HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Svor Svurit Svort... eller hur det nu går.. =P

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
^ZerOne^



Joined: 10 Jan 2003
Posts: 236
Location: Karlshamn

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 11:56 am    Post subject: Svor Svurit Svort... eller hur det nu går.. =P Reply with quote

Några dagars gather. Orkade inte ta med alla, har säkert 5-6 pers till, ska se om jag orkar länga upp dem sen.

Vill påpeka att när det handlar om så många förbrytare och bara sorteringsarbetet och konventeringen tar en massa tid, så hoppas jag det går bra att jag inte följer "mallen" som finns för rapportering av cheaters/lamers.
Måste jag det så kommer jag med största sannolikhet inte orka göra nått alls.



















Vill även passa på att bekänna att jag svor public på maffia6 igår....
Sa nått i stil med skit-otur eller nått sånt (svordomen var skit i alla fall), så bestraffa mig om så behövs.

--------------------------------edit-------------------------
I respons till fren nedan:
Persoligen har jag gått efter -= Varför Bannar vi Fula ord? =- som finns på denna forumsdel, sen har jag bara tagit screens så fort något skett som går emot den policyn. Jag har redan innan detta stadiet (postning på forumet) gallrat ur och tagit bort 70% som är "fan" och "skit".
Sen så ser jag inte på det så svart eller vitt som vissa verkar, det handlar inte om att jag är ute efter att banna alla som säger något dumt, jag är ute efter att någon gör något för att förbättra stämmningen på servrarna, och där brukar även en bestämd tillsägelse från en admin räcka.

Nu har jag lämnat bedömningen åt er också, jag vet inte vart den hårsfina linjen går för er och därför tar jag hellre med för mycke än för lite.
Däremot tycker jag att det finns fler än roger som borde få någon slags av tillsägelse i alla fall.

"Jävla fitta" som OK säger har folk innan fått en spark i baken för, och personligen tycker jag det är bra för där har vi sen länge passerat "fan"

Roger är ju självklar som sagt...

"Förbannade slyna" har jag en förhoppning om att folk ska slippa höra när dom dödar någon.

Soulreaper borde någon kanske ändåså ta ett tal med då det svors så fort han dog gång på gång på gång (och inte alls någon länge inväntat misstag som det sägs i andra tråden) Tog inte screen på allt för jag pallade inte.
Att någon hela tiden säger fan leder ju inte till att folk slutar svära direkt.

Hade jag bara haft samma effektiva "tillsägelse pondus" som er admins så hade antagligen problemet lösts efter en tillsägelse från mig, men nu funkar det inte så.


Last edited by ^ZerOne^ on Sat Feb 22, 2003 19:39 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 15:55 pm    Post subject: Reply with quote

Taget ur reglerna:

[SM]Fren wrote:
Svordomar ska man undvika, men såklart kan man häva ur sig ett "fan" om man klantar sig. "skitburk" t.ex höjer inga ögonbryn heller. Men det gäller att använda sitt goda omdöme. Svär man förmycket kan man bli kickad.


Den enda jag egentligen hittade värd att bana var roger, men han är redan banad på alla andra servers.

Detta var cs6 som inte är kopplad till vårt banprog tyvärr och jag vet inte hur man banar en spelare som inte är inne på servern med AMX, men jag ska forska på det.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies