nästan säker på.. men han sa däremot att Jag ska gå och kolla mig själv i spegeln och det där tar jag personligt... och kom inte och sög att han tog det personligt när jag skojade och sa att han var rolig.. för han vet själv att jag bara försökte vara snäll.. men det räcker tydligen inte för att bli aaaningen respekterad här.. Mina åsikter,, Gillar ni det inte, så banna mig... Jag tar inte tillbaka det jag har skrivit.

Eftersom jag itne var där så har jag ingen aning om vad som har hänt. så jag överlåter fren att svara på detta.

Dilano wrote:
Jag e inte den personen som skriver sånna saker.. In fact, så har jag aldrig skrivit saker så man bli slappad.. men andra gör det... och när andra gör det så blir dom slappade.. och när dom blir slappade blir dom slappade på mig så då tappar man all koncentration och blir arg.. och det e vad jag menar med skitregler..

Vi slappar inte folk som inte sköter språket vad jag vet, vi kickar alternaltivt bannar.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies