HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Radiocommands
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 21:15 pm    Post subject: Radiocommands Reply with quote

Alltså, helt jävla allvarligt. Spamma kan ni göra i micen, text eller vad som helst, men LÅT BLI RADIOHELVETET OM NI INTE FÖRSÖKER RAPPORTERA NÅT ELLER BEKRÄFTA:

Just nyss på nån av servrarna satt [FreezeBitch]Delerium samt nån som heter elinor | gillar budak (nåt i den stilen iaf) och spamma sönder radion utav bara helvete. Fattar ni inte att det inte går att muta bort er radio, den är alltid aktiv. Och det finns vissa av oss som inte bara spelar med hjälp av synen, vi använder oss av hörseln också. Det är som att ni ska lyssna på musik på rätt låg volym och jag står och säger "JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA" i era jävla öron.

Lär er använda radion på vettigt sätt, eller låt bli den. Och även om det skulle gå att stänga ner så man inte hör några radiocommands så är det bara dumt, den är där för att utöka mängden TP.

(Jag har bara haft bra erfarenheter av FreezeBitch-klanen förut, men som jag sa ingame, även solen har fläckar.)

//Praest, som måste lugna sig efter att 2 personer lyckades totalt förstöra en CS-kväll.

Edit: Jag sa till dem att sluta, det hjälpte inte, det förvärrade.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 21:24 pm    Post subject: Reply with quote

Spam som spam
Delerium har tyvärr svårigheter att förstå hur man gör en session till en rolig sesion, för de andra.
Han menar väl och är en hyvens pojk, men det är nåt som inte riktigt ignitar inne på servern.
Tyvärr dennis, men så är det.
Har varit nära många ggr att kicka Delerium för WTJ.
Jag tycker sånt är jävligt tråkigt med väletalerade stammisar.
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 21:36 pm    Post subject: Reply with quote

Har spelat mot Dele mycket, jag tycker han sköter sig exemplariskt i normala fall...

Han kanske va full=)?
Back to top
View user's profile Send private message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 22:14 pm    Post subject: Reply with quote

jag tycker han är kul att spela med iaf.
självklart ska man inte spamma med radion men du skriver inte om det var meningsfulla commands som hördes eller bara helt onödiga.
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 22:20 pm    Post subject: Reply with quote

Och extremt jobigt var det då folk upptäckte att man kunde få en fjärde radiomeny på cs6 med kommandon som: "I'm hit!", "Circle around back" mm...

Småbarnen tyckte ju naturligtvis att det var roligare att radiospamma än att spela så där gick den dagen åt ettvarmtställeiunderjorden

Början av omgångarna lät såhär: *Köpljud* "All right, let's move out".. "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "Circle around back" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "Circle around back" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "Circle around back" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "Circle around back" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!" "I'm hit!"


Till slut var jag nästan tvungen att skjuta dem själv för att de skulle få en anledning att säga det
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 22:30 pm    Post subject: Reply with quote

ehm... att Dele skulle använda radion till annat än CS-porr ser jag som snarare en engångföreteelse. Men jag förstår inte varför du inte kan mute:a han om du inte orkar höra på?
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 22:46 pm    Post subject: Reply with quote

Fenan wrote:
ehm... att Dele skulle använda radion till annat än CS-porr ser jag som snarare en engångföreteelse. Men jag förstår inte varför du inte kan mute:a han om du inte orkar höra på?


Muta radion? Fenan, nu får du fan kamma dig..!!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 23:08 pm    Post subject: Reply with quote

Va delerium e väl hur go som helst hela tiden aldrig hört han radiospamma iaf.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 0:57 am    Post subject: Reply with quote

Kanske tog i lite väl mycket där uppe Embarassed
Menar inte att dellis e djävulen själv.
Tar tillbaka det som fick det att låta så illa och lägger ut smilies och blomster lite varstans istället Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 2:40 am    Post subject: Reply with quote

hahahahha jag skall göra en cs låt som går typ "affiramtive, roger that, roger that, affirmative, roger that, roger that" ahahahahhaa Very Happy
Kan kent lyckas sälja sin skitmusik så kan jag med Razz
Back to top
View user's profile Send private message
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 15:07 pm    Post subject: hm.... Reply with quote

Nu blir jag besviken ! jag menar inget illa med att säga mina radio comands hela tiden lessen om jag har stört nån jag som vanligt e en ganska rastllös person o spelar jag med personer som bara campar o e sega så jag blir tvingad till det med å blir det lätt att jag spammar tycärr men det finns 2 anledningar !! 1. om jag spmmar radion så kan iten dom lama små campersen höra nått o dom blir sura o förhoppnings vis rör på sig Very Happy 2. jag e rastlös o tycärr inte alltid tänker på vilka knappar jag trycker på


Mvh Delerium sorry för dom som råkat ut för min spamming Very Happy


För Delerium i Tiden Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 15:27 pm    Post subject: Reply with quote

en fråga bara hur gör jag om jag vill binda in en knapp med radio cammandot im hit som inte finns i vanliga fall ?? vill gärna ha den..vd ska jag skriva ??

bind "l" "imhit" ?????????? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 15:59 pm    Post subject: Reply with quote

bind l "radio4" är det väl om jag inte minns fel.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 16:13 pm    Post subject: Re: hm.... Reply with quote

Delerium wrote:
Nu blir jag besviken ! jag menar inget illa med att säga mina radio comands hela tiden lessen om jag har stört nån jag som vanligt e en ganska rastllös person o spelar jag med personer som bara campar o e sega så jag blir tvingad till det med å blir det lätt att jag spammar tycärr men det finns 2 anledningar !! 1. om jag spmmar radion så kan iten dom lama små campersen höra nått o dom blir sura o förhoppnings vis rör på sig Very Happy 2. jag e rastlös o tycärr inte alltid tänker på vilka knappar jag trycker på


Mvh Delerium sorry för dom som råkat ut för min spamming Very Happy


För Delerium i Tiden Twisted Evil


Jo, du stör verkligen motståndarlaget (vi var CT på prodigy) när du spammar radion. Eftersom den inte hörs för dem så lär de sitta där och tänka "JÄVLAR, JAG HÖR INGET!"
Back to top
View user's profile Send private message
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 16:52 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

Tyvärr dennis, men så är det.
Har varit nära många ggr att kicka Delerium för WTJ.
Jag tycker sånt är jävligt tråkigt med väletalerade stammisar.



Wtj jag ?? nu skojar du med mig jag bytar alldrig lag jag bli överklastad av PTB o jag tar ju alltid auto team join Fren nu FFs Very Happy jag som alltid söker den trevliga utmanningen !! plzz Säg inte att du velat kicka mig för Wtj ??

haha

För Delerium i tiden Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 17:06 pm    Post subject: Reply with quote

Btw, vill bara säga: Din ursäkt är accepterad (även om det inte framkom i mitt svar till dig). Jag har inget emot dig, bara att igår blev jag irriterad.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 17:19 pm    Post subject: Reply with quote

Delerium wrote:
Quote:

Tyvärr dennis, men så är det.
Har varit nära många ggr att kicka Delerium för WTJ.
Jag tycker sånt är jävligt tråkigt med väletalerade stammisar.



Wtj jag ?? nu skojar du med mig jag bytar alldrig lag jag bli överklastad av PTB o jag tar ju alltid auto team join Fren nu FFs Very Happy jag som alltid söker den trevliga utmanningen !! plzz Säg inte att du velat kicka mig för Wtj ??

haha

För Delerium i tiden Twisted Evil
Jag hittar tyvärr inte ordet, men med wtj menar jag som ett ex när vi spelade aztec.
Du var CT och hade imponerande stats.
CT ledde med mycket god marginal och var dessutom en och ibland 2 man mer.
Visst, man kanske inte märker det jämt, men är det såpass ojämt ska en person gå över. Förslagsvis den med bäst stats.
Just i detta fall var jag oxå CT och T klagade som fan på lagen. iom att du aldrig dog (vilket jag väntade på eftersom det känns lite korkat att behöva dö för en sån sak) gick jag över själv.
som sagt, men kanske inte tänker på det jämt, men detta har vi diskuterat förr men jag kan säga det igen:
Alla som kallar sig maffianer och speciellt VIPs kan kalla sig skyldiga att jämna ut lagen i ett sånt här sammanhang. Leder man i ett lag som leder stort och dessutom har fler spelare så byter man.

Detta var ett exempel av 4-5 ggr jag har sett liknande eller samma situation med dig i huvudrollen.
Oftast utspelar sig detta på aztec och italy av nån konstig anledning. Hint: de mest oballanserade banorna vi har i cykeln nu

"kicka flera gånger" var ju såklart fel. Var nära EN gång då jag oxå sa till utan resultat, men ångrade mig eftersom du kanske hade mutat mig och inte såg vad jag skrev. Men jag har reagerat på det många gånger iaf fast dock har jag nån annan bytt istället.

Bara som en reminder till alla er där ute i etern: Håll koll på statsen. Lagens coh dina egna. Leder ni och ni är en man mer (funkar ibland ändå) så byt. Så statskåta är ni väl inte?

Till sist. PTB funkar inte alltid, då får vi försöka själva.
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 17:21 pm    Post subject: Reply with quote

Delerium luktar fisk och har emellanåt seriösa problem med humöret. Är innerst inne en fin kille och oftast utåt också. Han borde dock käka lite lugnande piller. Vi i [FreezeBitch] får 1000 kr i månaden från Socialstyrelsen för att ta hand om honom och gör vårt bästa.

Smile (kram Dennis)
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 17:23 pm    Post subject: Reply with quote

ja byter alltid till Ct även om terrors stor vinner men skulle aldrig byta frivilligt till terror.fast ibladn flytar ju ptb över en å då e de la abra å acceptera utan å gnälla för mycke.de kanske låter lamt att ja gör så vägrar va terror om inte ptb flyttar mej men sån e ja klarar inte av å va terror de känns så fel bara.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 17:27 pm    Post subject: Reply with quote

[HVMK]Volvo 240 wrote:
ja byter alltid till Ct även om terrors stor vinner men skulle aldrig byta frivilligt till terror.fast ibladn flytar ju ptb över en å då e de la abra å acceptera utan å gnälla för mycke.de kanske låter lamt att ja gör så vägrar va terror om inte ptb flyttar mej men sån e ja klarar inte av å va terror de känns så fel bara.
Det är precis detta jag menar...
Alla vill spela aztec, men när de blir T (menar inte dig nu asså) så säger de "neeej inte T!!!".

Ska fan scripta ihop ett script som gör att de som väljer CT när de connectar till aztec AUTOMATISKT blir T och inte kan bli överflyttade.
Enda chansen att bli CT är att trycka 5 (random) alt. bli över skickad av PTB.

Det ni era jävlar Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies