HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Kommentarer/frågor om reglerna
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Rules in Swedish
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 9:36 am    Post subject: Reply with quote

Solo det där är inte bunnyhopp utan vanliga hopp. En bunnyhoppare g¨år fan inte och träffa och du kommer garanterat märka vad det är när du ser en göra det. Det sticker ut rejält.

Mats har rätt imo.

Narcisst, möt moxx på någon privat server, du kommer INTE kunna träffa honom på nära håll, inte ens jag kan och jag vet att jag är väldigt bra på nära håll. Och det beror inte på att jag siktar fel för det gör jag inte, siktet ÄR på gubben.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 11:30 am    Post subject: Reply with quote

soloeyez wrote:
Ibland måste man bunnyjumpa!
Tex när man kör boosten inne på inferno, lilla bombplatts.
När man boostas upp på den där lådan
och måsté bunnyjumpa mellan lådorna för att komma upp till taket..

Är detta oxå förbjudet??
Man gör juh det inte för att inte bli träffad utan för att komma upp på taket.
Men det är juh fortfarande bunnyjumpig....


fattar inte att det kan vara så svårt.
att bunnyjumpa är förbjudet! Wink

men i detta fallet tror jag inte att det är lika hårt straff.

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 11:36 am    Post subject: Reply with quote

RaZZa wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
Katten så du menar att man inte får hoppa och svänga samtidigt? Då blir det ju 90graders svängar, iofs beroende på sens men ändå. Den tekniken kör man ju när man ska in i lägenheterna på italy från Ct bas sett.


Precis, tycker ni får tydligöra lite så man vet vad som gäller Wink
1. Är det mot reglerna att svänga i luften?
2. Är det mot reglerna att hoppa så fort man landar?
3. Är det mot reglerna att göra båda två samtidigt?

Jag förstår inte riktigt vad som är "fusk" med att bunnyjumpa, bara för man är bra på att timea in space knappen så fuskar man?
Tycker ärligt talat det är hellöjligt, jag skulle jämföra det med reflexer, skjuter du snabbt så fuskar du. Så länge det inte går snabbare o b-jumpa så förstår jag inte riktigt vad problemet ligger, och dessutom är det högst osanolikt att man kan hoppa en längre sträcka utan script.

Och om det nu skulle vara en bugg, varför har dom inte tagit bort den?
Och om det är en bugg så förstår jag endå inte vad som är problemet, det är ju lixom tillgängligt för alla, vem som hellst kan nyttja den, sen bara för vissa hanterar den bra så "förstör" den spelet. Den finns där precis som siktet i mitten på skärmen, kan man nyttja den bra får man en fördel, det är väl de spelet går ut på, att klara av så mycket i spelet så bra som möjligt för att skapa sig en fördel.


Hmmm dina argument e ganska "dumma", du skriver att, "och om det är en bugg så förstår jag endå inte vad som är problemet, det är ju liksom tillgängligt för alla, vem som hellst kan nyttja den, sen bara för att vissa hanterar den bra så "förstör" den spelet." Det va nog lite dumt sagt, jag menar om man resonerar som du gjorde i detta fallet så menar du att buggabuse bör vara tillåtet på maffia, liksom alla kan ju njyttja den? jag menar om man resonerar så så kan lika gärna maffia skita i regler så alla kan använda sig av "fattigmans" wh, airwalk, otillåtna medel för plant av bomb, buggflash med mera, Eftersom "alla kan ju njyttja det så varför inte?" enligt dig.

Så nej det köper jag verkligen inte för fem öre!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Valve har försökt ta bort buggen men att de inte lyckats gör väl det inte tillåtet att bunnyhoppa för det!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:00 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:
Valve har försökt ta bort buggen men att de inte lyckats gör väl det inte tillåtet att bunnyhoppa för det!

imo så lyckades de ta bort buggen eftersom att man nu inte accelererar längre. Bara för att bunnyjump inte följer fysikens lagar så behöver det väl inte behöva betyda att det är en bug? Om vi antar att hitboxen inte lägger sig mer fel än vanligt så är ju enda buggen att man inte stannar när man hoppar. Är man dum nog att bunnyjumpa i eldstrid så får man redan sitt straff i och med att man blir med största sannolikhet skjuten utan att sätta ett enda skott.


Edit:\\ Hur många klagomål fick ni in på Bunnyjumpare fram tills den här regeln sattes in? Hur många klagomål har ni fått på att det nu är förbjudet?

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:21 pm    Post subject: Reply with quote

Min åsikt är att det är en bugg. Bunny-jumping klassas som bug-abuse. Allt utnyttjande av buggar i spelet kan leda till perm-bann. Vi får inte in så mycket klagomål på detta.
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:27 pm    Post subject: Reply with quote

narcissist wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
Valve har försökt ta bort buggen men att de inte lyckats gör väl det inte tillåtet att bunnyhoppa för det!

imo så lyckades de ta bort buggen eftersom att man nu inte accelererar längre. Bara för att bunnyjump inte följer fysikens lagar så behöver det väl inte behöva betyda att det är en bug? Om vi antar att hitboxen inte lägger sig mer fel än vanligt så är ju enda buggen att man inte stannar när man hoppar. Är man dum nog att bunnyjumpa i eldstrid så får man redan sitt straff i och med att man blir med största sannolikhet skjuten utan att sätta ett enda skott.


Edit:\\ Hur många klagomål fick ni in på Bunnyjumpare fram tills den här regeln sattes in? Hur många klagomål har ni fått på att det nu är förbjudet?


Valve tog bort buggen så långt det var möjligt. Dvs, att accelerera och på så sätt komma snabbare fram. Men. Dom kunde inte ta bort _allt_ för att då skulle det bli nåt fel i själva rörelseschemat; vad vet jag inte, ställ den frågan till Valve. Smile Men vi kommer inte ifrån att bunnyjump ger otilåtna fördelar, jag har nämt dom i tidigare inlägg. (sidan 10 tror jag)

Regeln om bunnyjump har alltid funnits, iom att det är bugabuse och det är förbjudet.
Razza wrote:
Och om det nu skulle vara en bugg, varför har dom inte tagit bort den?
Och om det är en bugg så förstår jag endå inte vad som är problemet, det är ju lixom tillgängligt för alla, vem som hellst kan nyttja den, sen bara för vissa hanterar den bra så "förstör" den spelet. Den finns där precis som siktet i mitten på skärmen, kan man nyttja den bra får man en fördel, det är väl de spelet går ut på, att klara av så mycket i spelet så bra som möjligt för att skapa sig en fördel.


Så du vill att det ska vara tillåtet med fattigmansWH, airwalk, att boosta upp nån genom ett tak och alla andra saker som man _kan_ göra bara för att spelet tillåter det, trots att det uppenbarligen är en bug, ett fel i själva spelet? Visst, skapa dig gärna fördelar och var bra, men gör det på tillåtna sätt.

Maffia försöker att inte ha för mycket regler, utan vi hoppas på spelarnas sunda förnuft och vanligt folkvett.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:30 pm    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Min åsikt är att det är en bugg. Bunny-jumping klassas som bug-abuse. Allt utnyttjande av buggar i spelet kan leda till perm-bann. Vi får inte in så mycket klagomål på detta.


Men varför anser ni att det är en bugg?

Och kans o cat, mina argument kanske inte var så bra, men jag tycker endå inte man kan jämföra att använda ett wh är samma sak som att vara duktig på att hoppa. Och boosta genom ett tak behöver man ju inte heller direkt bara bra på. Men nånting man kan träna och lära upp, precis som aim, tycker inte jag borde va otillåtet bara för att det inte var meningen från början att det skulle funka, speciellt inte när de inte ger någon större fördel.
Som narc sa så kan man ju inte precis attackera om när man hoppar, och varför det skulle va så svårt o skjuta någon som hoppar förstår jag inte heller, spelar med moxx dagligen, bara sätta siktet på o skjuta, om man inte klarar det väntar man tills han har landat och sedan dödar han medans personen rekyl måste åka ihop igen. Det är ju inte direkt nån fördel att börja hoppa mitt i en strid... Det sköna e när man glider omkring själv o hoppar på olika saker o svänger runt hörn o sånt

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof


Last edited by Razza // Marre on Fri Feb 04, 2005 13:41 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:33 pm    Post subject: Reply with quote

fan razza, läser du ens vad de skriver? Razz
om hitbox släpar efter och du skjuter mot gubben kommer du alltså inte att träffa iom att hitboxen kan vara på ett helt annat ställe. Lägg till skillnader i hur uppdateringarna sker mot servern och du har en ganska stor fördel. Resultatet blir ungefär som att möta någon som laggar fram, du skjuter men skotten träffar inte.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 13:38 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
fan razza, läser du ens vad de skriver? Razz
om hitbox släpar efter och du skjuter mot gubben kommer du alltså inte att träffa iom att hitboxen kan vara på ett helt annat ställe. Lägg till skillnader i hur uppdateringarna sker mot servern och du har en ganska stor fördel. Resultatet blir ungefär som att möta någon som laggar fram, du skjuter men skotten träffar inte.


Jag har inte sett några bevis på det där, kan ju lika gärna va dom som missar, jag kör mot/med moxx dagligen o han e ju rätt hajj på det där o jag har inte märk det. Om hitboxen släpar efter så borde den göra det när man springer oxå eftersom det går ungefär lika fort.
Men det är kanske det att man "svänger" i luften som ändrar hitboxen lr? aja, jag har som sagt inte märkt av det.

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 14:08 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har läst på lite kring bunny jumping eller bunny hopping i CS 1.6, och det ska gå att hoppa så att man ökar fart även.
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 14:53 pm    Post subject: Reply with quote

RaZZa wrote:
mts wrote:
fan razza, läser du ens vad de skriver? Razz
om hitbox släpar efter och du skjuter mot gubben kommer du alltså inte att träffa iom att hitboxen kan vara på ett helt annat ställe. Lägg till skillnader i hur uppdateringarna sker mot servern och du har en ganska stor fördel. Resultatet blir ungefär som att möta någon som laggar fram, du skjuter men skotten träffar inte.


Jag har inte sett några bevis på det där, kan ju lika gärna va dom som missar, jag kör mot/med moxx dagligen o han e ju rätt hajj på det där o jag har inte märk det. Om hitboxen släpar efter så borde den göra det när man springer oxå eftersom det går ungefär lika fort.
Men det är kanske det att man "svänger" i luften som ändrar hitboxen lr? aja, jag har som sagt inte märkt av det.


Tja får en känsla av att du gör en tolle här.

Bunny ör bugabuse = förbjudet
Dom som bunny hoppar vid eldstrider är svårt att döda då han inte följer ett vanligt rörelsemönster och att hitboxen försviner.
Om 2 stycken T möter en CT och den första bunnyhopar fram så CT får ett mycket rörlig måltava som inte följer något vanligt rörelse mönster så behöver den andra Tn knappt anstränga sig o gå runt hörnet och döda Ctn som nu är "försvarslös" mot han.

Jag har framfört klagomål mot bunny och jag har försök få spelare bannade för det men tack o lov så har dom lagt ner sådant efter första förfrågan av att dom läger ner.
Dock är jag av åsikten att CS världen skulet återinföra bunny som feture inet som bugg precis som quake världen har låtit det vara en del av spelet och är nu den grundlägande delen av spelet.

Att tillåta bunny så höjs ribban för dom som ska vara bäst och CS skulle kuna nå nya höjder.

_________________
oger dum.... men vet vart han ska FRAMÅTT!!!!!

http://www.givetheiron.se/
http://www.metalgbg.com:8000/index.php forum för metalmusik.
Back to top
View user's profile Send private message
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 15:50 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]&an_oger wrote:
RaZZa wrote:
mts wrote:
fan razza, läser du ens vad de skriver? Razz
om hitbox släpar efter och du skjuter mot gubben kommer du alltså inte att träffa iom att hitboxen kan vara på ett helt annat ställe. Lägg till skillnader i hur uppdateringarna sker mot servern och du har en ganska stor fördel. Resultatet blir ungefär som att möta någon som laggar fram, du skjuter men skotten träffar inte.


Jag har inte sett några bevis på det där, kan ju lika gärna va dom som missar, jag kör mot/med moxx dagligen o han e ju rätt hajj på det där o jag har inte märk det. Om hitboxen släpar efter så borde den göra det när man springer oxå eftersom det går ungefär lika fort.
Men det är kanske det att man "svänger" i luften som ändrar hitboxen lr? aja, jag har som sagt inte märkt av det.


Tja får en känsla av att du gör en tolle här.

Bunny ör bugabuse = förbjudet
Dom som bunny hoppar vid eldstrider är svårt att döda då han inte följer ett vanligt rörelsemönster och att hitboxen försviner.
Om 2 stycken T möter en CT och den första bunnyhopar fram så CT får ett mycket rörlig måltava som inte följer något vanligt rörelse mönster så behöver den andra Tn knappt anstränga sig o gå runt hörnet och döda Ctn som nu är "försvarslös" mot han.

Jag har framfört klagomål mot bunny och jag har försök få spelare bannade för det men tack o lov så har dom lagt ner sådant efter första förfrågan av att dom läger ner.
Dock är jag av åsikten att CS världen skulet återinföra bunny som feture inet som bugg precis som quake världen har låtit det vara en del av spelet och är nu den grundlägande delen av spelet.

Att tillåta bunny så höjs ribban för dom som ska vara bäst och CS skulle kuna nå nya höjder.


Vadå gör en tolle? Att vilja ha bevis på någonting? Isf måste jag säg att tolle är en av dom klokaste personerna här som vill ha bevis på någonting som han inte tror på.

Men om det är som ni säger så självklart är det ju något som inte borde tillåtas, ni har lixom förklarat varför man inte borde få b-jumpa, o jag fattar det att om hitboxen är efter så är det inte ok, nu kan vi slippa fler sådana förklaringar ok? ;D

Och magnus, att det skulle gå snabbare o ta sig framåt med b-jump har jag inte heller märkt av, isf liiiiite kanske, och om det nu är så, så är det ju inte speciellt mkt då du tom behövde slå up det för o ta reda på det.
Det jag däremot vet är att det går att strafejumpa åt sidan så det går lite snabbare, men det är ju liksom bara i sidled så det kommer man inte "framåt" mycket snabbare av, och det tycker jag definitivt man borde få göra (ja om inte hitboxarna buggar!) eftersom det är snarare är skicklighet än som att använd wh och skywalka...

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:11 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
eftersom det inte går att bunnyjumpa i samma utsträckning som tidigare, så är det tillåtet.

Det där gällde för ett år sedan och sen helt plötsligt så var det förbjudet. Så att det alltid varit förbjudet stämmer inte riktigt

Inget annat seriöst community har den här regeln (vad jag vet) så jag förstår inte riktigt var den kommer ifrån. Ni är admins, ni bestämmer. Men om jag var er skulle jag ta och mute:a stammisarna ett litet tag och höra resten av communitys röst. Tänka er i in i situationen och inse att ni förbjuder en del av spelet som inte ger några fördelar.
Lyssna på Razza istället för att avfärda honom som en Tolle-ripoff som bara är ute efter att ifrågasätta allting

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:17 pm    Post subject: Reply with quote

förstår razzas argument att det är en konst och nåt som man måste träna på för att kunna, vilket gör det olikt alla andra buggar i spelet t.ex. fattigmannens wh. Om det är nåt som kräver skicklighet så kan man faktiskt ifrågasätta regler som förbjuder detta.
Jag vet maffias regler och jag har inget emot dom heller, snarare trivs med dom. Och om det är så att hitboxxarna buggar, vilket jag inte vet nåt om då inget bevis egentligen framförts utan bara massa som sagt så, så är ska det abslout förbjudas.
Allt från mig

_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:19 pm    Post subject: Reply with quote

narcissist wrote:
Men om jag var er skulle jag ta och mute:a stammisarna ett litet tag och höra resten av communitys röst. Tänka er i in i situationen och inse att ni förbjuder en del av spelet som inte ger några fördelar.

läs vad som skrivits istället?
angående släpande hitbox så kan jag nog rota rätt på något, förutsätter att ni som vill ha bevis för detta förstår eller kan läsa er in om hur interpolering, lag och byggande av fysikmotorer fungerar efterssom ni ifrågasätter det här, ni lär inte bli klokare annars.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:29 pm    Post subject: Reply with quote

Som jag skrev. Förutom det som mts skriver om, släpande hitbox, så kan man faktiskt fortfarande använda bunny-jumping för att ta sig fram snabbare.
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:30 pm    Post subject: Reply with quote

Sen förstår jag inte varför man ska dra alla såkallade buggar över ett sträck, JAG anser att det är rätt stora skillnader på dom.
Först o främst tycker jag inte, som jag redan sagt, att det är samma sak att använd ett wh och uttnytja en teknik som man har tränat upp, t.ex. då b-jump.

Sen att hoppa upp på taket på nuke är ju tydligen inte förbjudet, det var ju antagligen inte meningen att man skulle kunna hoppa upp där från början, men nu när man upptäckt att man kan komma upp dit relativt enkelt om man tränar lite, så då är de ingen som klagar, ÄVEN fast det egentligen är en bugg? Tycker ni har lite dubbelmoral här. Tycker varje "bugg" ska diskuteras enskilt och inte dras över ett sträck, visst de flesta är ganska självklara, men detta med b-jumping tycker jag mycket väl kan diskuteras, och inte ska få en "bugg abuse - permban" stämpel direkt utan att testas.

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:33 pm    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Som jag skrev. Förutom det som mts skriver om, släpande hitbox, så kan man faktiskt fortfarande använda bunny-jumping för att ta sig fram snabbare.


Och som jag sa, knappt märkbart.

Tycker inte man ska förbjuda den för att man kan tjäna en halv sec efter 20 secs bunnyjumping vilket är vääääldigt svårt att lyckas med.

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 16:36 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
narcissist wrote:
Men om jag var er skulle jag ta och mute:a stammisarna ett litet tag och höra resten av communitys röst. Tänka er i in i situationen och inse att ni förbjuder en del av spelet som inte ger några fördelar.

läs vad som skrivits istället?
angående släpande hitbox så kan jag nog rota rätt på något, förutsätter att ni som vill ha bevis för detta förstår eller kan läsa er in om hur interpolering, lag och byggande av fysikmotorer fungerar efterssom ni ifrågasätter det här, ni lär inte bli klokare annars.


Men om man måste "läsa på" för o ens kunna märka av något sådant tycker jag samma sak om detta argument som för magnus, att det inte borde förbjudas pga en knappt märkbar skillnad.
Men självklart kommer jag acceptera varför ni förbjuder det.

Jag tänker ju inte springa omkring o bunnyjumpa om det nu är förbjudet, men jag tycker fortfarande det är rätt löjligt.

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Rules in Swedish All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
Page 11 of 13

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies