HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Söker Clan!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SnusMumriK



Joined: 18 Oct 2002
Posts: 259
Location: Sverige, Dalarna, Orsa

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 13:35 pm    Post subject: Söker Clan! Reply with quote

ja då har då KMV splittras upp som jag var CL i. Så då undrar jag om det är någon clan som söker members så då finns jag här. jag är 14 i mars och är väl ganska bra om jag är i form men jag kan ha ganska bra flyt ibland me och då går det som rajtan tajtan!! Ja jag väntar och hoppas på att nån vill ha me mig! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:20 pm    Post subject: Re: Söker Clan! Reply with quote

i0r wrote:
ja då har då KMV splittras upp som jag var CL i. Så då undrar jag om det är någon clan som söker members så då finns jag här. jag är 14 i mars och är väl ganska bra om jag är i form men jag kan ha ganska bra flyt ibland me och då går det som rajtan tajtan!! Ja jag väntar och hoppas på att nån vill ha me mig! Smile


Det är bra att du skriver i rätt forum, men.... ta och läs resterande inlägg på "Clantalk".. Kanske finns någon där som söker en ny member?
Annars så önskar jag dig, GL HF
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:24 pm    Post subject: Re: Söker Clan! Reply with quote

Tollezone wrote:
i0r wrote:
ja då har då KMV splittras upp som jag var CL i. Så då undrar jag om det är någon clan som söker members så då finns jag här. jag är 14 i mars och är väl ganska bra om jag är i form men jag kan ha ganska bra flyt ibland me och då går det som rajtan tajtan!! Ja jag väntar och hoppas på att nån vill ha me mig! Smile


Det är bra att du skriver i rätt forum, men.... ta och läs resterande inlägg på "Clantalk".. Kanske finns någon där som söker en ny member?
Annars så önskar jag dig, GL HF


Ursäkta Tolle , men du är och rättar till alla som som skriver i forumet...

Varför det????

Killen söker Clan...han har skrivit i Clan Talk, PUNKT..
Han kanske inte tyckte att dom erbjudanden som fanns var tillräckligt bra....man kanske söker en clan som man är säker på att det lever mer än en vecka osv osv.....
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:29 pm    Post subject: Reply with quote

Quest.. Det stämmer... men... som när det gäller allting annat som ex. att om en sak skrivits en gång, så är det onödigt om den skrivs igen. ( ex. frågor ).
Och eftersom att jag senast igår fyllde i att vi sökte member, så känns det rätt meningslöst att personen ska starta en ny topic.
När det nu redan finns en.
Detsamma gäller med Dave´s clan o.s.v.
Men om inte i0r var intresserad av varken våran eller Dave´s clan, DÅ kan han skriva en ny topic.
Men kom däremot på nu att om han ej var intressad av ngn av clanerna som står, så klart som fan att han ska skapa ny topic.
Mitt fel där...

För övrigt så gillar jag att rätta, av orsak till att få allting bättre.
Tack och hej
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

Offtopic

Okej att du rättar...det gör många här, även jag...men du är o skriver i mer eller mindre alla topics inne i cheaters/lamers och i väldigt många här på clan talk...

det är det jag inte kan förstå....
Som sagt jag tycker att det är jäkligt bra att du hänvisar och bryr dig...men ibland blir det nästan lite för mycket "admin wannabe".... Wink Wink Wink

Ontopic
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:45 pm    Post subject: Reply with quote

Som jag skrev... Jag tycker om att rätta folk..
Ett av mina favoritämnen är att diskutera.
Av den orsaken så skriver jag..
Men när det gäller "Cheaters/Lamers" så förstår jag ej felet på att skriva där.
Vad jag märkt så har jag inte skrivit ngt som inte passar in där..
Men det är bara som just jag märkt.. Alla tycker olika om saker och ting.

För övrigt så tycker jag att man ska svara/rätta m.m. på ett forum.
Rätta mig om jag har fel..Är inte ett forum mestadels till för frågor/svar ?...

Med vänliga hälsningar: // Tollezone
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
icebreaker



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1024

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:51 pm    Post subject: Reply with quote

Varför inte ta den här diskutionen via PM istället?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SnusMumriK



Joined: 18 Oct 2002
Posts: 259
Location: Sverige, Dalarna, Orsa

PostPosted: Tue Feb 04, 2003 14:56 pm    Post subject: Reply with quote

jag vet att jag borde kolla föregående inlägg men nu var jag så trött så jag orkade inte men jag kanske skulle skriva en anna gång då.

men men kollade lite snabbt iaf innan men var så trött så jag inte orkade mer så då skrev jag istället så så var det me det. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies