HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Skojjade bara??

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
greven
Guest





PostPosted: Sun Feb 16, 2003 21:41 pm    Post subject: Skojjade bara?? Reply with quote

Rolling Eyes Tjena.. Det är lite tråkigt att man inte kan skojja utan att bli bannad!!? Jag fick inte ens en varnig om ban eller kick.. Visste tyvärr inte att det var så strikta regler så att man blev bannad för lite skojj..? En liten fråga med..?? helst en admin som är säker på denna fråga.. Efter jag vart bannad så bytte jag till min HL GOTY key men jag var bannad endå?? Ni har väl endå rätt att banna ip?? Alltså mitt nätverks kort för min polare som e hemma hos mig kan lira..!! Det borde ju funka speal igen om man byter cd key tycker man ju då..

Wonid: 1514684
Back to top
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Sun Feb 16, 2003 21:52 pm    Post subject: Reply with quote

Kan inte hitta ditt wonid i vårat register. Har du skrivit in korrekt wonid? Vad var ditt andra wonid som också var bannat?

FRÅGA: Din fråga om IP var luddig, men jag lyckades uttyda frågan "ni har väl ändå rätt att...?"
SVAR: Vi har rätt till allt på våra egna servrar.

Om en person beter sig så korkat åt så att får sin nyckel bannad och en minut senare kommer in med samma namn och attityd men med ny nyckel så får han skylla sig själv att han blir bannad på andra nyckeln med. Det är inte nycklarna vi bannar i det fallet utan personen...
Back to top
View user's profile Send private message
bAjran
Guest





PostPosted: Sun Feb 16, 2003 21:57 pm    Post subject: Reply with quote

Men asså Jag har ALDRIG spelat med den andra HL GOTY keyn det är det som är konstigt... Jag har blivit bannad med min HL COUNTER STRIKE key Och efter 10 min Så sätter jag in MIN HL GOTY KEY som jag ALDRIG har spelat med.. Och är bannad på den också... Så det kan jag ej förstå
Back to top
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Sun Feb 16, 2003 22:00 pm    Post subject: Reply with quote

Du har fortfarande inte skrivit det andra wonIDt.... jag kan bara säga att jag inte kan se nån ban på ditt första wonID så vad som har hänt vet jag inte. IP-ban kan ibland uppstå om man råkar skicka för många rcon-kommandon utan att ha angett korrekt rcon password...
Back to top
View user's profile Send private message
bAjran



Joined: 16 Feb 2003
Posts: 1

PostPosted: Sun Feb 16, 2003 22:30 pm    Post subject: bAjran Reply with quote

Question Exclamation Tjena... Jag har kollat med den andra HL GOTY (den som jag aldrig använt) keyn men det är samma ID på den som Counter Strike (den som jag blev bannad med) keyn...I regedit Så har jag ändrat till HL GOTY keyn (den som jag aldrig spelat med) och den står där hela tiden.. Men när jag startar Cs så är det fortfarande samma ID som till Cs keyn som jag är bannad med.. Alltså Båda dessa kyes har ID: 1514684

När jag kommer inte på servern så Står det Kicked
Banned [AMX] Reason. har
[AMX] Timeleft. sagt

Kan ej fatta att du inte hittar mitt ID!! det står ju att jag är bannad..jag är bara bannad ifrån cs6 inte de andra..

Jag har iaf lärt mig en läxa det är skit kul att spela på cs6.maffia.dk
Jag Skojjade med McQwert för det va nån som whinade så sa Qwert : Jag tycker inte om folk som inte tycker om saker SÅ sade jag till McQwert eftersom du tycker om allt så tycker du om knottriga dildos i stjärtan Razz iofs det kanske inte är så väldans kul men.. Admin kunde varnat mig om språket före dom bannade.. jag har iaf lärt mig en läxa.. väldigt tråkigt att ja inte kan lira där mera
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Feb 16, 2003 23:31 pm    Post subject: Re: bAjran Reply with quote

bAjran wrote:
Kan ej fatta att du inte hittar mitt ID!! det står ju att jag är bannad..jag är bara bannad ifrån cs6 inte de andra..


Kan ju berott på att du inte sa att det bara gällde 6:an.
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 0:20 am    Post subject: Re: bAjran Reply with quote

bAjran wrote:
:Admin kunde varnat mig om språket före dom bannade..


Man ska egentligen inte behöva varna, eftersom att det står regler när du joinar servrarna. Jag tycker även att varje cs-spelande person ska kunna förstå regler som att inte bete sig på det viset.
Om dom inte kan det, så kan dom iaf börja med att läsa reglerna.
Brukar du gå med på avtal utan att läsa reglerna noggrant ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 0:23 am    Post subject: Reply with quote

Dessutom var du inte heller riktigt korrekt när du citerade dig själv... det korrekta citatet finns här: http://www.swm.se/viewtopic.php?t=2578
Det finns vissa nyans-skillnader så att säga.
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 0:57 am    Post subject: Reply with quote

Jag hade kickat han 1-2 ggr innan för ovårdat språk men det fattade inte han så han svärde igen, så jag bannade han i 1 dag!

Det med att han är bannad med HL keyn också har jag inte en aning om.

Du är bannad i 1 dag thats it.

Och att du skriver en smilie efter meningen hjälper inte.

Men oj denna mening har inte ens jag sett.. http://www.swm.se/download.php?id=1639 Så du har vart bannad nu 1 gång, men om du blir bannad för den meningen också så är du permbannad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies