HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Hur ser det ut med spelservrarna?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 15:01 pm    Post subject: Hur ser det ut med spelservrarna? Reply with quote

Hejsan!

Undrar ifall det kommer komma upp några sevrar i sinom tid? Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 17:36 pm    Post subject: Reply with quote

Troligtvis inte.
Back to top
View user's profile Send private message
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 17:45 pm    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Troligtvis inte.


Naww, vad trist. Ska jag bli tvungen att langa upp en cs server för att få lira med alla maffianer igen lr? Razz Lär inte gå att göra den officiell swm server men ändå Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
GhosteN
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 28 Aug 2003
Posts: 935
Location: Gbg

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 17:57 pm    Post subject: Reply with quote

Vad hände med den servern som köptes in för lite knappt två år sen? Har den brunnit upp?
Ligger det i att det inte finns något intresse längre att hålla den uppe? lite pengar finns väl kvar i potten om det skulle finnas någonstans att ställa den, om den nu fortfarande finns vill säga?

_________________
To be is to do. -Sokrates-
To do is to be. -Sartre-
Do be do be do. -Baloo-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 20:09 pm    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
Vad hände med den servern som köptes in för lite knappt två år sen? Har den brunnit upp?
Ligger det i att det inte finns något intresse längre att hålla den uppe? lite pengar finns väl kvar i potten om det skulle finnas någonstans att ställa den, om den nu fortfarande finns vill säga?


Jag vet inte hur deras serversituation ser ut, jag pratade med Fall förut om att hosta en server men det rann lite ut i sanden. Skulle gärna hjälpa till nu dock, enda problemet är att ett krav är som jag fattat det att SWMs serveransvariga skall ha tillgång via vnc till servern, detta är inget jag är pigg på i dagsläget då jag har personlig information om andra "skyddad" där Razz

Sist var det även osäkert hur länge servern skulle stå kvar, men nu har jag en permanent Smile

Men som sagt, kan nog dra upp en för skojjs annars, eller en åt SWM om man kan komma på en bra lösning utan att dela ut vnc access Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Thu Sep 04, 2008 21:40 pm    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
Vad hände med den servern som köptes in för lite knappt två år sen? Har den brunnit upp?
Ligger det i att det inte finns något intresse längre att hålla den uppe? lite pengar finns väl kvar i potten om det skulle finnas någonstans att ställa den, om den nu fortfarande finns vill säga?


Vi har servrar, problemet är att ha dem stående någonstans, och ett sådant ställe har vi inte, och att ha server stående hemma hos sig själv blir dyrt i längden.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies