HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Visst är det underbart!!! Eller??????
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

typiskt 14is namn. (vad är egentligen 14is?) Tycker alla dessa försök att skydda diod^^ har varit meningslösa. Varför skydda något sånt idiotiskt. Nä det Quest har gjort är inget fel. Han vill inte mer än att visa vilket folk som finns på maffia. Det var inget provocerande.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 13:36 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Sigma wrote:
vad är egentligen 14is?


fjortis is not an age, it's a state of mind.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 13:54 pm    Post subject: Reply with quote

jo, du har rätt....Jag har ju själv inte varit fjortis! Vilket jag är nöjd med. kanske för att jag e cool, går omkring i buffalo skor, cykel byxor (även jazzbrallor) och en rosa tajt peak performance pikét tröja. Det är kanske orsaken varför jag inte blivit kallad eller varit en 14is. Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 14:00 pm    Post subject: Re: e på doids sida!! Reply with quote

lasermannen wrote:
denna saken e så förstorad på grund av quest sokm inte har något annat för sej så han måste whina på alla som gör något bvara för att han inte kans spela själv..
Quest whinar inte! Du har inte fattat nåt, eller hur? Swedish Maffia är inte bara [SM], Swedish Maffia är alla här inne. Visst i SM bestämmer i slutändan, men de lyssnar också på vad folket här inne säger, och folket har sagt om och om igen, att de inte vill ha folk här som svär eller kallar folk för handikapp. Quest snackar för hela Swedish Maffia när han säger åt dig. Fatta!!!
Back to top
View user's profile Send private message
dave3d



Joined: 04 Jan 2003
Posts: 443
Location: Borås

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 15:26 pm    Post subject: Re: e på doids sida!! Reply with quote

lasermannen wrote:
Tycker inte man ska bli så upprörd över att en kille säger något sådant en gång! de e ju fan inget att bråka om. vet inte vad quset har för socialt liv verkar ju bara sitta på detta forumet och snacka massa jäv-a skit. och du har inte en annig om vilket socialt liv. själv vet jag att han spelar a-lagsfotboll i div 2 har flickavän och massa polare. så du ska bara var tyst ditt offer (quest) tycker fren gör helt rätt i denna situationen som inte orkar bry sej! denna saken e så förstorad på grund av quest sokm inte har något annat för sej så han måste whina på alla som gör något bvara för att han inte kans spela själv..


*host* banna pga nicket *host*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
lasermannen



Joined: 18 Feb 2003
Posts: 2

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 8:21 am    Post subject: HUr?? Reply with quote

Nu har ja lite frågr att ställ til er alla nollor som sitterpå forumet??
hur fan kan nån säga att han snackarför hela SM och hur fan vet alla så jävla mycket heltplötsligt

:fisker: – Vet faktiskt inte. Det är action, taktik samt lagspel kombinerat med MASSA damp i spelet! Det är ju inte så lätt att hålla sig ifrån det.


bara ett av mångexempel. så pojkar små lugna ner er lite och anta att killen e 14 år (som han viserligen inte är) så vad har det med saen att göra? då e de ju en ännu större orsak till attni kan lägga diskutionen på hyllen eler??

feel to slow? ooh ok just n00b!=)
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 8:28 am    Post subject: Re: HUr?? Reply with quote

lasermannen wrote:
Nu har ja lite frågr att ställ til er alla nollor som sitterpå forumet??
hur fan kan nån säga att han snackarför hela SM och hur fan vet alla så jävla mycket heltplötsligt

:fisker: – Vet faktiskt inte. Det är action, taktik samt lagspel kombinerat med MASSA damp i spelet! Det är ju inte så lätt att hålla sig ifrån det.


bara ett av mångexempel. så pojkar små lugna ner er lite och anta att killen e 14 år (som han viserligen inte är) så vad har det med saen att göra? då e de ju en ännu större orsak till attni kan lägga diskutionen på hyllen eler??

feel to slow? ooh ok just n00b!=)


Är det???

Personligen så anser jag hans föräldrar och skola har brustit enorm i sitt ansvar att lära personen i fråga respekt.
Sen att du (som troligen är samma person som den som du försvarar) sitter och försvara ett handlande som är totalt felaktigt är ju bara idiotiskt.
Ditt nick har du väl troligen ingen aning om vilka upprörda känslor det kan skapa för invandrare som vet vem lasermannen var/är... (Räknas nästan till hets mot folkgrupp det nicket)

Menar du att med dina tafatta förklaringar och otrevliga sätt ska vinna mark hos dom som sitter här varje dag och diskuterar/ventilerar på ett normal och sansat sätt???
Skärp dig,Väx upp,Gå till skolan och skaffa dig betyg så du kan bli nått i ditt patetiska lilla liv...

Läs min signatur!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Behöver egentligen inte ens skriva.... lägger in ett utdrag ur regelboken.

Quote:

Språket
Vi försöker hålla oss så vuxna som möjligt, även om vi vet ett det spelar en hel del yngre på servrarna... eller snarare på grund av.
Könsord, prostitution, sexuell läggning och rasistiska uttalanden/ord resulterar oftast med en bild av consollen.
Ord som CP (cepe/zepe/sepe osv), damp, mongo, miffo och andra ord som syftar på olika handikapp är inte heller tillåtna. Vi sparkar inte på de som ligger här.
Svordomar ska man undvika, men såklart kan man häva ur sig ett "fan" om man klantar sig. "skitburk" t.ex höjer inga ögonbryn heller. Men det gäller att använda sitt goda omdöme. Svär man förmycket kan man bli kickad.
Vidare gäller detta i ditt nick oxå.
Sen skriver vi på Svenska eller på Engelska på servern, forumet och i kanalen.
Givetvis kan man inte förvänta sig att alla KAN svenska, men engelska kan alla (märk inte ord nu. Ni vet vad jag menar).

Namecalling, whine, lamers, osv.
Nej! Sånt är vi trötta på och vill INTE ha i på maffia. Om vi tröttnar på er åker ni ut... Detta gäller även spam "ALLA VOTAR MAP X !!" eller annat som är tråkigt att läsa/lyssna på.
Att ropa lotto till personen som dödat en hör inte heller till det man vill höra på servern. Det går under benämningen whine.
Att ständigt skriva "laaaagg" när man dör är oxå en form av whine. Det är tröttsamt att se hela tiden men bestraffas knappast. Kontinueligt spam av det behandlas dock som övrig whine/spam.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 10:52 am    Post subject: Re: HUr?? Reply with quote

lasermannen wrote:
Nu har ja lite frågr att ställ til er alla nollor som sitterpå forumet??
hur fan kan nån säga att han snackarför hela SM och hur fan vet alla så jävla mycket heltplötsligt

:fisker: – Vet faktiskt inte. Det är action, taktik samt lagspel kombinerat med MASSA damp i spelet! Det är ju inte så lätt att hålla sig ifrån det.


bara ett av mångexempel. så pojkar små lugna ner er lite och anta att killen e 14 år (som han viserligen inte är) så vad har det med saen att göra? då e de ju en ännu större orsak till attni kan lägga diskutionen på hyllen eler??

feel to slow? ooh ok just n00b!=)
OMFG!!!! Hur länge har du hängt här på maffia egentligen? 1 vecka? Kom tillbaks när du vuxit upp grabben!! Du vill veta hur vi kan veta så mycket? Många av oss har hängt här i över 2 år. Vi har träffat många av de andra klanerna IRL, så min fråga är, hur kan du tro att DU vet så jävla mycket? Vem e egentligen n00ben här?
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 10:57 am    Post subject: Reply with quote

Lasermannen borde leda till Forumban... Heter han det på Servern så är han Väck!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
doid^



Joined: 19 Feb 2003
Posts: 5

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 12:26 pm    Post subject: Va ska man säga? Reply with quote

HEj alla g0a gubbar=)
ärligt talat så tycker ja ni borde lägga ner diskutionen de e ju pinsamt va löjliga alla är.

quest:: Skärp dig,Väx upp,Gå till skolan och skaffa dig betyg så du kan bli nått i ditt patetiska lilla liv... (om detta nu va till mej eller lasermannen)

de e ju pinsamt att läsa detta. killen i fråga har inte en aning om hur ja är i skolan hur gammal jag är eller min sociala förmåga. internet anser jag inte som en social förmåga till andra.

ja vet ej vem lasermannen är men ja e tacksam för at tdu stöttar mej men du kunde dock valt ett annat nick=(. orkar inte bry mej om detta tjatet längre så tycker bara inte att ni ska dömma ut nån föllständigt på nätet för det är rätt så olika saker mot "verkliga livet" ) så gl hf i framtiden nu ska ja inte störa er "arga" s.k cs spelare som kan allt om allt! jo en sak till,, ni är för gulliga får ja säga som suttit och letat upp massa sidor till mej med info om er själva och alla dessa sjukdomar eller handikap!! thx alot=)

oj de blev en sak till.. [snudge B] måste man spelat på maffia i flera år för att få spela där eller. och lugna ner ditt språk lite..peace
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
quest:: Skärp dig,Väx upp,Gå till skolan och skaffa dig betyg så du kan bli nått i ditt patetiska lilla liv... (om detta nu va till mej eller lasermannen)


Jag tror att Quest är ganska skarp och dessutom väluppfostrad... Fel kille att hoppa på om det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker Quest gjorde rätt och lade ut detta här, så man får se vilka dåliga ursäkter och hur barnslig en person kan vara, det gör att man kan uppskatta deras ålder rätt bra. Denna person är inte så gammal skulle jag tro även om han är så pass gammal att han kan hantera språket stundtals, men attityden skvallrar om att det handlar om en lägre ålder eller någon form av komplex, t ex från en förort eller något sånt. Detta grundar jag på att de ofta använder sig av personliga påhopp och kaxig attityd(Givetvis kan det vara andra som har samma symptom, jag fick bara en känsla i detta fall) Troligen kommer killen in här igen och ljuger oss fulla med nytt skit han hittar på och det visar återigen hur han hanterar konflikter, gör han det så vill jag bara säga:
Tack för att du bekräftar mitt påstående...

Jag har svårt att se hur man kan skriva skälsord på servern överhuvudtaget eftersom för mig när jag connectar så vill jag ha ut så mycket av en spelkväll som möjligt och då menar jag inte antal frags(Det leder för många till en uppstressad situation och det är inte långt till skälsorden) utan jag menar nöje och ett gott skratt då och då med trevligt folk. Ibland finns det folk inne som man faktiskt kan öva lite TP med.

Jag är inte den bästa beteendevetaren som finns men under åren med CS, internetvänner och speciellt tiden som Admin har slipat dessa färdigheter hos mig och jag känner numer att efter en privat chatsession med en spelare/kille kan jag avgöra på språk och argument hurvida jag vill ha en fortsatt bekantskap med den spelaren/killen.


//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 12:58 pm    Post subject: Re: Va ska man säga? Reply with quote

doid^ wrote:
HEj alla g0a gubbar=)
ärligt talat så tycker ja ni borde lägga ner diskutionen de e ju pinsamt va löjliga alla är.

quest:: Skärp dig,Väx upp,Gå till skolan och skaffa dig betyg så du kan bli nått i ditt patetiska lilla liv... (om detta nu va till mej eller lasermannen)

Riktat rätt mycke till den som försvara dig men även till dig som inte fattar vad fel du gör när du använder handikapp som ett skällsord

doid^ wrote:
ja vet ej vem lasermannen är men ja e tacksam för at tdu stöttar mej men du kunde dock valt ett annat nick=(.

Märkligt att han vet så mycket om dig och vad du gör,flickvän mm mm

doid^ wrote:
orkar inte bry mej om detta tjatet längre så tycker bara inte att ni ska dömma ut nån föllständigt på nätet för det är rätt så olika saker mot "verkliga livet" )

mmm...du har så rätt....många sitter bakom skärmen och är tuffa, träffa mig irl och käfta om samma sak tror jag inte du hade gjort....

doid^ wrote:
jo en sak till,, ni är för gulliga får ja säga som suttit och letat upp massa sidor till mej med info om er själva och alla dessa sjukdomar eller handikap!! thx alot=)

Varsigo, kan jag ge dig info du behöver är det bara bra...hoppas bara du lär dig nåt av de!!!

Jag kommer alltid att reagera på detta oavsett vem eller hur man säger det....

Peace,Love and understanding makes the world a better place
Back to top
View user's profile Send private message
doid^



Joined: 19 Feb 2003
Posts: 5

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 13:21 pm    Post subject: OMG Reply with quote

Ja vet ja ksulle inte skriva mer... men ja vill bara fråga alla en grej!
det här med åldern verkar viktig för er? varför!! det kan inte vara så att ni själva e ganska så små och barnsliga.
desutom Seperent undrar jag vad du menad emed fel kille att hoppa på.
de va ju han som kom med dessa på hopp. kan säga att ja gick ut med väldigt bra betyg i skolan. tycker sådana påhopp är ganska konstiga att göra ge och med att ni inte har en aning!

jo ja sa att ja inte vet vem lasermannen är och de betyder ju inte att ja inte känner honom in real life you know. vet bara inte vem som går under "nicket" lasermannen. och han e garanterat inte rassist eftersom ja umgås väligt mycket med utlänningar.. ja beklager äne en gång hans dåliga val av nick.
Back to top
View user's profile Send private message
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 13:32 pm    Post subject: Re: Va ska man säga? Reply with quote

Quote:
! jo en sak till,, ni är för gulliga får ja säga som suttit och letat upp massa sidor till mej med info om er själva och alla dessa sjukdomar eller handikap!! thx alot=)


Om ni "Quest" och alla andra som läser detta. Ta en titt på vad doid skriver.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 13:34 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Troligen kommer killen in här igen och ljuger oss fulla med nytt skit han hittar på och det visar återigen hur han hanterar konflikter, gör han det så vill jag bara säga:
Tack för att du bekräftar mitt påstående...


Tack för det...

Kolla din stavning eller använd Spell-check. Att du inte kan stava bekräftar oxå mitt inlägg, dessutom kanske det är så att vi är små och barnsliga men det finns alltid de som är mindre och barnsligare som tur är...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 13:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ålder är helt orelevant . (åtminstone för mig)
Att behandla andra med respekt, tänk på att du skäller på idag kan vara den du ska ha nåt att göra med imorgon, det är i allra högsta grad relevant..

Och jo....jag sa väx upp, gå i skola skapa nåt av ditt liv...det står jag för helt och hållet,
Jag blir så less på idiotiska förklaringar som saknar grund , speciellt då det är okunskap och ovilja att vilja lära sig som ligger bakom...

[FreezeBitch]Sigma wrote:
Quote:
! jo en sak till,, ni är för gulliga får ja säga som suttit och letat upp massa sidor till mej med info om er själva och alla dessa sjukdomar eller handikap!! thx alot=)


Om ni "Quest" och alla andra som läser detta. Ta en titt på vad doid skriver.


mmmm...jag såg det men valde att ignorera det...omoget beteende, visar ju bara hur rätt man har.. Social missanpassning sa jag tidigare och håller fast vid det när jag ser sånt...
Back to top
View user's profile Send private message
doid^



Joined: 19 Feb 2003
Posts: 5

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:06 pm    Post subject: social Reply with quote

http://www.clanflu.tk tex de är väl info om dom sjäölva och deras verksam het..
eller javet inte vad ni kallar det men-..

blir lite irreterad när nii säger att je e socialt missanpassad jag har varit elevrådsorförande på ett gymnasium med 1500 elever på det är ett bevis på social anpassning tycker jag.. så quest ja tycke rinte om dej pga dina dåliga antaganden dom är precis likna mogna som alla andra här inne.
Back to top
View user's profile Send private message
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Wed Feb 19, 2003 14:08 pm    Post subject: Reply with quote

Men på det sättet du skrev lät det som om du syftade på våra "sjukdomar".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies