HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SM RADJO back online?????

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel

PostPosted: Fri Aug 08, 2014 23:58 pm    Post subject: SM RADJO back online????? Reply with quote

Efter ett halvårs funderade så har jag nu fått x antal antydningar om att radion vi körde var en rätt bra grej och många minns den.

Dessutom har ett antal personer som var ganska grundande för sidan som sådan gillat denna spamskiten som kördes ut via irckanalen vi hade .

SÅ ni få som läser här vad skulle ni tycka om en återupplivning av radion för kanske en eller 2 helger någonstans närmare jul.

Om alla sprider ordet kanske vi skulle kunna vara runt 100 personer som lyssnade när medelålders Quest körde en förfestradio och förgyllde eran fredagskväll med en basröst som bara kan komma från norra sverige, ge era kvinnor rysningar i ........... nacken och få er att tänka att ni önskad3 att ni var norrbottningar med basröst?

Finns ju ett antal väldigt duktiga datapersoner från den här sidan som kan hjälpa till med att vi kan fixa detta... allt från dom som är ansvariga för ikeas hemsidor för hela världen och dom jag har tipsat om skulle kunna facebook i sverige.....

Rätt imponerande facit med andra ord, sen har vi eran "dj" aka Quest som lovar att slå er med häpnad med allt från ekorrar på tjack till whitesnake som stingar er i sidan!
Snark i micken kan inte lovas men ett jävla ös från runt 8 på kvällen tills ni säger nu är det nog.

(PR och tolle är inte involverad i detta) "räcker ut tungan"

Det här är SWedish Maffia radjo all in för ett par helger då möjligen ni kan i era familjeliv leva som ni velat i era ungdomsdagar, back to back och den absolut bästa mj,dj,ij som finns eller funnits.

Köra eller hålla fast vid 10 år gamla minnen?

Vad säger ni?

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
fillebus

PostPosted: Thu Aug 21, 2014 15:42 pm    Post subject: Reply with quote

Hade varit underbart att få lyssna på SM Radjo igen! Very Happy Vilka minnen Smile Jag hade lyssnat om du får upp den igen! /Ditt största fan
Senior Admin

PostPosted: Mon Sep 08, 2014 18:37 pm    Post subject: Reply with quote

Fy satan vad detta hade varit sköj !!

PostPosted: Fri Oct 03, 2014 19:31 pm    Post subject: Reply with quote

KÖR!

OffT
Rullis! Det var fanimej inte igår! Find me @ facebook!: https://www.facebook.com/caldorean

Dra en req, ser jag någon från Falkenberg/H-stad så antar jag att det är du Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum