HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Angående förra topic..

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ozean



Joined: 11 Oct 2002
Posts: 152
Location: Borås

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 21:26 pm    Post subject: Angående förra topic.. Reply with quote

Jag var inne då OdeN och ph33r lirade.. ph33r borde få permban enligt mej.. Han tkade och snackade skit hela tiden.. Och OdeN är en god vän till mej.. Klasskompis. VI var på virus och lirade.. Och när den här "sjuke" ph33r började skjuta på OdeN två omgångar irad så fick OdeN ett frispel och knivade ph33r så att han skulle sluta.. men slutade han för det ?.. nej.. Och han fortsätte att lama sej. Han snacka skit som tusan m.m.. Skicka ut han för alltid.. Störde mej som tusan på honom. Kände nästan för att skjuta på honom med.. Tack för mej och hej.. :> OdeN borde inte få något eftersom att det är en virus dator.. yup yup.

PS.. Snälla nu vill jag fan inte höra något skit snack om att jag ljuger eller det här om "åååh det var hans kompis som lirade, yeah right" Uppfattat ?!?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 0:30 am    Post subject: Reply with quote

ph33r har fått sitt straff, men OdeN får faktiskt lära sig att inte skjuta på sina polare så mycket som han gjorde. Jag har verifierat med loggarna...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies