HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vad har det tagit åt Swedish maffias admins?

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tkO*

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 21:58 pm    Post subject: Vad har det tagit åt Swedish maffias admins? Reply with quote

Tjenare, jag kan först börja med min grej. Jag satt på taket på de_nuke när det var ungefär 50sek kvar av rundan, alltså ganska mycket för det tar ungefär 10 sek att komma in till bombplatsen. Iallafall så börjar Soloeyez att slappa mig och då börjar jag röra på mig och dör, då skriver jag så klart till soloeyez efter rundan eftersom att det är fel att göra så. jag säger något i denna stilen "varför slappa du mig?" "det var helt onödigt" "jag fattar inte vad det har tagit åt swm:s admins" Då säger soloeyez, käftar du mer så är du inte kvar länge, då säger jag "okej KUNGEN" vilket kanske var dumt, men jag tycker att soloeyez beter sig väldigt väldigt konstigt eftersom att bara för att han dör och inte orkar vänta på oss som ska försöka planta bomben även fast det bara är 3 sek kvar. vi gör det iaf. han slappade en till som var på taket rundan efter, får man verkligen göra så här? får man visa att man är "kungen" som admin och börja slappa för att man ska röra på sig när man har 50 sek på sig. Nu är jag iaf bannad i 2 timmar vilket jag kan la ta, det är ju bara 2 timmar men jag tycker att ni ska börja se vilka ni har som admins.

Ett annat exempel bara några minuter innan: Awea det är en klankompis till mig, jag, han , gullefjun, och suricate var inne på en ventserver som heter "hjalmarsson" alltså _INTE_ något med maffia att göra. Awea börjar skoja lite med suricate och säger vad fan gör han här osv, han kan dra han får inte vara här. Då säger suricate man får inte ghosta. Awea säger nehe men det är inte dina problem och då säger jo det är det så då permbannar han awea och drar från venten, Alltså bara för att suricate blir arg på awea på våran ventrilo server så bannar han honom från maffias servrar som inte har något med detta och göra, och då tänker vissa "jo men han har ju ghostat" då säger jag så här SURICATE! Ge oss bevis eller ta bort bannen och skilj Maffia från annat.

OVER AND OUT!
Back to top
View user's profile Send private message
SuriCaTe^
Admin

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

Innan du öppnar käften så ska du veta att det inte va första gången! så skippa ditt skitsnack nu å gå å lägg dig å kom tillbaka imorgon å betee dig som folk!
Back to top
tkO*

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:04 pm    Post subject: Reply with quote

SUPER-SURI wrote:
Innan du öppnar käften så ska du veta att det inte va första gången! så skippa ditt skitsnack nu å gå å lägg dig å kom tillbaka imorgon å betee dig som folk!

Och när suricate har han varit tyken på MAFFIA servrar, det låter från dig som om man bråkar med en kille på stan så kan man gå hem och banna honom från maffia och säga "äähhhh han var tyken på stan han sa att jag hade en ful näsa" så då blire permban, du kan börja betee dig som admin och inte kung.

vart tog våra heliga admins som kunde styra på en server vägen?

EDIT : Rolig attityd du har ADMIN. du ska ju före gå med gott exempel..
Back to top
SuriCaTe^
Admin

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:12 pm    Post subject: Reply with quote

börja inte snacka massa skit nu tko! just sånna som dig som göra att vi till slut tröttnar! sitta å skriva å va cool genom internet e ju "coolt" tro sig va en annan "fräck" kille! det räcker nu vi fattar, du e övertrött osv lägg dig! jag e inte rädd å säga vad jag tycker fast jag e admin! Jag bannad HELT RÄTT! en kille som ghostar å har en tråkig attityd ska inte spela här! ÄNDÅ så gav jag awea 1 chans till! slut disskuterat nu.
Back to top
tkO*

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:15 pm    Post subject: Reply with quote

SUPER-SURI wrote:
börja inte snacka massa skit nu tko! just sånna som dig som göra att vi till slut tröttnar! sitta å skriva å va cool genom internet e ju "coolt" tro sig va en annan "fräck" kille! det räcker nu vi fattar, du e övertrött osv lägg dig! jag e inte rädd å säga vad jag tycker fast jag e admin! Jag bannad HELT RÄTT! en kille som ghostar å har en tråkig attityd ska inte spela här! ÄNDÅ så gav jag awea 1 chans till! slut disskuterat nu.

Skulle du kunna lägga fram bevis på ghostningen?

Får man inte tyka sig mot admins utanför maffias gränser heller? visste jag inte isf, inte bra informerat om det.
Back to top
soloeyez
Admin

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:18 pm    Post subject: Reply with quote

Det är väldigt hårda argument du lägger upp för att kalla oss dåliga admins.
Att sitta uppe på taket varje runda, är varken kul för oss andra eller för oss admins som får ta hand om er.
Uppdraget ska utföras, men det betyder inte att man kan sitta i bas tills man känner att det börjar bli kritiskt.
Två st slapp och du fattade piken direkt iaf.
Visst du får gärna ifrågasätta mig och jag svarade klart och tydligt rundan efter på just det.
Det var inte förrän du började kefta som jag hänvisade till kick/bann. Det var då den lilla sista droppen föll när du fortsatte.
Hoppas du förstår denna gången.

tkO* wrote:
Får man inte tyka sig mot admins

Behöver vi svara på det?
Jag kan ta mycket med glimten i ögat. Men det finns en viss skillnad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[siLL]Dexer
Admin

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:25 pm    Post subject: Reply with quote

Angående att sitta på taket så tycker jag man inte har nått att göra där för fem öre. Det är okej att gå upp dit direkt ibörjan och haxxa lite. Men sen ska man ner. Man tillför inte laget nånting där uppe. Hoppa ner och hjälp killen med bomben få plant istället.
Jag blir galen på folk som stannar kvar där uppe när man själv försöker springa tex ramp eller gula och inte får nå hjälp alls.

Sen angående slapen killen som var på taket. ALLA t var döda utom han. Tiden tickade ner. Han satt kvar och gjorde nada för att försöka hitta bomb och planta. Då är det inte så konstigt att han slapade honom?
Jag slår på alla som sitter kvar på taket utan att tillföra nått.

Sen tre tips.

1. Börja inte ifrågasätta admins jobb på servern när vi gör allt för att spelat ska flyta på så bra som möjligt. Dvs få folk att sluta campa. Samt när det inte ens hade nått med dig att göra.

2. Sen är det ju ett tips när en admin ber dig om någonting. Tex det där med taket. Börja inte säga imot. tex:
CS1/l0926000.log:l 09/26/2007 - 22:44:18: "fq :: kedb'a'ck<260><steam_0:1:2456013>" say "vad gor det dig?"

3. Vårda språket på servern. Tex
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 23:48:45: "fq :: kedb'a'ck<184><steam_0:1:2456013>" say "anderssvensson ar en hora>" (dead)

tkO*

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:28 pm    Post subject: Reply with quote

soloeyez wrote:
Det är väldigt hårda argument du lägger upp för att kalla oss dåliga admins.
Att sitta uppe på taket varje runda, är varken kul för oss andra eller för oss admins som får ta hand om er.
Uppdraget ska utföras, men det betyder inte att man kan sitta i bas tills man känner att det börjar bli kritiskt.
Två st slapp och du fattade piken direkt iaf.
Visst du får gärna ifrågasätta mig och jag svarade klart och tydligt rundan efter på just det.
Det var inte förrän du började kefta som jag hänvisade till kick/bann. Det var du den lilla sista droppen föll när du fortsatte.
Hoppas du förstår denna gången.

tkO* wrote:
Får man inte tyka sig mot admins

Behöver vi svar på det?
Jag kan ta mycket med glimten i ögat. Men det finns en viss skillnad.

"Får man inte tyka sig mot admins utanför maffia" skrev jag. Klart att man inte får göra det inom maffia men tycker bara att man ska lämna dom personliga känslorna får någon åt sidan om man ska leda en stor svensk server som ni har. Jag har lärt mig nu att jag ska springa så snabbt jag kan in till bombplatserna, det är som sagt bara 2 timmar. Men tycker ni borde fundera på awea, var det egentligen rätt att banna?..gjorde han något regel fel inom maffia?. Enligt mig så gjorde han faktiskt inte det, men det är ju bara enligt mig. Om ni inte kan ändra er, är isf Perm ett rätt straff för att inte ha använt ett ovårdat språk på _MAFFIA_ inte ha tykat sig på _MAFFIA_. Hade det varit på servern så hade det varit solklart, men nu var det så att det hände på våran server då vet jag inte riktigt om det är rätt, tror inte att Fall osv hade bannat tex mig om jag hade tykat mig på en annan vent, eftersom att det är utanför gränsen.
Back to top
tkO*

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:32 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]Dexer wrote:
Angående att sitta på taket så tycker jag man inte har nått att göra där för fem öre. Det är okej att gå upp dit direkt ibörjan och haxxa lite. Men sen ska man ner. Man tillför inte laget nånting där uppe. Hoppa ner och hjälp killen med bomben få plant istället.
Jag blir galen på folk som stannar kvar där uppe när man själv försöker springa tex ramp eller gula och inte får nå hjälp alls.

Sen angående slapen killen som var på taket. ALLA t var döda utom han. Tiden tickade ner. Han satt kvar och gjorde nada för att försöka hitta bomb och planta. Då är det inte så konstigt att han slapade honom?
Jag slår på alla som sitter kvar på taket utan att tillföra nått.

Sen tre tips.

1. Börja inte ifrågasätta admins jobb på servern när vi gör allt för att spelat ska flyta på så bra som möjligt. Dvs få folk att sluta campa. Samt när det inte ens hade nått med dig att göra.

2. Sen är det ju ett tips när en admin ber dig om någonting. Tex det där med taket. Börja inte säga imot. tex:
CS1/l0926000.log:l 09/26/2007 - 22:44:18: "fq :: kedb'a'ck<260><steam_0:1:2456013>" say "vad gor det dig?"

3. Vårda språket på servern. Tex
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 23:48:45: "fq :: kedb'a'ck<184><steam_0:1:2456013>" say "anderssvensson ar en hora>" (dead)

1. Det är la det "Im banned! WHY?" är lite till för?..att man ska kunna överklaga.

2. Jag skrev också sen efter, "jag plantar ju iaf" och det är det man sak göra, ct rushade ju från ramp så jag tänkte jag siktar ner och tar dom när dom springer in i gniseldörrsrummet.

3. Ja det där var ganska dumt sagt, men lite bakrundshistoria är det att det var bara jag och awea inne på servern just då och det var precis när bajen hade vunnit mot elfsborg så jag skulle skoja lite med awea, tänkte det är ingen som tar skada av det ändå eftersom att ingen annan var där, men det var dumt gjort det ber jag om ursäkt för.
Back to top
[siLL]Dexer
Admin

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, här får du skriva vad du tycker. Bara du inte bryter mot några av forumsreglerna.
Men jag syftade på att man inte ska börja klaga på adminsen inne på servern.

Sen var jag bara tvungen när du skrev att awea aldrig skrivit en svordom Smile
Detta hitta jag efter nån minuts sökning..

CS1/l0913000.log:l 09/18/2007 - 01:24:18: "fq :: :><155><steam_0:1:2638534>" say_team "hor marre"
CS1/l0913000.log:l 09/18/2007 - 01:12:33: "fq :: :><155><steam_0:1:2638534>" say "nej kuk sugare"
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 22:56:49: ":><174><steam_0:1:2638534>" say "go gher ifr horunge"
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 23:29:00: ":><191><steam_0:1:2638534>" say_team "naabbs"
CS1/l0913000.log:l 09/23/2007 - 18:59:43: "(((((((k))))))<1317><steam_0:1:2638534>" say_team " ler dig spela istellet noob"
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 23:44:08: ":><191><steam_0:1:2638534>" say "alla behover inte vara bra po detta fitt spelet" (dead)

Rolling Eyes

tkO*

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 22:47 pm    Post subject: Reply with quote

[siLL]Dexer wrote:
Ja, här får du skriva vad du tycker. Bara du inte bryter mot några av forumsreglerna.
Men jag syftade på att man inte ska börja klaga på adminsen inne på servern.

Sen var jag bara tvungen när du skrev att awea aldrig skrivit en svordom Smile
Detta hitta jag efter nån minuts sökning..

CS1/l0913000.log:l 09/18/2007 - 01:24:18: "fq :: :><155><steam_0:1:2638534>" say_team "hor marre"
CS1/l0913000.log:l 09/18/2007 - 01:12:33: "fq :: :><155><steam_0:1:2638534>" say "nej kuk sugare"
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 22:56:49: ":><174><steam_0:1:2638534>" say "go gher ifr horunge"
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 23:29:00: ":><191><steam_0:1:2638534>" say_team "naabbs"
CS1/l0913000.log:l 09/23/2007 - 18:59:43: "(((((((k))))))<1317><steam_0:1:2638534>" say_team " ler dig spela istellet noob"
CS1/l0913000.log:l 09/25/2007 - 23:44:08: ":><191><steam_0:1:2638534>" say "alla behover inte vara bra po detta fitt spelet" (dead)

Rolling Eyes

menade just denna gången faktiskt, jag menade varför han hade blivit bannad denna gång. Smile

jaja, måste lyda admins, så jag gör som suricate säger, jag går och lägger mig för jag är tydligen övertrött.
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 18:25 pm    Post subject: Reply with quote

Får man tyka sig mot admins utanför Maffia?
Nej!
Du ska inte tyka dig mot någon någonsin. Det lärde min mamma mig när jag var liten.

Här finns plats för en gammal skän klyscha: Det är ingen rättighet att spela på Maffia, det är ett privilegium.
Vi kan således iprincip välja vilka vi vill ska kunna spela här.
Vi är absolut inte intresserade av folk som är otrevliga/kaxiga/elaka/whatever.
Man väljer själv; antingen kammar man till sig och uppför sig, eller så spelar man nån annanstans.

Sen finns det två sätt att skriva här
1. man vill få sitt straff hävt eller förkortat och visar att man förstått sina fel och ber om ursäkt.
2. man vill bara göra en Anders Svensson och gråta över världens orättvisor och peka finger på folk. Man har själv inte gjort nåt fel alls. Alla andra är idioter och detta ska förmedlas.

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum