HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
En grymt bra idé för/mot läjmers...
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  

Ska vi inte ha det så ?
Jo
72%
 72%  [ 18 ]
Nej
28%
 28%  [ 7 ]
Users Voted : 0
Total Votes : 25

Author Message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:11 pm    Post subject: En grymt bra idé för/mot läjmers... Reply with quote

Dagligen stöter vi på stollar här på forumet som blivit bannade för regelbrott och tvunget ska gnälla en massa om det och tömma sina verbala latrintunnor över oss snälla snubbar. Tanken slog mig... Kan inte alla som har något emot maffias regler slänga ihop en egen regelbok och dra en poll om huruvida deras är bättre än den befintliga (naturligtvis är jag medveten om att servrarna är maffias, men om något geni nu kommer med en revolutionerande ny regelbok som alla verkligen gillar, då... ja då... då kanske de byter). Alltså... ni som blir bannade för att ni inte begriper reglerna eller helt enkelt inte ser det fina i att följa dem, skriv ihop ett eget regelverk så röstar vi om saken...
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:14 pm    Post subject: Reply with quote

Nje orka hålla på å rösta å så...... Confused Confused om de fanns någ jättebra ide hade nog maffia redan haft den
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:16 pm    Post subject: Reply with quote

Eller så har vi våra regler för de som gillar dem. De som inte gillar reglerna kan ju starta en egen server eller bara ge sjutsingen att spela här
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:16 pm    Post subject: Reply with quote

Volvo 240 wrote:
Nje orka hålla på å rösta å så...... Confused Confused om de fanns någ jättebra ide hade nog maffia redan haft den


Läs det jag skrivit igen och tänk dig en smiley lite här och lite där... dah ! Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:17 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Eller så har vi våra regler för de som gillar dem. De som inte gillar reglerna kan ju starta en egen server eller bara ge sjutsingen att spela här


Jag är ju seriös som ett gapflabb din tok... Ropa in LocStock, han skulle förstå mig...
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:18 pm    Post subject: Reply with quote

Mycket fin idé Anders, men det känns som om det är bra som det är.
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:21 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
Volvo 240 wrote:
Nje orka hålla på å rösta å så...... Confused Confused om de fanns någ jättebra ide hade nog maffia redan haft den


Läs det jag skrivit igen och tänk dig en smiley lite här och lite där... dah ! Exclamation
Jaaajaaa men ja e på lite alvarligt humör serru då tar man lätt allt man ser allvarligt.(lr ja mest tjurig för mina najsiga stats 2-12 på nuke)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:32 pm    Post subject: Re: En grymt bra idé för/mot läjmers... Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
Dagligen stöter vi på stollar Very Happy Very Happy här på forumet som blivit bannade för regelbrott och tvunget ska gnälla en massa om det och tömma sina verbala latrintunnor Laughing Laughing över oss snälla snubbar. Tanken slog mig... Kan inte alla som har något emot maffias regler slänga ihop en egen regelbok och dra en poll om huruvida deras är bättre än den befintliga Razz Razz (naturligtvis är jag medveten om att servrarna är maffias, men om något geni nu kommer med en revolutionerande ny regelbok som alla verkligen gillar, då... ja då... då kanske de byter). Alltså... ni som blir bannade för att ni inte begriper reglerna eller helt enkelt inte ser det fina i att följa dem, skriv ihop ett eget regelverk så röstar vi om saken... Shocked
nåt sånt här Lupus???? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:35 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker det var en toppenidé Anders... jag röstade för ditt förslag!
Back to top
View user's profile Send private message
Kenji



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 399
Location: Lund

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:38 pm    Post subject: Reply with quote

jag tycker att det är bra som det är,, sen att folk blir bannade hela tiden får dem skylla sig själva... jag brukar inte gå in på kända servrar före jag läst igenom vad dem kör för regler vad gäller td/tk och så ifall man råkar döda nån och vad det finns för straff ... Smile

***off topic***

förresten hur gick det med penga insamlingen som ni höll på med SM ? Cool

***off topic***
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:40 pm    Post subject: Reply with quote

Jag röstade för förslaget Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bysell



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 368
Location: Dalarna

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:56 pm    Post subject: Reply with quote

jag röstar för också!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 21:59 pm    Post subject: Reply with quote

Allt som kommer ur den munnen (fingrarna) måste vara bra! Jag är helt klart på Anders Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

Vill upplysa om att Very Happy förslaget Very Happy som sådant är Exclamation fett Exclamation Laughing oseriöst Laughing ... men visst undrar man hur t.ex. Evil or Very Mad lasermannen Evil or Very Mad a.k.a. Evil or Very Mad haxxor Evil or Very Mad skulle vilja ha det här på Razz maffia Razz , eller hur ? Question Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 22:16 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
Vill upplysa om att Very Happy förslaget Very Happy som sådant är Exclamation fett Exclamation Laughing oseriöst Laughing ... men visst undrar man hur t.ex. Evil or Very Mad lasermannen Evil or Very Mad a.k.a. Evil or Very Mad haxxor Evil or Very Mad skulle vilja ha det här på Razz maffia Razz , eller hur ? Question Exclamation


nej, fy fan va jobbigt de va att läsa de där.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 22:37 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
[SM]Fren wrote:
Eller så har vi våra regler för de som gillar dem. De som inte gillar reglerna kan ju starta en egen server eller bara ge sjutsingen att spela här


Jag är ju seriös som ett gapflabb din tok... Ropa in LocStock, han skulle förstå mig...
Bah! Han hade svarat på samma sätt som jag. Hade aldrig använt ordet "sjutsingen" om jag vore bitter. You were wrong, I was right! Razz <--- så alla ska förstå
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 23:06 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
[FreezeBitch]Lupus wrote:
[SM]Fren wrote:
Eller så har vi våra regler för de som gillar dem. De som inte gillar reglerna kan ju starta en egen server eller bara ge sjutsingen att spela här


Jag är ju seriös som ett gapflabb din tok... Ropa in LocStock, han skulle förstå mig...
Bah! Han hade svarat på samma sätt som jag. Hade aldrig använt ordet "sjutsingen" om jag vore bitter. You were wrong, I was right! Razz <--- så alla ska förstå


Hmm... nej, jag var inte fel. Det är du som gör fel Fren. Eller... rättare sagt, det är du som är fel Fren Razz . Jag har för vana att spana in vänsterframen vid varje inlägg innan jag läser (gissar att många andra också gör det). Jag kollade åt vänster, såg "[SM]Fren" och en uppenbart omunter snubbe. Sen läste jag ditt inlägg.

Din arga uppsyn på avataren överskuggade eventuellt klacksparksskriveri. Nu vet du.
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 0:29 am    Post subject: Reply with quote

Jo Fren ser minst lika farlig ut IRL!
Back to top
View user's profile Send private message
& pySen



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 561
Location: GBG Hisingen.

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 0:34 am    Post subject: Reply with quote

jag röstar inte alls för Demokrati SUCKS Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

pr|pySen wrote:
jag röstar inte alls för Demokrati SUCKS Razz Razz


Då MÅSTE du rösta nej, annars får vi ju kanske mer demokrati här i landet. Bara på demokratiskt vis kan demokratin avvecklas

([gobbe] & [FreezeBitch] ställer dock inga frågor, vi tar kommandot. Ni som stått vid vår sida kommer det gå bra för, ni som inte gjort det kommer få smaka kvast)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies