HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ameibo

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Xp aka XiQter



Joined: 02 Apr 2003
Posts: 194
Location: Piteå, battlefield 2

PostPosted: Thu Apr 10, 2008 22:29 pm    Post subject: Ameibo Reply with quote

Någon som testat det ännu?
För dom som inte vet vad det är så är det ett lagligt alternativ där du kan ladda ner filmer och sedan seeda filmen via bittorrent teknik och på så sett i längden spara ihop så pass med pengar att du sedan hyr nästa film gratis.
Jag slängde in 180kr och tänkte jag skulle göra ett försök och se hur det fungerar, utbudet är väl inget jämnfört med olagliga alternativ men det finns ändå en hel del filmer att välja och vraka bland.
Hoppas dom kan ta in mer anime bara, första filmen är hemma om 40 minuter sen ska jag se på den, det blev HP 5 phoenix ordern då jag tänkte jag skulle dra ett säkert kort att kanske tjäna någon krona på filen sen, kostade 69kr, lite dyrare än en hyrfilm bara.
Men som sagt, recension av kvaliteen kommer sen.

_________________
Battlefield 2!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Xp aka XiQter



Joined: 02 Apr 2003
Posts: 194
Location: Piteå, battlefield 2

PostPosted: Thu Apr 10, 2008 22:31 pm    Post subject: Reply with quote

Kan nämnas att jag får hem den i förnäma 1,1mb/s vilket är helt ok på min 10mbits lina.

Efter att ha sett filmen så har jag inte så mycket att klaga på, DVDkvalla.
Det som var irriterande är att man måste använda sig av IE7 för att det ska fungera med licensen men I övrigt så tror jag nog det kan fungera, bara dom nu fortsätter att ta in filmer och utökar utbudet så kommer det nog kunna bli riktigt bra!

_________________
Battlefield 2!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies