HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Admins e cp.... <-- e den värd att läsa ?
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:30 pm    Post subject: Admins e cp.... <-- e den värd att läsa ? Reply with quote

Såg en sprillans dagsfärsk topic som var längre än de gamla malmtågen från gruvorna i Bergslagen... finns det något som är värt att läsa i den eller är det bara två kompletta spritpennesniffande maxidioter som är inne och djävlas ? Några lästips ? Question
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Sallow
Master Admin
Technician


Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1974
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:37 pm    Post subject: Reply with quote

Nja den var inte så värst kul. Det blev en massa hotelser och skit fram och
tillbaka. Det är väl därför som den inte flyttats till Hall of fame.

Det ska väl vara som ett lärorikt skräckexempel på vad som händer när
man nappar på inlägg ifrån flamers.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dyring



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 1195
Location: helsingborg

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:37 pm    Post subject: Reply with quote

Den är kul om du tycker om att läsa 2 obstinata småungars tankar(dvs, vi är bäst och har rätt, alla andra har fel alternativt fjäskar).

Den e lite småkul..; Smile

//dyring
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:39 pm    Post subject: Reply with quote

Them be trolls.... (Var det sallow som beskrev det ordet förut? Helt passande i det här fallet iaf... )

jag orkade skumma två sidor i eftermiddags... sen gav jag fan i den topicen
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:47 pm    Post subject: Reply with quote

fanns två it gymnasium i gbg... ena i frölunda och det andra i stan... det dem gick på var i frölunda, jag har några polare på det i stan... hade hoppats på att det var i det dem gick i... aja jag vet deras namn båda två. Dem borde nog lugna ner sig lite...
Back to top
View user's profile Send private message
^ZerOne^



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 236
Location: Karlshamn

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 0:05 am    Post subject: Reply with quote

Men det var ju kul. =)
Hade inget å gör, och hejsan hoppsan, två puckon att leka med. =D

Rätt spännande hur nackskot som jag röstade för slutade med att jag skulle få spå vid bergsjön kl 22.00. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 0:17 am    Post subject: Reply with quote

rätt kul faktiskt.. detta är 2 svenska killar, lr dem har svenska namn och försöker spela tuffa kickers knattar. Bergjsön kl: 22:00 ? var nånstans i bergjön och ni skulle inte ens våga gå ut i bergsjön vid tjugotvåtiden..... btw. dem är la inte bannade härifrån nu va? nu när jag har deras namn kan jag bara slå upp dem i telefonkatalogen o se var dem bor nånstans... mkt trevligt.
Back to top
View user's profile Send private message
Lequel Hank



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 72
Location: Borås

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 1:16 am    Post subject: hehe Reply with quote

vilken jävla diskution Very Happy smart killar.. säger bara väx upp.. jaja dom e små pojkar dom lär väl sig
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 1:59 am    Post subject: Reply with quote

jag läste hela, men jag borde slutat efter ett par inlägg
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 4:05 am    Post subject: Reply with quote

En av dem är iaf blondinen.

Finns lite smaskigt att läsa om honom här:

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1038
Och här:
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=1095
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 9:22 am    Post subject: Reply with quote

jag försökte gå på den mjuka linjen och visa på att det de sa var fel och att det inte var någon idé att fortsätta mala. Det jag sade överröstades dock av påhoppen från båda lägrena där mcQwert plus de båda var mest aggresiva.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Fortsätter de så vidtar jag iaf åtgärder och jag har deras namn och skola...Inte alls svårt. VIll gärna lösa det utan att stänga av IP:t eftersom det sitter andra spelare därifrån oxå, iof bara på forumet men t ex Diroz sitter där oxå och han är en reko kille...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
jag försökte gå på den mjuka linjen och visa på att det de sa var fel och att det inte var någon idé att fortsätta mala. Det jag sade överröstades dock av påhoppen från båda lägrena där mcQwert plus de båda var mest aggresiva.


Förstår inte riktigt varför du kallar mig "mest aggresiv". Jag sa iofs saker som "n00bs" och "Mogna" men jag tror verkligen inte jag var direkt ensam om det. Vad jag mer gjorde var att m.h.a sarkasm och ironi driva med mig själv för att försöka få dem lite lugnare (glömde dock att det var 11åringar jag hade att göra med Rolling Eyes )

Topicen var urspårad redan från början och det visade ju sig vara totalt meningslöst att prata vuxet med personerna ifråga. Därför tror jag de flesta sänkte sin nivå lite. inkl mig
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 9:59 am    Post subject: Reply with quote

alltså mcQwert jag lade ingen värdering i det, det enda jag sa var att du och de två var de som skrev flest mess mot varann(tills dess jag bad dig att lugna dig, vilket du gjorde och som visar på mognad).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 10:00 am    Post subject: Reply with quote

FLU|Serpent wrote:
Fortsätter de så vidtar jag iaf åtgärder och jag har deras namn och skola...Inte alls svårt. VIll gärna lösa det utan att stänga av IP:t eftersom det sitter andra spelare därifrån oxå, iof bara på forumet men t ex Diroz sitter där oxå och han är en reko kille...


Man behöver ej stänga av ip:et, räcker med ett snabbt mail till rekorn på skolan för att troligen få dom här killarna på andra tankar...

Även jag har full koll på dessa...
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 10:04 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
alltså mcQwert jag lade ingen värdering i det, det enda jag sa var att du och de två var de som skrev flest mess mot varann(tills dess jag bad dig att lugna dig, vilket du gjorde och som visar på mognad).


Aha! det var så du menade *missförstånd detected* Hehe, jo men av någon anledning tycker jag det är kul att käfta med såna småungar. får mig att framstå som smart, eller not Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Schwopp | Quest wrote:
FLU|Serpent wrote:
Fortsätter de så vidtar jag iaf åtgärder och jag har deras namn och skola...Inte alls svårt. VIll gärna lösa det utan att stänga av IP:t eftersom det sitter andra spelare därifrån oxå, iof bara på forumet men t ex Diroz sitter där oxå och han är en reko kille...


Man behöver ej stänga av ip:et, räcker med ett snabbt mail till rekorn på skolan för att troligen få dom här killarna på andra tankar...

Även jag har full koll på dessa...


Najs...Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 11:39 am    Post subject: Reply with quote

FLU|Serpent wrote:
Schwopp | Quest wrote:
FLU|Serpent wrote:
Fortsätter de så vidtar jag iaf åtgärder och jag har deras namn och skola...Inte alls svårt. VIll gärna lösa det utan att stänga av IP:t eftersom det sitter andra spelare därifrån oxå, iof bara på forumet men t ex Diroz sitter där oxå och han är en reko kille...


Man behöver ej stänga av ip:et, räcker med ett snabbt mail till rekorn på skolan för att troligen få dom här killarna på andra tankar...

Även jag har full koll på dessa...


Najs...Smile


Jag har själv snackat allvar med dom 2 pöjkarna och dom ska lugna ner sig nu. Har även snackat med en IT ansvarig och läget ser ut att vara lungt nu.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Det hoppas jag för deras egen skull...Jag skulle inte tveka på att vidtaga åtgärder...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

jag gillar inte bergsjön...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies