HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Piranesi
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Evotec



Joined: 01 Dec 2002
Posts: 20
Location: sweden

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 12:56 pm    Post subject: Piranesi Reply with quote

Var är piranesi Question
har ni tagit bort banan från cycelen, eller?
i såfall varför Question
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 13:02 pm    Post subject: Reply with quote

JA!

Varför kan man inte ha alla maps som alla vill ha på en server? Om man tar bort ska man givetvis motivera här varför. Admins bestämmer och äger servrarna, givetvis måste de rapportera här när de ändrar map!


Det vill jag veta svaret på oxå?




Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 13:05 pm    Post subject: mm... Reply with quote

Jag oxå det finns maps på maffia som lätt skulle kunna ersättas av pirani.... tex heat. Visst man kan inte ha alla maps och göra alla nöjda.

Last edited by Linu_z on Mon Mar 03, 2003 15:42 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 13:21 pm    Post subject: Reply with quote

Typ mitt inlägg var inte seriöst och det kanske ni förstår, det jag menade är att det är Omöjligt att ha med alla maps alla vill ha, och Admins måste knappast stå till svars för vad de byter och inte byter med förklaringar... Ohållbart.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Evotec



Joined: 01 Dec 2002
Posts: 20
Location: sweden

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 14:34 pm    Post subject: Reply with quote

k,,,,
bara undrade,,, för det var en ganska bra bana...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

Håller med evotec....den banan jag gillade mest faktiskt....
INGEN bana kan ersätta den...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 16:58 pm    Post subject: Reply with quote

När vi nu hade vant oss vid en helt underbar map så försvinner den?!!
Ok att man villade bort sig i katakomberna ibland men wtf?!
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 17:33 pm    Post subject: Reply with quote

villade bort sig? tjena... hittar på den som i mitt rum.
kanske för att jag spelade den i ca 3 timmar i sträck public med FLU|Serpent på gamla cs6. Skojjit som phan.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 19:43 pm    Post subject: Reply with quote

Fenan wrote:
villade bort sig? tjena... hittar på den som i mitt rum.
kanske för att jag spelade den i ca 3 timmar i sträck public med FLU|Serpent på gamla cs6. Skojjit som phan.


Älskade den kvällen....Jag hittar som fan på den!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 15:59 pm    Post subject: Reply with quote

inne
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 16:54 pm    Post subject: Reply with quote

YEA ! !! GG mortal ! ! Smile ...älskar piranesi
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 16:58 pm    Post subject: Reply with quote

vilken server? iom ett den vart officell så kanske man vågar hoppas på standard maps serverrna ;D
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Grottefar



Joined: 25 May 2003
Posts: 71
Location: Uppsala

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 22:59 pm    Post subject: Reply with quote

Yay! Glädje! Smile

Som man har längtat efter piranesi, den är ju min
absoluta fovoritbana, tack! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 23:19 pm    Post subject: Reply with quote

PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!! PIRANESI PIRANESI !!! PIRANESI !!!
Back to top
View user's profile Send private message
hickenZliZe



Joined: 22 Oct 2002
Posts: 232
Location: Oxelösund

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 23:23 pm    Post subject: Reply with quote

Säger samma sak som Lupus,men jag kan inte html så det blir "I am with stupid"*Pekar upp mot Lupus*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Grottefar



Joined: 25 May 2003
Posts: 71
Location: Uppsala

PostPosted: Sat Jun 14, 2003 16:57 pm    Post subject: Reply with quote

Återigen ett STORT tack mortal!

Spelade piranesi igår, första gången på säkert ett halvår(år?)
när banan började kom ju votemap spammen igång direkt och en del blev sura på oss "idioter" som inte förstog att aztec var the place to be. Razz
Efter en liten stund så droppade en del grabbar... Man lirade hade lite skoj och vips! så vart servern full av 17 glada grabbar(ev. flickor?) som krigade vilt... Hur kul som helst, då kom man ihåg varför man älskade den här banan så hårt Smile

Helt plötsligt var ropen om votemap utbytta av rop om extend så det blev piranesi två ggr i rad även om jag vägrar tro att någon av gångerna var över tio minuter, det gick ju alldeles för fort Smile

Sen att man blev knivad ett antal ggr... Tja, det får man väl bjuda på Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 22, 2003 21:28 pm    Post subject: Reply with quote

HMM DEN e ju redan borta ur cylcen det va ett krot gästspel han bara spela den 2 ggr ,e 2.5 kpd i snitt det e ju lätt bland de bästamappsen plz ta tebaks den Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[KACFM]Widing



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1448
Location: Vadstena

PostPosted: Sun Jun 22, 2003 22:13 pm    Post subject: Reply with quote

sluta klaga nu är iaf cs_office tillbaka o den aeger de_piranesi Very Happy Very Happy Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 22, 2003 22:17 pm    Post subject: Reply with quote

Widing wrote:
sluta klaga nu är iaf cs_office tillbaka o den aeger de_piranesi Very Happy Very Happy Laughing
ja vill ha begge jue Very Happy båda e phette närstrdis maps som ja kan dominare på me min tokhöga sens Razz bort me italy lr nåt Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superpetter



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 1002
Location: Uppsala

PostPosted: Wed Jul 02, 2003 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

<html> Piranesi e fan den bästa mappen nägonsin byggts, asrolig, även fast man irrar bort sig lite då och då Smile </html>
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies