HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Har blivit bannad!!! Har inte en aning om varför?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EzyTargeT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 31
Location: Vaxjo / SWEDEN

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 17:01 pm    Post subject: Har blivit bannad!!! Har inte en aning om varför? Reply with quote

Hallå Alla som tycks ha koll på allt och alla..försöke komma in på maffia 1,3,8 idag 19/3. COULD NOT CONNECT TO SERVER REASON: YOU HAVE BEN BANNED FROM THIS SERVER. Känner mig som ett stort frågetecken. Har inte en aning om varför, kan någon vetande tala om det för mig?????

mvh / en lessen EzyTargeT!!!!! Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 17:03 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=3304
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
EzyTargeT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 31
Location: Vaxjo / SWEDEN

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 17:27 pm    Post subject: Reply with quote

hur länge är man bannad då För fula ord??

snacka om att jag ska börja ta screen shots!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 17:59 pm    Post subject: Reply with quote

EzyTargeT wrote:
hur länge är man bannad då För fula ord??

snacka om att jag ska börja ta screen shots!!!


Har du inte läst reglerna ?!
Fren skriver föressten hur länge du är bannad.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 19:02 pm    Post subject: Reply with quote

EzyTargeT wrote:
snacka om att jag ska börja ta screen shots!!!


Det är bra, men glöm inte varför.

Man tar screenshot och skickar till admins för att man vill få en trevlig stämning på servrarna genom att plocka bort folk som inte sköter sig.

Man gör det inte för att man vill sätta dit så många som möjligt.

Folk som är stammisar ska kunna reglerna, folk som är nya kanske inte vet och då är det ofta smidigare att helt enkelt säga till på ett trevligt sätt. Det löser faktiskt de flesta problemen. Det är alltså bara i fallen när folk skiter fullständigt i våra regler som vi vill ha screenshots.
Back to top
View user's profile Send private message
EzyTargeT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 31
Location: Vaxjo / SWEDEN

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 20:25 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
[
Det är bra, men glöm inte varför.

Man tar screenshot och skickar till admins för att man vill få en trevlig stämning på servrarna genom att plocka bort folk som inte sköter sig.

Man gör det inte för att man vill sätta dit så många som möjligt.

Folk som är stammisar ska kunna reglerna, folk som är nya kanske inte vet och då är det ofta smidigare att helt enkelt säga till på ett trevligt sätt. Det löser faktiskt de flesta problemen. Det är alltså bara i fallen när folk skiter fullständigt i våra regler som vi vill ha screenshots.


Ja just precis, stammisar ja....Det är många som kläcker ur sig dumma saker minst en gång när jag är inne, Jag har själv skrivit "VÅRDA SPRÅKET" hur många gånger som helst. Svaret på det har ibland varit käft noob..
apropå hora...så finns det en vars nick slutar på Whore , kommer inte ihåg rästen av det, Men Whore är inte det samma som hora??
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 21:10 pm    Post subject: Reply with quote

EzyTargeT wrote:
Fairlane wrote:
[
Det är bra, men glöm inte varför.

Man tar screenshot och skickar till admins för att man vill få en trevlig stämning på servrarna genom att plocka bort folk som inte sköter sig.

Man gör det inte för att man vill sätta dit så många som möjligt.

Folk som är stammisar ska kunna reglerna, folk som är nya kanske inte vet och då är det ofta smidigare att helt enkelt säga till på ett trevligt sätt. Det löser faktiskt de flesta problemen. Det är alltså bara i fallen när folk skiter fullständigt i våra regler som vi vill ha screenshots.


Ja just precis, stammisar ja....Det är många som kläcker ur sig dumma saker minst en gång när jag är inne, Jag har själv skrivit "VÅRDA SPRÅKET" hur många gånger som helst. Svaret på det har ibland varit käft noob..
apropå hora...så finns det en vars nick slutar på Whore , kommer inte ihåg rästen av det, Men Whore är inte det samma som hora??
Mediawhore lr nåt heter han nä'r admins inne heter han bara media när andra inne heter han whore typ.fast han byter iofs när man säger till.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 21:43 pm    Post subject: Reply with quote

Jo jag har sett en kille heta quick > mainstream whore inne på servern, men jag har låtit honom slippa undan av 2 anledningar (som kanske låter ologiska)

1. Jag har varit på bra humör och inte orkat bry mig eftersom denne är en mycket trevlig pojke/flicka

2. Hans nick syftar inte på just hora/prostituerad flicka utan på en person som "håller sig till den stora folkmassan" eller "följer strömmen" eller "go with the flow" eller whatever.
Det är MYCKET stor skillnad mellan att kalla nån för 'hora' och att kalla sig själv 'mainstream whore'. Det gör liksom ingen irriterad.
Dessutom tycker jag inte man ska se allt så svart på vitt.
Snart blossar väl diskusionen om FreezeBitch upp igen och den dealen vill jag inte förklara en gång till.

Om du ser nån inne på servern som beter sig illa så be vänligt honom uppföra sig.
att gorma "VÅRDA SPRÅKET!!" gör ingen direkt gladare, det kan även tes provocerande.
Bättre är då att säga "inga sånna ord här är du bussig".
Back to top
View user's profile Send private message
EzyTargeT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 31
Location: Vaxjo / SWEDEN

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 21:46 pm    Post subject: Reply with quote

jo gör det hehehe Razz

skojar bara,

har redan abstinens, inget spel Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 22:37 pm    Post subject: Reply with quote

mjo men admisn ahr sagt till killen flertalet ggr
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies